C.i.a.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56134

Guest
ga naar instellingen, zie je daar het vakje n00b aangekruist staan? zet het de volgende keer uit als je een stam maakt oké?
 

DeletedUser

Guest
He zomertje ik wil zo graag in je stam. zit zeker vol met echte pro's je staat al een hele tijd 2e.
kan je me een uitnodiging sturen aub. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bosr, oke
maar je moet gewoon in het begin van de wereld direct uitnodigen dan heb je een goeie stam!
 

DeletedUser

Guest
bosr, oke
maar je moet gewoon in het begin van de wereld direct uitnodigen dan heb je een goeie stam!

heb ik dan serieus een goede stam ?
ik dacht dat je dan wordt bekeken als 1 van de slechtste spelers ?
is dit niet zo ?:cool:
 

DeletedUser

Guest
zomertje je hoeft geen topic te maken over jij en je stam... we praten er denk ik al genoeg over.
 

DeletedUser

Guest
zeg maar gerust dé slechtste, dat wordt bij raten vaak genoeg gezegd ;)

idd. mijn sarcasme druipt er van af ;p
zomertje09 heeft je in de stam Collective Intelligence Army uitgenodigd (nieuw) 14.03.11 19:59
Dit geloof je toch niet ?:eek:
 

DeletedUser53985

Guest
idd. mijn sarcasme druipt er van af ;p
zomertje09 heeft je in de stam Collective Intelligence Army uitgenodigd (nieuw) 14.03.11 19:59
Dit geloof je toch niet ?:eek:

Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd. :eek:
 

DeletedUser

Guest
idd. mijn sarcasme druipt er van af ;p
zomertje09 heeft je in de stam Collective Intelligence Army uitgenodigd (nieuw) 14.03.11 19:59
Dit geloof je toch niet ?:eek:

jawel geloof ik wel. zomertje wil weer 1e staan met zijn stam. dat is prioriteit 1 voor maximaal 1 week. want dan is de helft inactief 1/4 "onder het gemiddelde" en dan het ander 1/4 heeft geen zin word geedeld of vind het te druk (rara hoe kan dat?)
 

DeletedUser45661

Guest
maar je moet gewoon in het begin van de wereld direct uitnodigen dan heb je een goeie stam!

Oke, en moet je ook nog iets anders doen, ik denk dat je beter zo veel mogelijk je schuilplaats moet uitbouwen en alleen maar speer mannetjes maken, of zijn die mannetjes op paarden beter ?
 

DeletedUser55852

Guest
Oke, en moet je ook nog iets anders doen, ik denk dat je beter zo veel mogelijk je schuilplaats moet uitbouwen en alleen maar speer mannetjes maken, of zijn die mannetjes op paarden beter ?

ik zou toch maar voor :verkenner: gaan. ik heb gehoord van vrienden uit chill. dat die veel beter zijn. plus natuurlijk je gs naar 30 doen daarna mag je pas andere dingen doen.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan