Breaking News Topic

DeletedUser7072

Guest
Ik weet al hoe het volgende reclame spotje van trappist eruit gaat zien :D
 

DeletedUser7072

Guest
f525b0647ddd89a853c0fec685de994eb22935326e174320f7d4ba4faa4dc232.png
 

DeletedUser73204

Guest
Misschien houdt Trump nog wel een stuk hek over van zijn grens. Dan kunnen ze die om turky heen zetten
 

DeletedUser75149

Guest
Breaking news:

Na samen te hebben gespeeld. Elkaar ontmoet te hebben en nu vaak samen zijn, gaan 2 TW spelers niet alleen hun acc maar ook hun leven samen delen. TW als datingsite, misschien een nieuwe optie?
 

DeletedUser

Guest
Probeer Anneke al een tijd aan me te binden, maar ze vindt me te jong. Leeftijdverschil van 40+ moet kunnen vind ik, maar helaas denkt ze daar anders over. :(<3
 

DeletedUser7072

Guest
Breaking news:

Na samen te hebben gespeeld. Elkaar ontmoet te hebben en nu vaak samen zijn, gaan 2 TW spelers niet alleen hun acc maar ook hun leven samen delen. TW als datingsite, misschien een nieuwe optie?

Wie zijn de gelukkigen? En zijn wij uitgenodigd voor de trouwerij?
 
Reactiescore
1.703
Breaking news:

Na samen te hebben gespeeld. Elkaar ontmoet te hebben en nu vaak samen zijn, gaan 2 TW spelers niet alleen hun acc maar ook hun leven samen delen. TW als datingsite, misschien een nieuwe optie?

Is niet de eerste keer. Is al ergens een zogenaamd tw kindje geboren.
 

DeletedUser61161

Guest
Breaking news:

Na samen te hebben gespeeld. Elkaar ontmoet te hebben en nu vaak samen zijn, gaan 2 TW spelers niet alleen hun acc maar ook hun leven samen delen. TW als datingsite, misschien een nieuwe optie?
Ah ja, ken redelijk veel mensen die elkaar via tw hebben ontmoet en nu saampjes zijn :p
Helaas word ik altijd door elke tw vrouw afgewezen :(
 
Bovenaan