claimen

DeletedUser1251

Guest
zo goed?
Poll: Wat vind je dit idee van Claimen?
[*]Slecht
[*]Goed
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

De TW-mods weten wat hen te doen staat (tot nu toe :p)
 

DeletedUser

Guest
maximum hoeveelheid claimen meot je dan kunnen instellen, want nu zijn drie dorpjes voor somige nog normaal en veel. maar er worden al volledige spelers geclaimt, straks heb je 200+ dorpen en mag je er nog maar 3 per x claimen...
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee want anders moet ik telkens een nieuw onderwerp maken
 

DeletedUser6533

Guest
ik vind het een goed idee want anders moet ik telkens een nieuw onderwerp maken

Wij doen het niet per topic maar alles in 1 topic en als je iets claimt zet je een berichtje in dat topic, vervolgens zet een forum mod het in de eerste post.
 

DeletedUser

Guest
Bij ons zet iedereen gewoon een berichtje in het claimen topic en mensen kijken daar dan naar. Of niet...:(
 

DeletedUser

Guest
Wij doen het niet per topic maar alles in 1 topic en als je iets claimt zet je een berichtje in dat topic, vervolgens zet een forum mod het in de eerste post.
ik ben forum mod dus vandaar claimen onderhouden is het irritante deel van een forumod zijn
 

DeletedUser

Guest
ehm, ik claim af en toe een heel gebied, waarna ik er ga veroveren, meestal zijn het dan 20 dorpjes, waarin het alleen nuttig is als ik er minstens 60% van pak, als ik die niet krijg, is het nutteloos om die 20 dorpjes te krijgen.

dus een begrenzing van claims zou in een grotere stam al niet werken.

Klopt, bij begin van wereld wil het nog wel maar naar maten die langer loopt en veel mensen veel punten hebben en dus meer gaan claimen. En dan komt punt 2 word er wel gebruik van gemaakt? Want op moment zet ik er eerst paar in met notic en dan gooi het in 1x op forum. En als je die allemaal apart moet invoeren, geloof niet dat veel mensen daar zin in hebben als het er veel meer zijn als 5. Word het systeem dan slommer, veel plezier met ingeven dan:s:eek:
 

DeletedUser

Guest
Claims in Stammen:

Een apart kopje is altijd goed. Als je iets wilt claimen vul je het gewoon in en tadaa, je claim staat er. Het scheelt ook veel werk voor forummoderators. Een top idee!
 

DeletedUser

Guest
Vind het geen goed idee, hier wordt tw een heel stuk trager door als je dit ook nog gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het ook geen goed idee, als je stam goed georganiseerd (als je dat zo schrijft) is hoeft dit helemaal niet.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel een top idee,
het is veel overzichtelijker en zie je meteen
hoe de mensen in je stam actief bezig zijn met edelen
ik heb dus op goed idee gestemt
 
Bovenaan