Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

Reactiescore
228
Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook dankbaar aan de spelers die ons erbij hebben geholpen, zoals ook Leone.

Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.

dit had ik nog niet gezien... er waren tot 3 of 4 dagen geleden geen echte gesprekken tussen Fruit en Last. Echter is dit verandert omdat we beide tegen de kata/boosters zijn. Na het opruimen van Float zullen we gewoon het onderling ook verder uitvechten
 
Reactiescore
1.019
Kata's zijn laag. We zijn daar ook tegenaan gelopen als KieKat tegen (5-1) en zijn zeer dankbaar dat dit is afgestraft. Wat mij betreft mag dit ook nooit de regel worden zo te spelen, gewoon deprimerend en laag. Gelukkig is de grootste deel van de spelers daar ook uitgesproken over en ik ben ook dankbaar aan de spelers die ons erbij hebben geholpen, zoals ook Leone.

Maar een kwantitatieve overmacht creëren door zo early game al een bondgenootschap af te spreken met Fruit. om endgame te hebben? Dat haalt de spanning wel van de wereld af. Team Leone kan o.a. toch wel wat meer doen deze wereld dan boosts gebruiken en internen mag ik hopen? Of is KieKat de enige stam die haast eerlijk voor de dorpen heeft gevochten? Is wel behoorlijke domper dit te horen en krijgt niet mijn respect.

over boost gesproken, sjaak op illigaal script was basicly ook gewoon een boost he? 2 hele mooie dorpem die ook gewoon ff zn off doodloopt op zn buur, al is het dan niet officieel de bedoeling vanaf de start, het is al bij al ook gewoon boost
 
Reactiescore
8
Jup , vandaar ook de keuzen dat ik maar 1 dorp gepakt heb. Vond het zelf ook niet kunnen.
Heb wel pogingen voor recaps op dat dorp gehad, dus is ook niet echt een free dorp geweest maar snap je wel.
 
Reactiescore
0
Even voor alle goede orde om terug te komen op onze kata actie, hierbij de communicatie tussen 20bucks en mij over het elkaar met rust laten en op last gaan. Binnen 1 dag ontvangen wij 500 inc waarvan kata’s ik zal een foto toevoegen en de communicatie tussen mij en 20bucks doe er mee wat je wilt! Kata’s zijn al een no go waar wij ons duidelijk niet aan gehouden hebben klopt, maar daarnaast ook nog eens backstabben haha ;)





Heres20BucksKillMeop 20.01. om 22:27 uur
Ik heb 2 gastjes in m'n rim liggen die met thomas samenwerken die ik dit weekend ff ga aanpakken, wss na volgende week pas Last want mij front is nog steeds zwak
Playing With The Devilop 20.01. om 22:05 uur
phone-white.png

Wanneer wil je knallen bro?
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:48 uur
Oke dan ga ik mijn cluster dichten voor de strijd tegen last
Playing With The Devilop 19.01. om 17:37 uur
phone-white.png

Dat lijkt mij inderdaad wel een strak plan alleen dan lijkt het me handig als we verder stoppen met de cf en we nu gaan focussen op last
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:10 uur
phone-white.png

Dus we richten onze focus op Last ipv op elkaar? :)
Playing With The Devilop 19.01. om 15:57 uur
phone-white.png

Heb je gelijk in alleen ik weet niet hoe jij erin stond
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 15:42 uur
phone-white.png

Moet je ook niet clears op mij sturen^^
Playing With The Devilop 19.01. om 15:30 uur
phone-white.png

Klopt alleen het ding is dat ik liever met je samenwerk tegen last dan tegen je weet niet hoe jij daarin staat maar elkaars deff en off slopen heeft vrij weinig nut haha
 

Bijlagen

  • BADDA39B-CBC4-4D68-B653-71BE329F328E.jpeg
    BADDA39B-CBC4-4D68-B653-71BE329F328E.jpeg
    549,5 KB · Weergaven: 28
Reactiescore
23
Even voor alle goede orde om terug te komen op onze kata actie, hierbij de communicatie tussen 20bucks en mij over het elkaar met rust laten en op last gaan. Binnen 1 dag ontvangen wij 500 inc waarvan kata’s ik zal een foto toevoegen en de communicatie tussen mij en 20bucks doe er mee wat je wilt! Kata’s zijn al een no go waar wij ons duidelijk niet aan gehouden hebben klopt, maar daarnaast ook nog eens backstabben haha ;)





Heres20BucksKillMeop 20.01. om 22:27 uur
Ik heb 2 gastjes in m'n rim liggen die met thomas samenwerken die ik dit weekend ff ga aanpakken, wss na volgende week pas Last want mij front is nog steeds zwak
Playing With The Devilop 20.01. om 22:05 uur
phone-white.png

Wanneer wil je knallen bro?
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:48 uur
Oke dan ga ik mijn cluster dichten voor de strijd tegen last
Playing With The Devilop 19.01. om 17:37 uur
phone-white.png

Dat lijkt mij inderdaad wel een strak plan alleen dan lijkt het me handig als we verder stoppen met de cf en we nu gaan focussen op last
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 17:10 uur
phone-white.png

Dus we richten onze focus op Last ipv op elkaar? :)
Playing With The Devilop 19.01. om 15:57 uur
phone-white.png

Heb je gelijk in alleen ik weet niet hoe jij erin stond
Heres20BucksKillMeop 19.01. om 15:42 uur
phone-white.png

Moet je ook niet clears op mij sturen^^
Playing With The Devilop 19.01. om 15:30 uur
phone-white.png

Klopt alleen het ding is dat ik liever met je samenwerk tegen last dan tegen je weet niet hoe jij daarin staat maar elkaars deff en off slopen heeft vrij weinig nut haha

Eerst zelf kata’s gebruiken en dan nu janken dat je ze zelf over de vloer krijgt?
 
Reactiescore
0
Dan snap jij het moraal van het verhaal niet helemaal, duidelijk wordt hier aangegeven dat we niet zeuren om kata’s maar om de backstabbing actie van 20bucks en fruit! Als je dat zelf niet kunt inzien dan houd het voor mij op
 
Reactiescore
31
Even voor alle goede orde om terug te komen op onze kata actie, hierbij de communicatie tussen 20bucks en mij over het elkaar met rust laten en op last gaan. Binnen 1 dag ontvangen wij 500 inc waarvan kata’s ik zal een foto toevoegen en de communicatie tussen mij en 20bucks doe er mee wat je wilt! Kata’s zijn al een no go waar wij ons duidelijk niet aan gehouden hebben klopt, maar daarnaast ook nog eens backstabben haha ;)

Ik snap niet hoe mensen enige sympathie voor jou zouden moeten hebben na je internfest en kata-acties. Je hebt nergens een deal gekregen, misschien wat onverwacht deze aanvallen maar je had ten slotte zowat 18u om de boel voor te bereiden. Nog steeds ren je met je staart tussen je benen weg......
 
Reactiescore
23
Hebben je screens van een nap? Duidelijke afspraken met een afkoelperiode? Je hebt helemaal niks met de rest van fruit afgesproken alleen heb je pm contact gehad met Heres20
 
Reactiescore
1.075
Er worden ook legit nergens afspraken gemaakt, enkel wat losse communicatie mbt even elkaar niet aan te vallen, ondertussen zijn we 5 dagen verder en in classic terms kan dit wel als "even" gezien worden.
 
Bovenaan