claimen

DeletedUser3368

Guest
Op zich een heel mooi idee als het wat meer uitgewerkt werd.
Mooi alles op een rijtje zetten wat er precies allemaal kan.
Als er duidelijke regels voor worden gemaakt zie ik graag dat dit idee werkelijkheid word.
 

DeletedUser7471

Guest
voor misschien ook nog een aanvals blok alleen dan wel dat het maar een week geldig is en dan 3 dagen daarna niet gereserveerd, zeer goed:):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
leuk idee maar kan je dan het geclaimde dorp een andere kleur op de kaart geven bevoorbeeld zwart of wit;)
 

DeletedUser

Guest
ehm, ik claim af en toe een heel gebied, waarna ik er ga veroveren, meestal zijn het dan 20 dorpjes, waarin het alleen nuttig is als ik er minstens 60% van pak, als ik die niet krijg, is het nutteloos om die 20 dorpjes te krijgen.

dus een begrenzing van claims zou in een grotere stam al niet werken.

dan zou je bijv. een menu moeten hebben voor leiders net zoals bij medeleden dat je dingen kunt instellen zoals: maximum claims, tijdsduur claim etc.

en er moet natuurlijk iets komen dat wanneer je het dorp eenmaal hebt dat je claim dan moet verdwijnen
 

DeletedUser

Guest
Uhh.. HALO? dit is Tribalwars

Uhh.. HALO? dit is tribalwars niet inside the tribe wars ...



dan zou je bijv. een menu moeten hebben voor leiders net zoals bij medeleden dat je dingen kunt instellen zoals: maximum claims, tijdsduur claim etc.

en er moet natuurlijk iets komen dat wanneer je het dorp eenmaal hebt dat je claim dan moet verdwijnen
heb ik dat al niet 2 keer vertelt dit topic...
 

DeletedUser7072

Guest
Ik vind het een goed idee maar er kan misbruik van worden gemaakt. 1 lid kan bijv heel veel dorpen claimen dat lijkt me een nadeel.....
 

DeletedUser

Guest
Als het kan vind ik dit een goed idee, lekker overzichtelijk.
 

DeletedUser7072

Guest
Ja anders moet je alle claims in het forum doorzoeken en dan is dit idd handig ;)
 

DeletedUser

Guest
en wat is een forum topic maken daarna het door forummods laten zetten en het er ook weer uit laten halen?

Eh?

Ik heb geen idee hoe het in jouw tribe eraan toegaat, maar coordinaten posten en CTRL + F gebruiken om na te kijken of je dorp is geclaimed werkt nog steeds prima.
 

DeletedUser

Guest
Waardeloos idee, gewoon een mailtje naar je directe buren dat je een bepaald dorp gaat overnemen de komende 24 uur is vaak al voldoende.

En zeker als accounts groter worden, ga je toch niet elk dorp wat je overneemt op het forum zetten?

Ik moet er niet aan denken dat ik elke dag kan gaan zitten kijken wat Radiation Lillo en Nevyn hebben geclaimd, laat ze hun zaakjes lekker zelf opknappen :)
Zodra ze in de buurt van een stamlid aan het stoeien zijn, lijkt het me vrij normaal als ze diegene even mailen....

Je bezorgt je stamleiding een hoop werk, en je verplicht je leden zich onnodig in te spannen.

Ik ben best wel een beetje tegen. :)
 

DeletedUser7072

Guest
Het is dan ook voor de middenklas spelers bedoeld e amokro en dus niet voor de mio's ;)

Laat ik het ff op een rijtje zetten:

Lage klasse: Voor hun is dit idee niet nodig omdat ze toch geen adelshoeve hebben :p
middenklasse: Voor hun is het uitstekend want ze zitten bij elkaar in de buurt en dit voorkomt ruzies(Hier hoor ik zelf bij :p)
hoge klasse: Waardeloos een dorpje meer of minder who cares.
 

DeletedUser

Guest
dan voor de gene die te groot zijn om te claimen

de leiding kan ook heel het claimen gebeuren afzetten als ze dat niet nodig achten
 
Bovenaan