C.i.a.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik zou toch maar voor :verkenner: gaan. ik heb gehoord van vrienden uit chill. dat die veel beter zijn. plus natuurlijk je gs naar 30 doen daarna mag je pas andere dingen doen.:cool:

ja klopt maar 1 ding gaat er fout... namelijk de troepen dat kost weer mannen van de aanvaller met zijn edels.

EDIT: haha klik eens op die link van die site en kijk dan naar je muis hij is een smilie geworden
 

DeletedUser55852

Guest
ja klopt maar 1 ding gaat er fout... namelijk de troepen dat kost weer mannen van de aanvaller met zijn edels.

EDIT: haha klik eens op die link van die site en kijk dan naar je muis hij is een smilie geworden

huh ik volg hem niet meer:D
 

DeletedUser

Guest
nou iedereen zei dat hij speer en verken moest maken moet hij niet doen anders verliest de aanvaller troepen als hij wordt overgenomen.

en de edit moet je gewoon op de iste klikken die zomertej gaf in zijn 2e post
 

DeletedUser55852

Guest
nou iedereen zei dat hij speer en verken moest maken moet hij niet doen anders verliest de aanvaller troepen als hij wordt overgenomen.

en de edit moet je gewoon op de iste klikken die zomertej gaf in zijn 2e post

maar ik bedoel verkk goed veel van maken en gsjes hoog naar 30 das toch goed voor de farmer/edelaar want verkk ownen betekent ODA:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dankje :)
zijn we dan zo slecht
failer:D
:eek: die andere verwijderde z'n reactie wat een durver
 

DeletedUser56134

Guest
sorry voor het deleten van mn post :)

ik dacht er iets te laat aan dat zomertje69 vandaag is gemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
C.i.a. betekend.... Come in my ally.

de my moest er tussen anders klopte hij niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan