Casual: Aanvalsverhouding

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 81 84,4%
  • Nee

    Stemmen: 15 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    96
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wanneer veranderd dan de Aanvalsverhouding?
Het is me nog niet helemaal duidelijk.
 

DeletedUser65921

Guest
wat vraag je je nu eigenlijk af?
Waarom we de aanvalsverhouding willen aanpassen?
 

DeletedUser

Guest
Nee ik vroeg me af wanneer de ze de verandering gaan invoeren.
 

DeletedUser65921

Guest
wanneer we genoeg stemmen hebben wordt het doorgestuurd naar innogames dacht ik
 

DeletedUser66036

Guest
min of meer ja. Hoe dan ook, een versoepeling zou welkom zijn, want op deze manier gaan ze hier niet lang spelen, want het wordt al heel snel saai

Zouden de nee stemmers kunnen argumenteren waarom ze tegen zijn? Kwestie dat er met iedereen een beetje rekening wordt gehouden.


Ik speel zelf niet op de casual, maar volgens mij spelen daar vooral noobs (sorry voor de neerbuigende term) die dit niet saai vinden. Spelers die helemaal niet van oorlogen houden, maar het liefst barbarendorpen edelen en zo veel mogelijk punten proberen te halen op die manier.
Zo doen ze dat ook in 'echte' werelden. Daar edelen ze tussen de grote spelers door zo groot mogelijk bb's...


Gewoon een aanname, ik kan helemaal fout zitten.



Edit: Ik speel zelf niet op de casual, dus ik heb ook niet gestemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65892

Guest
Ik speel zelf niet op de casual, maar volgens mij spelen daar vooral noobs (sorry voor de neerbuigende term) die dit niet saai vinden. Spelers die helemaal niet van oorlogen houden, maar het liefst barbarendorpen edelen en zo veel mogelijk punten proberen te halen op die manier.
Zo doen ze dat ook in 'echte' werelden. Daar edelen ze tussen de grote spelers door zo groot mogelijk bb's...


Gewoon een aanname, ik kan helemaal fout zitten.



Edit: Ik speel zelf niet op de casual, dus ik heb ook niet gestemd.

Dat er veel nooobs zijn klopt & alleen dat ze bb dorpen edelen leuk vinden klopt niet
 

DeletedUser65921

Guest
Volgens mij was casual bedoeld om de 'mindere' spelers (vind noobs zo zielig klinken) een kans geven ook groot te worden. Maar als je hun leert dat te doen door alleen barbs te edelen heb ik schrik dat ze gaan redeneren dat omdat dat hier werkte, het ook op andere werelden gaat werken. Ik vind het al erg als ik mensen 100p dorpjes zie edelen, volgens mij wordt dit zo onbewust aangemoedigd en dat vind ik niet zo'n goed idee eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was casual bedoeld om de 'mindere' spelers (vind noobs zo zielig klinken) een kans geven ook groot te worden. Maar als je hun leert dat te doen door alleen barbs te edelen heb ik schrik dat ze gaan redeneren dat omdat dat hier werkte, het ook op andere werelden gaat werken. Ik vind het al erg als ik mensen 100p dorpjes zie edelen, volgens mij wordt dit zo onbewust aangemoedigd en dat vind ik niet zo'n goed idee eigenlijk.

+1
 

DeletedUser66036

Guest
Maar waarom zouden ze op de casual ineens wel andere spelers aanvallen, die 'mindere spelers'?
Als je de aanvalsverhouding veranderd wordt het juist weer net als een gewone wereld.

Je leert ook niet op de casual om bb's te edelen in een echte wereld. Daar ben je namelijk al geweest. Eerst een normale wereld, dan een casual. Andersom lijkt het me logischer: De mindere speler faalt (sorry :S) op een normale wereld behoorlijk. Zijn enige manier om te groeien is bb's edelen. Op de casual kan hij dat doen, zonder dat hij wordt weggeëdeld :)

Ik denk dat je het hele karakter van de casual aantast door de aanvalsverhoudingen te veranderen.

Je moet ook rekeningen houden met de toekomst. Straks zijn de precentages een heel ander verschil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Maar waarom zouden ze op de casual ineens wel andere spelers aanvallen, die 'mindere spelers'?
Als je de aanvalsverhouding veranderd wordt het juist weer net als een gewone wereld.

Je leert ook niet op de casual om bb's te edelen in een echte wereld. Daar ben je namelijk al geweest. Eerst een normale wereld, dan een casual. Andersom lijkt het me logischer: De mindere speler faalt (sorry :S) op een normale wereld behoorlijk. Zijn enige manier om te groeien is bb's edelen. Op de casual kan hij dat doen, zonder dat hij wordt weggeëdeld :)

Ik denk dat je het hele karakter van de casual aantast door de aanvalsverhoudingen te veranderen.

maar we willen ze niet afschaffen he, want ik lees in jouw posts dat je het over afschaffen hebt. We hebben verschillende voorstellen:
-"oorlog met wederzijdse toestemming" beginnen, dus dat je gewoon als stam/speler elkaar de oorlog kan verklaren en wanneer de ander dat aanneemt je elkaar kan aanvallen
-alleen spelers die groter dan je zijn kunnen aanvallen. Maar dan kan die grotere speler van zodra jij hem aanvalt ook jou aanvallen
-verhouding soepeler maken naarmate je meer punten hebt, dus wanneer je bv 20k hebt van 120-80 naar 150-50 ofzo
en dan waren er nog een paar andere die ik vergeten ben

en er zitten een hele hoop spelers op casual expres hoor, niet omdat ze niet goed genoeg zijn voor andere werelden, maar gewoon omdat ze wouden zien wat het was ofzo.
 

DeletedUser66036

Guest
In de eerste post staat wel afschaffing hoor :)
Anyways, ik probeer ook maar iets te bedenken waarom er nee gestemd wordt :p
 

DeletedUser65921

Guest
Aja, ik heb daar nog op gereageerd dat ik geen volledige afschaffing wil, want inderdaad is het anders geen casual meer, maar een normale wereld.
 

DeletedUser

Guest
In de eerste post staat wel afschaffing hoor :)
Anyways, ik probeer ook maar iets te bedenken waarom er nee gestemd wordt :p

In de eerste post staan duidelijk meerdere dingen, en heb ik aanzet tot discussie gegeven. Wat zo te zien goed gaat :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan