Cervix vs

DeletedUser

Guest
Eejh luitjes!

Eindelijk komt mijn come-back topic er dan! Ik ga dit doen met een serie van X aantal topics. Topstam in actie beschrijft in een paar delen allerlei stammen. Degene die een top rang hebben, top prestaties leveren of gewoon de 'Top Of The Flop' zijn.

Deel 1: De dominerende positie van Cervix
Dat Cervix op dit moment de nummer 1 positie op wereld 3 heeft is algeheeld bekend. Dat Cervix daarbuiten ook de beste stam is... nee, waarom dat?

Toen ik deze comeback was aan het voorbereiden heb ik contact opgenomen met al mijn informatie bronnen, en kreeg ik het hudige diplomatie plaatje van Cervix:

Bondgenoten
*DTW*
B0RG
BORG
BREKER
=BB=

Niet-Aanvals-Pact (NAP)
=HI=
SPARTA
FORZA!

Vijanden
=IRB=
ILL

Vijanden zijn ietwat ingekord door mijzelf omdat dit de enige topstammen zijn waarin we het in dit topic over hebben. Feit is dat van alle top-5 stammen, Cervix 1e staat en er 3 bnd's zijn. Dan de resultaten tegen de vijand een gaan bekijken:

Side 1:
Tribes: Cervix
Players:

Side 2:
Tribes: ILL
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 19,359
Kant 2: 1,904
Verschil: 17,455

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 143,823,679
Kant 2: 18,253,804
Verschil: 125,569,875

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 24,827
Kant 2: 0
Verschil: 24,827

image.php



Dat dit niet spetterend is weten we allemaal. Feit is wel dat Cervix winst maakt zonder zal maar dorpen af te geven!

Is dit dan alweer een bevestiging dat Cervix op oorlog gebied een van de sterkste stammen van heel Tribal wars is?

CdM was tijdenlang de grootste stam. Won tegen DTW, won tegen B0RG, VERLOOR tegen Cervix

=IRB= werd de opvolger van CdM. Regelde een NAP met Cervix, brak deze toen en verloor in no-time 100 dorpen aan Cervix.

Hierna kwamen de mannen en vrouwen van Cervix aan de macht en bewezen zij dat je ook zonder veel top-20 spelers te hebben een waardig nummer 1 kan zijn!

Nog nooit had Cervix een top-10 speler, nog nooit had Cervix meer dan 3 spelers in de top-20, maar ze bewezen wel dat je door goed beleid en 2 maal het verslaan van de nummer 1 aan de top kunt blijven!


Tot slot nog een 2e rubriek die ik onder elk topic ga plaatsen:

Innumbered's roddel hoek:
- Edeldoelwit --> Zoek een geblokte speler
- Edeldoelwit --> =SdM=
- Cervix niet alleen massa qua leden, ook qua diplomatie
- Quite Shaqly verteld over de ondergang van Ill en de domina..... BE QUIET (shaqly)

Tips voor het nu nog vrije roddelhoekje?? Pm me op het forum :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

*zucht* innumbered die weer vanonder een steen gekropen is..*zucht*
 

DeletedUser14450

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

je vergeet dat door Cervix IRB uitmekaar is gevallen en zo aan het dachlicht kwam dat ze toch niet zo goed zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

idd =IRB= als vijand??? die bestaan toch niet meer, tja op papier nog wel...
 

DeletedUser13822

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

is het weer goktijd om te zien hoever je mensen kan krijgen dmv insinuaties?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Waarom is dit topic nodig? Je hebt toch volgens jou zelf spionnen in BREKER,en andere top stammen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

is het weer goktijd om te zien hoever je mensen kan krijgen dmv insinuaties?

volgens mij :D denkt hij dat hij cervix uit elkaar krijgt door dit gezeur :D net zoals dat hij zat te zeuren over CdM en IRB :D en die waren ook gevallen en wel na zijn gezeur :D dus denk dat we maar moeten oppassen :eek: straks vallen we uit elkaar :eek:

en Innumbered ik dacht dat jij eerst zn grote voorstander van cervix was:confused: iig toen het tegen CdM aan het vechten was wel... of ben jij gewoon standaard anti nunmmer 1, omdat jij nooit in de nummer 1 stam kan komen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Serieus Innumbered, ik denk dat niemand jou hier nog serieus neemt. Ga iets nuttigers doen met de tijd je hier in besteed. Leer kostuums naaien ofzo.

