Breaking News Topic

DeletedUser73204

Guest
Breaking news:

Na samen te hebben gespeeld. Elkaar ontmoet te hebben en nu vaak samen zijn, gaan 2 TW spelers niet alleen hun acc maar ook hun leven samen delen. TW als datingsite, misschien een nieuwe optie?


Sinds wanneer is het aan jou om zoiets bekend te maken? Bemoei je liever met je eigen leven ipv die van mij. Dacht dat ik wel duidelijk tegen je was.
Hij speelt helemaal geen TW. Ja we zijn vaak samen (dat is wel een vriend) en ja bezoek is een datingssite. Ik misschien wel goed voor je met dit jaloers gedrag

zij schelen elkaar 21jaar als ik mij niet vergis.


Over een bruiloft is niet gesproken.



Of ze zwanger is, is bij mij niet bekend.

je vergist je, een bruiloft komt er niet en of ik wel of niet zwanger is gaat jou helmaal niets aan.
 

DeletedUser61161

Guest
Meh, doe is niet zo mad.

Het lijkt wel alsof je je er voor schaamt.
 

DeletedUser73204

Guest
Meh, doe is niet zo mad.

Het lijkt wel alsof je je er voor schaamt.

ALS ik wat te zeggen heb op een forum, doe ik het nog altijd zelf en niet een of ander EX-dinges. En neej ik schaam me niet want er is niets om voor te schamen
 

DeletedUser73204

Guest
  1. IN HET KORT:
    - Man in een auto reed rond 15.40 uur (Nederlandse tijd) meerdere mensen aan op Westminster Bridge, de brug naast het parlementsgebouw.
    - Dader liep uit gecrashte auto en stak een agent neer, die later overleed.
    - De dader is neergeschoten en weggevoerd per ambulance. Hij bezweek aan zijn verwondingen.
    - Een vrouw die op de brug liep en werd aangereden, is ter plekke overleden. In totaal zijn er nu 4 doden bevestigd.
    - Ook 'tientallen' gewonden (sommigen ernstig).
    - Premier Theresa May is weggevoerd en in veiligheid gebracht. Parlementsleden zijn binnen in veiligheid gebracht.
    - Bewapende agenten zijn het Britse parlement binnengegaan en het parlementsgebouw is uitgekamd.
    - Politie spreekt van terroristische aanslag.
    - De aanslag in Londen gebeurde precies een jaar na de dubbele aanslag in Brussel. Er vielen toen 32 doden.
    - Niets bevestigd over identiteit dader. Volgens geruchten gaat het om haatprediker Abu Izzadeen.
    - Geen aanwijzingen voor Nederlanders onder slachtoffers.
  2. 20.04 - De emoties lopen hoog op bij DailyMail. "Rot weg in de hel", schrijft het medium op Facebook bij het nieuws dat de dader één van de dodelijke slachtoffers is.
 
Reactiescore
3.457
Vagebond en Korpbeer waren toch 1 en dezelfde persoon? Dacht dat dat op w39 was boven komen borrelen :p
 
Reactiescore
1.075
Probeer Anneke al een tijd aan me te binden, maar ze vindt me te jong. Leeftijdverschil van 40+ moet kunnen vind ik, maar helaas denkt ze daar anders over. :(<3

's ook niet zo handig om een 6 jarig meisje aan je te proberen binden he :confused:
 

DeletedUser73204

Guest
Het scrubben van vagina's met zand en dodelijke terreur aanslagen op 1 pagina, moet kunnen.
Allebei niet fijn maar bij het eerste heb je alleen maar jezelf ipv van laf onschuldige mensen erbij betrekken.
En van die idiote "opper turk" met zijn uitspraken wordt je ook niet echt vrolijk van
 
Reactiescore
1.736
Als ze die nou eens kapot schieten, dan ziet de wereld er al een stuk mooier uit.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik hoorde dat Rebecca wel een paar goeie ideeën heeft om complete landen weg te vagen.
Dus misschien haar inhuren?
 
Bovenaan