Breaking News Topic

DeletedUser

Guest
18718.gif


Wat is Breaking News?

Breaking news, also known as a special report or news bulletin, is a current event that broadcasters feel warrants the interruption of scheduled programming and/or current news in order to report its details.

http://en.wikipedia.org/wiki/Breaking_news

Algemeen kan je afgaand op het Belgische Nederlandse en internationale nieuws heel makkelijk afgaan op wat wel/niet als Breaking gezien kan worden en dat is dan denk ik ook een goede richtlijn. Wat mensen persoonlijk vinden heeft juist niets te maken met BN het is een algemeen onderwerp gebaseerd oo een collectief van emoties/meningen.

----

Bedenk het bovenstaande voordat je een bericht gaat posten aub!

Om het te scheiden van het praattopic waar toch naar mijn mening serieuze en luchtige zaken te veel door elkaar lopen.
Het serieuze forum is geen plek omdat het vaak niet echt een discussie is maar meer een opeenstapeling van berichten.

Nieuwsberichten
  • Veel doden na aanslagen Noorwegen, rip, en sterkte aan de nabestaanden daar.
  • Amy Winehouse is volgens de BBC dood aangetroffen in haar huis, rip, en sterke aan de nabestaanden daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Amy Winehouse found dead, aged 27
Amy Winehouse Winehouse's recent career was overshadowed by drink and drug problems
Continue reading the main story
Related Stories

* Winehouse comeback tour cancelled
* 'Drunk' Winehouse booed in Serbia

Singer Amy Winehouse, 27, has been found dead at her home, the Press Association has reported.

Last month, the north Londoner pulled out of her European tour after she was jeered at her comeback gig in Serbia for appearing too drunk to perform.

For 90 minutes, she mumbled through parts of songs and at times left the stage - leaving her band to fill in.

The troubled singer had a long battle with drink and drugs which overshadowed her musical career in recent years.

A Metropolitan Police spokesman confirmed that a 27-year-old woman had died in Camden and that the cause of death was as yet unexplained.

London Ambulance Service had been called to the flat at 1554 BST and sent two ambulances but the woman died, it said.

Winehouse had won widespread acclaim, aged 20, with her 2003 debut album, Frank.

But it was 2006's Back to Black which brought her worldwide stardom, winning five Grammy Awards.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-14262237
 

DeletedUser

Guest
Als dit waar is, is het een jammerlijk einde voor een vrouw met talent.
 

DeletedUser

Guest
meuh, mensen die elke dag zoveel alcohol & drugs innemen, geen respect voor

wel jammer als artiest
 

DeletedUser

Guest
Jim Morrison, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Janis Joplin en nu ook Amy Winehouse, allemaal op 27 jarige leeftijd. Enkel Cobain niet door een overdosis.
 

DeletedUser13565

Guest
ad73910705a90c6582ba267c5e6d663d.gif


Om het te scheiden van het praattopic waar toch naar mijn mening serieuze en luchtige zaken te veel door elkaar lopen.
Het serieuze forum is geen plek omdat het vaak niet echt een discussie is maar meer een opeenstapeling van berichten.

Nieuwsberichten
  • Veel doden na aanslagen Noorwegen, rip, en sterke aan de nabestaanden daar.
  • Amy Whinehouse is volgens de BBC dood aangetroffen in haar huis, rip, en sterke aan de nabestaanden daar.

Even verbeteren toch maar, dit zou ze zelf geen teken van respect hebben gevonden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Twee daders

Een ooggetuige vertelde hoe de schutter voortdurend probeerde slachtoffers uit het bos te lokken om ze daarna te vermoorden. Hij is er ook van overtuigd dat er twee daders waren. 'Ik weet zeker dat er vanuit twee verschillende plaatsen op het eiland werd geschoten op hetzelfde moment', zei hij.

De Politie kan het echter niet bevestigen, maar ze sluit de mogelijkheid ook niet uit. Een politiewoordvoerder zei dat verschillende getuigen met verklaringen van gelijke strekking over een tweede dader kwamen en heeft tot een zoektocht besloten.
 

DeletedUser

Guest
Jim Morrison, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Janis Joplin en nu ook Amy Winehouse, allemaal op 27 jarige leeftijd. Enkel Cobain niet door een overdosis.

Cobain niet aan overdosis, maar wel zelfmoord.
 
Reactiescore
1.804
Prima zei:
Jim Morrison, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Janis Joplin en nu ook Amy Winehouse, allemaal op 27 jarige leeftijd. Enkel Cobain niet door een overdosis.
Best bizar eigenlijk als je erover nadenkt.
Cobain niet aan overdosis, maar wel zelfmoord.

Maar hij had ook best veel heroïne in zijn lichaam, niet?
 

DeletedUser

Guest
Maar hij had ook best veel heroïne in zijn lichaam, niet?

Ik geloof dat hij wel aan de drugs zat, maar hij bleek al een tijd zelfmoordneigingen te hebben en schoot zichzelf uiteindelijk voor zen kop.
 
Reactiescore
1.804
Ik geloof dat hij wel aan de drugs zat, maar hij bleek al een tijd zelfmoordneigingen te hebben en schoot zichzelf uiteindelijk voor zen kop.

Volgens Wikipedia met veel Heroïne en ook wat Valium in zijn lichaam ^^
 

DeletedUser43257

Guest
Cobain was geen zelfmoord, maar moord. Het wapen was te groot om op zichzelf te kunnen schieten. Hij had het allen met zijn voet kunnen doen. Echter met het promilagi heroïne in zijn lichaam zou je zoiets niet kunnen doen of bedenken. Ik denk dat Kurt vermoord is... De afscheidsbrief was namelijk ook in een ander handschrift.... Etc. Etc. Etc. Etc.
 

DeletedUser

Guest
tja, ik wil niet lullig doen, maar wat boeit amy in vergelijking met noorwegen..
 
Bovenaan