Unidentified Black Male.
Beste Designer 20/21
- Reactiescore
- 2.207
Precies. Zeg ook nergens dat het kwalijk is, gewoon logisch.Ach als core stammetjes moet je een beetje voor elkaar uitkijken toch?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Precies. Zeg ook nergens dat het kwalijk is, gewoon logisch.Ach als core stammetjes moet je een beetje voor elkaar uitkijken toch?
Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook dankbaar aan de spelers die ons erbij hebben geholpen, zoals ook Leone.
Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.
Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook dankbaar aan de spelers die ons erbij hebben geholpen, zoals ook Leone.
Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.
Hebben wij een bg met holliday dan ? Tof om te weten.dit is gewoon niet waar hoor. Fruit en Last hebben niks afgesproken, we besluiten samen nu samen om die kata stam weg te werken.. denk dat Kiekat dat enige met een enorm stevige bg is atm met holiday.
Dat heeft holiday me een paar keer gezegd jaHebben wij een bg met holliday dan ? Tof om te weten.
Dat heeft holiday me een paar keer gezegd jazie geen reden waarom ze zouden liegen..
naar ventjeexpose @Burger niet zo aub
Net als het bewijs wat zijn stamgenoot bijvoegde over onze ''bg'' met last? Oh wacht, toch niet.Oh dit vraagt om bewijs?
Maakt ook niks uit wat jullie hebben, niemand vind t raar.
Even voor alle goede orde om terug te komen op onze kata actie, hierbij de communicatie tussen 20bucks en mij over het elkaar met rust laten en op last gaan. Binnen 1 dag ontvangen wij 500 inc waarvan kata’s ik zal een foto toevoegen en de communicatie tussen mij en 20bucks doe er mee wat je wilt! Kata’s zijn al een no go waar wij ons duidelijk niet aan gehouden hebben klopt, maar daarnaast ook nog eens backstabben haha
Heres20BucksKillMeop 20.01. om 22:27 uur
Ik heb 2 gastjes in m'n rim liggen die met thomas samenwerken die ik dit weekend ff ga aanpakken, wss na volgende week pas Last want mij front is nog steeds zwak![]()
Playing With The Devilop 20.01. om 22:05 uur![]()
Wanneer wil je knallen bro?
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:48 uur
Oke dan ga ik mijn cluster dichten voor de strijd tegen last![]()
Playing With The Devilop 19.01. om 17:37 uur![]()
Dat lijkt mij inderdaad wel een strak plan alleen dan lijkt het me handig als we verder stoppen met de cf en we nu gaan focussen op last
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:10 uur![]()
Dus we richten onze focus op Last ipv op elkaar?![]()
![]()
Playing With The Devilop 19.01. om 15:57 uur![]()
Heb je gelijk in alleen ik weet niet hoe jij erin stond
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 15:42 uur![]()
Moet je ook niet clears op mij sturen^^![]()
Playing With The Devilop 19.01. om 15:30 uur![]()
Klopt alleen het ding is dat ik liever met je samenwerk tegen last dan tegen je weet niet hoe jij daarin staat maar elkaars deff en off slopen heeft vrij weinig nut haha
Even voor alle goede orde om terug te komen op onze kata actie, hierbij de communicatie tussen 20bucks en mij over het elkaar met rust laten en op last gaan. Binnen 1 dag ontvangen wij 500 inc waarvan kata’s ik zal een foto toevoegen en de communicatie tussen mij en 20bucks doe er mee wat je wilt! Kata’s zijn al een no go waar wij ons duidelijk niet aan gehouden hebben klopt, maar daarnaast ook nog eens backstabben haha![]()