Breaking News Topic

Reactiescore
770
acxfZS7.png


 
Reactiescore
770
13567023_1098046420275804_3465977363036137813_n.jpg



Zaken in onze samenleving waar eerder geen waarde aan gehecht werd worden vervangen, aangepast, aan de gevoelens die bepaalden hebben over diezelfde zaken in onze samenleving. Alles moet in overeenstemming zijn met de raciale diversiteit in onze 'multiculturele' samenleving. Het is niet meer van vredig samenleven en elkaar tolereren, het neemt nu de agressieve vorm aan waarbij mensen onder druk gezet worden als ze bepaalde zaken hebben die door, we weten natuurlijk weer allemaal wat voor mensen hier achter zitten, aangepast moeten worden in naam van deze grote multiculturele, raciale diverse samenleving. De blanke man blijft blijkbaar veel te alomtegenwoordig. Toch dingen waar de Henk en Ingrid niet van wakker ligt, maar dat nu wel zal zijn aangezien men er bewust van wordt hoe hard gehamerd er wordt dat we allemaal zo raciaal divers mogelijk moeten denken.

Dit is geen democratie meer, maar wat ik noem een emocratie: waarden en principes worden aangepast aan de gevoelens van mensen in een politiek kader, al dan niet geïnspireerd door zogezegd racistische elementen, terwijl het juist totaal geen racistische elementen zijn. Maar hoe harder ze hameren, des te meer gefrustreerd de gemiddelde burger zal worden dat, na jaren en jaren van tolerantie, diversiteitsquota's en noem maar op, de burger en zijn samenleving nog steeds te racistisch is voor bepaalden in onze samenleving, die ondankbaar zijn en willen dat alles aan hen aangepast wordt wat ze aangepast willen zien. Hoe ver zal dit allemaal nog gaan? Het is niet genoeg dat we een samenleving, mits het belastinggeld van de burgers, aanbieden aan mensen die opvang zoeken hier, een samenleving dat een grotere levensstandaard- en kwaliteit bied dan enig land ergens ook in de wereld, of ooit in de geschiedenis.

Gelukkig zijn er nog altijd uitzonderingen, zeker en vast, die negeer ik niet, maar we moeten het been stijf houden tegen de uitzonderingen, de bepamperde huilebalkjes die hun zin willen krijgen.

http://time.com/4394478/iron-man-riri-williams-tony-stark/?xid=time_socialflow_facebook

http://www.ad.nl/nieuws/mevrouw-de-wit-niet-langer-de-moordenaar-in-cluedo~ae491f35/

http://www.nu.nl/reizen/4288023/efteling-gaat-in-gesprek-met-actiegroep-racistische-attracties.html
 
Reactiescore
770

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat is zeer goed nieuws!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Kut ga ik net naar de bios

Lijkt er een militaire coupe te zijn in turkije
 
Reactiescore
110
Ben benieuwd.. Kan mij niet voorstellen dat het al zo snel onder controle is daar, zoals gezegd wordt.
 

DeletedUser72524

Guest
Wat ik heb begrepen is dat het een coupe is van de aanhang van Fetfullah Gulen. Een geleerde/(halve) imam die vrede hoog in zijn vaandel heeft/had.

Fetfullah Gulen heef blijkbaar een wereldwijde organisatie achter zich. Zelfs hier in Tilburg heeft het een stichting/kennisgroep genaamd Prisma. Een jongen die bij mij op de middelbare zat zit daar ook bij al ik me niet vergis (hij is 100% Nederlander en 100% atheïst). Het mooie aan deze organisatie/beweging is dat het mensen intern opleidt en alles vergoedt om een functie binnen de overheid te geven zoals rechter, militair etc.. Het blijkt al een flinke tijd een redelijk corrupte beweging te zijn, maar bleven tot nu dan redelijk stil.

Ik heb deze info van iemand waarvan ik hem redelijk deskundig acht op dit gebied. Dezelfde persoon vermoedt dat deze organisatie te klein is om een volledige coupé te plegen, maar denkt hij ook dat dit niet per se hun doel was maar meer om onrust te veroorzaken.

Groetjes

Mocht je vragen hebben, stel ze en ik zal kijken of ik/h ij ze kan beantwoorden.
 

DeletedUser76206

Guest
Aan die foto van de dictator Erdogan hebben we veel, heb liever geen van hem. Laat ze wat met elkaar spelen, allemaal bende pipo's die macht willen.
 
Reactiescore
110
De oproep van Erdogan heeft zeker wat man op de been gebracht. Tja, genoeg burgers die hem wel steunen.
 
Bovenaan