volgens mij :D denkt hij dat hij cervix uit elkaar krijgt door dit gezeur :D net zoals dat hij zat te zeuren over CdM en IRB :D en die waren ook gevallen en wel na zijn gezeur :D dus denk dat we maar moeten oppassen :eek: straks vallen we uit elkaar :eek:

en Innumbered ik dacht dat jij eerst zn grote voorstander van cervix was:confused: iig toen het tegen CdM aan het vechten was wel... of ben jij gewoon standaard anti nunmmer 1, omdat jij nooit in de nummer 1 stam kan komen?:confused:

Lol te veel smileys gryms, in a very good mood? :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Serieus Innumbered, ik denk dat niemand jou hier nog serieus neemt. Ga iets nuttigers doen met de tijd je hier in besteed. Leer kostuums naaien ofzo.



Lol te veel smileys gryms, in a very good mood? :D

ik ben altijd in een goede mood :D
 

DeletedUser4045

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Als je goed op de wereldkaart kijkt, innumbered. zie je dat cervix nauwelijks aan Ill grenst.

Het oude K56TR(op zorc na), nu onder de naam =IRB= (ook wel de achterblijvers) grenzen aan ons en daar worden zat dorpen van gepakt.

Je moet wat minder brabbelen...
 

DeletedUser5435

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

te triest voor woorden dit haha :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Ja hij leeft nog hij leeft nog hij leeft nog,

Ja hij leeft nog, hij draait weer eens door
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

volgens mij :D denkt hij dat hij cervix uit elkaar krijgt door dit gezeur :D net zoals dat hij zat te zeuren over CdM en IRB :D en die waren ook gevallen en wel na zijn gezeur :D dus denk dat we maar moeten oppassen :eek: straks vallen we uit elkaar :eek:

en Innumbered ik dacht dat jij eerst zn grote voorstander van cervix was:confused: iig toen het tegen CdM aan het vechten was wel... of ben jij gewoon standaard anti nunmmer 1, omdat jij nooit in de nummer 1 stam kan komen?:confused:


Ehhh??? Volgens mij was het positieff :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Waarom is dit topic nodig? Je hebt toch volgens jou zelf spionnen in BREKER,en andere top stammen? :rolleyes:


Jy wint :-( Volgend topic vraag ik een spy uit een andere stam :D:D:D:D:D

Wacht --> We maken het interessant. Jij noemt een stam, en ik zorg dat daar een topic over komt mede door info door mijn spy.

Wedden dat jij geen stam kan bedenken waar ik niks over weet :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Jy wint :-( Volgend topic vraag ik een spy uit een andere stam :D:D:D:D:D

Wacht --> We maken het interessant. Jij noemt een stam, en ik zorg dat daar een topic over komt mede door info door mijn spy.

Wedden dat jij geen stam kan bedenken waar ik niks over weet :D

keer die vraag om zou ik zeggen,
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Jy wint :-( Volgend topic vraag ik een spy uit een andere stam :D:D:D:D:D

Wacht --> We maken het interessant. Jij noemt een stam, en ik zorg dat daar een topic over komt mede door info door mijn spy.

Wedden dat jij geen stam kan bedenken waar ik niks over weet :D

Winnen doe ik altijd,zit in m'n genen. :D -> toch bedankt :p
Overigens is het zo,in die stam waar ik nu zit is een 3 mans stam,krijg je niks over te weten. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Side 1:
Tribes: Cervix
Players:

Side 2:
Tribes: ILL =IRB=
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 19,361
Kant 2: 18,589
Verschil: 772

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 298
Kant 2: 14
Verschil: 284

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 143,838,257
Kant 2: 145,183,478
Verschil: 1,345,221

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,817,180
Kant 2: 140,682
Verschil: 2,676,498

image.php
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

ik ben altijd in een goede mood :D

Gheh, zwartzak :)

Innumbered, je wordt door elk individu in w3 die ooit dit forum las gehaat.
Waarom blijf je dit doen?
Wat je schrijft is zo overduidelijk, iedereen kan het waarnemen, er is niets nieuws aan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstam in actie (Deel 1)

Gheh, zwartzak :)

Innumbered, je wordt door elk individu in w3 die ooit dit forum las gehaat.
Waarom blijf je dit doen?
Wat je schrijft is zo overduidelijk, iedereen kan het waarnemen, er is niets nieuws aan.

okey =( nu ben ik uit mn goede mood =( xD
 
Bovenaan