Cervix vs

DeletedUser4045

Guest
anyway, zwaar is zowieso slecht, als je kijkt hoeveel boog met een klein beetje speer tegen houd maak je nooit van je leven nog zwaard.

Verschil in gs vergeet je mee te wegen. Als je veel wordt aangevallen, kun je beter zwaard maken (iedereen heeft een ijzeroverschot). Dan hout 9waar veelste veel te kort van is.
 

DeletedUser

Guest
Vooral als je gaat rekenen als de vijand dan ook goed BB gaat gebruiken want dan ben je de klos met je boogschutertjes.

Want een dorp met alleen Boog is heel sterk tegen Bijl + LC + ram. Maar stop er maar wat BB tussen en weg boog
 

DeletedUser

Guest
is een oud-breker lid dat al een hele tijd gestopt is

Omdat hij Cervix niet aankon???

BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?
 
Reactiescore
28
Omdat hij Cervix niet aankon???

BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?

ja joh
gelukkig hebben we jou nog voor een objectieve en vooral correcte analyse. dat zijn we van je gewend.

wat is W3 blij dat jij terug op ons forum zit.


(in case u didn't notice: dat heet ironie. je bent echt zo dom als een appelvos, dus gelieve te zwijgen. de firma dankt u.)
 

DeletedUser13822

Guest
Omdat hij Cervix niet aankon???

BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?

dude, zoals altijd geloof ik u blindelings é :p

1 op 5 heeft in breker gezeten, en zelfs leiding komt van breker, maar voor de rest heb je gelijk zne :rolleyes:
 

DeletedUser20989

Guest
is een oud-breker lid dat al een hele tijd gestopt is

hehe, murs kent mij wel hoor ;)

Omdat hij Cervix niet aankon???

BREKER is te min voor Cervix. Kijk eens naar de doorstroom van BREKER leden? Echt veel zijn het er niet!

Wanneer geeft de Cervix leiding toe dat BREKER niet meer goed functioneert en geen talenten afleverd?

dan moet er wel talent aanmelden he ;)
+ misschien was er een goede reden voor, dat ik in BREKER bleef :)
 

DeletedUser14899

Guest
mss omdat het beide massastammen zijn en ze daarom 2 stammen hebben gemaakt?
als ze al die leden in 1 stam hadden gestoken waren ze nog een grotere massastam
 

DeletedUser

Guest
mss omdat het beide massastammen zijn en ze daarom 2 stammen hebben gemaakt?
als ze al die leden in 1 stam hadden gestoken waren ze nog een grotere massastam

En jij bent?? Sorry hoor:p Ik ben dan wel wereld 3 wannebe, maar iedereen weet tenminste dat ik met losse opmerkingen gooi :D

Jij moet nog even uitleggen of het serieus of niet bedoeld is :O
 

DeletedUser11858

Guest
@ innum..Je kan beter kranten gaan rondbrengen dan dit gezever hier, daar verdien je misschien nog wat mee. Nee geen respect maar dat krijg je hier ook niet te veel.
 

DeletedUser

Guest
@ innum..Je kan beter kranten gaan rondbrengen dan dit gezever hier, daar verdien je misschien nog wat mee. Nee geen respect maar dat krijg je hier ook niet te veel.

Af en toe heb ik aandacht nodig (AC topic :p:eek:). Dat is mijn drijfveer (H)

Maar over Cervix denk ik dat jullie geen goed tegenargument weten :)


Wanneer stroomde voor het laatst een BREKER lid door naar Cervix?
Wanneer haalde Cervix voor het laatst een grote overwinning?

Zal door Qs en de zijne vooral worden gekoesterd als: ''De goede oude tijd''
 

DeletedUser13822

Guest
Wanneer stroomde voor het laatst een BREKER lid door naar Cervix?
Wanneer haalde Cervix voor het laatst een grote overwinning?

Zal door Qs en de zijne vooral worden gekoesterd als: ''De goede oude tijd''


02.06.
22:17 Edjebaria is in de stam toegetreden.
 
Bovenaan