Cervix vs

DeletedUser

Guest
02.06.
22:17 Edjebaria is in de stam toegetreden.

Hahaha :p Die heeft de hele tijd in Cervix gezeten, wilde stoppen, ging naar BREKER, maar bedacht zich en kwam terug.

Dat het op die manier is gegaan denk ik :p Iig is duidelijk dat het Cervix-BREKER-Cervix was;-)

Dus is dat eigen opleiding? Nee :) Typerend dat jullie op deze manier iets proberen aan te pakken. Dan weet je gewoon dat mijn punt klopt, maar probeer je er alles aan te doen dit te ontkrachten....

Zo'n laag niveau had ik van jou niet verwacht QS
 

DeletedUser

Guest
Hahaha :p Die heeft de hele tijd in Cervix gezeten, wilde stoppen, ging naar BREKER, maar bedacht zich en kwam terug.

Dat het op die manier is gegaan denk ik :p Iig is duidelijk dat het Cervix-BREKER-Cervix was;-)

Dus is dat eigen opleiding? Nee :) Typerend dat jullie op deze manier iets proberen aan te pakken. Dan weet je gewoon dat mijn punt klopt, maar probeer je er alles aan te doen dit te ontkrachten....

Zo'n laag niveau had ik van jou niet verwacht QS

QS antwoordde gwn op jouw vraag ;)
dan moet je je vraag maar anders stellen eh ;)
 

DeletedUser

Guest
tis bijna vakantie dus ga hier ook eens wat meer gaan reageren nu ik er de tijd voor heb.

hele hoop bijgelezen en innumbered: je bent een zielige aandachtzoeker die altijd maar vanalles loopt te insinueren terwijl je totaal nix van de gang van zaken afweet.

van breker zijn heus wel genoeg leden doorgestroomd en zal ook zo blijven. feit is: doordat cervix groeit moeten de brekerleden ook meer groeien om kans te maken op een overstap + we zitten al met een redelijk aantal leden dus mogen we er even wat minder laten overstappen?

het betekent trouwens niet dat we niet samenwerken want tussen breker en cervix is er voldoende communicatie om deftige dingen op poten te zetten.

dat jij dan zegt dat er in breker geen talent zit en we hen minderwaardig vinden is pure waanzin, moest dit zo zijn zouden we niet samen met hen aanvallen en zouden we ze gewoon overal buiten kunnen laten wat nu niet het geval is.

edjebaria is niet dezelfde persoon als vroeger tussen is geen retour cervix-breker-cervix, is een nieuwe die zich voldoende bewezen heeft op andere accounts en die wij een deftig account konden bieden met uitdaging wat hij op zijn vorig account niet meer had.


dus in hemelsnaam: leer je mond eens houden als je ergens niets van af weet en er enkel maar met je pet naar smijt: het heeft geen zin ;)

denk als er ooit een poll zou komen: "welk forumaccount zou jij een perm ban willen geven" dat jij 1 v/d grote kanshebbers op de titel zou zijn om met die twijfelachtige eer te gaan lopen :rolleyes:

zij die gaan leren groeten u :(
 

DeletedUser

Guest
edjebaria is niet dezelfde persoon als vroeger tussen is geen retour cervix-breker-cervix, is een nieuwe die zich voldoende bewezen heeft op andere accounts en die wij een deftig account konden bieden met uitdaging wat hij op zijn vorig account niet meer had.

die 'tussen' moet 'dus' zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Omdat hij Cervix niet aankon???

BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?

ik heb myn opleiding anders wel in BREKER genoten
dat jullie dit niet zien is dan weer omdat dit meestal met een ander account is
 

DeletedUser

Guest
BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?

Als je nou eens stopt met onzin uit te kramen en een beetje research doet! Dan had je bijvoorbeeld op het profiel van breker kunnen vinden wat de functie van breker is! Om maar even een stukje te citeren:'Dit is de officiele moraalbrekers-stam van Cervix
Hier zitten Moraalbrekers, Uitbouwers of ondersteunende spelers.'


Breker is helemaal geen opleidingsstam,zoals jij eigenlijk zegt. Cervix is op dit moment de nummer 1 en stelt logischerwijs hoge eisen aan hun leden!(ookal staat lol maken nog steeds op nummer 1 als ik de verhalen moet geloven:p) En moraalbrekers(de meeste Breker leden dus) moeten om goed te kunnen blijven functioneren klein blijven,maar dat zegt niet dat het slechte spelers zijn of te min voor cervix! En met dit feit(het kleinblijven) in het achterhoofd kan je misschien wel stellen dat het aantal breker leden dat doorstroomt naar cervix behoorlijk groot is!:rolleyes:

Hieronder even de tekst op het profiel van BREKER zodat jullie het niet allemaal hoeven op te zoeken;)

Once
Anywhere
Don’t know where
But somewhere

A group
More then knowing
A nation
Feeling each others

A feeling
We never had
Feeling save
Forever

Yea, Ever
Forever
And Together

BREKER!!

Dit is de officiele moraalbrekers-stam van Cervix
Hier zitten Moraalbrekers, Uitbouwers of ondersteunende spelers.

“Cervix zal ons beschermen “like always”




Als er dingen in mijn post staan die niet kloppen hoor ik het graag;)

Mvg,danielderidder
 

DeletedUser29633

Guest
Vooral als je gaat rekenen als de vijand dan ook goed BB gaat gebruiken want dan ben je de klos met je boogschutertjes.

Want een dorp met alleen Boog is heel sterk tegen Bijl + LC + ram. Maar stop er maar wat BB tussen en weg boog

Goeie verdeling:
2000 speer (tegen BB)
130000 Boog, voor de sterkte
750 Zc ( Voor de snelle ondersteuning)

In het geval dat je word aan gevallen kan je dan inderdaad zwaard maken. maar ALS je de tijd hebt is dit zeker nuttig..
 

DeletedUser

Guest
Goeie verdeling:
2000 speer (tegen BB)
130000 Boog, voor de sterkte
750 Zc ( Voor de snelle ondersteuning)

In het geval dat je word aan gevallen kan je dan inderdaad zwaard maken. maar ALS je de tijd hebt is dit zeker nuttig..

Ik denk dat je een nulletje teveel hebt bij de boog?
 

DeletedUser

Guest
ahnee. Hij heeft tw gehackt waardoor hij een grotere boedery heeft :rolleyes:
 

DeletedUser29633

Guest
Hehe, wat dacht je van speciale speerd world met barbaren dorpen van 90.000 punten hehe
 
Bovenaan