Bondgenootschappen W99

Reactiescore
1
Hey strijdende figuren,

Weten jullie misschien of het zo is dat als je een BG start alvorens w99 begint of dan die BG stammen bij mekaar in de buurt komen?

Laat me even weten want ik ben erg benieuwd.

En mocht je weten hoe laat de wereld exact start dan hoor ik dat ook graag. ;)
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Hey strijdende figuren,

Weten jullie misschien of het zo is dat als je een BG start alvorens w99 begint of dan die BG stammen bij mekaar in de buurt komen?

Laat me even weten want ik ben erg benieuwd.

En mocht je weten hoe laat de wereld exact start dan hoor ik dat ook graag. ;)
Hey,

Als ik mij niet vergis, kun je ervoor zorgen dat je vrienden bij jou geplaatst worden via de “vrienden uitnodigen” feature. Als je jouw stam en je BG’s uitnodigt, komen ze dus in je buurt te liggen.
Ledenlimiet van 10 en al met bg's werken?
Laat iedereen het spel lekker spelen zoals zij dat willen joh :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Laat iedereen het spel lekker spelen zoals zij dat willen joh :)

Je hebt gelijk, waarom zou je je eigen kwaliteiten ook overhogen als je kwantiteit tijdelijk kan verhogen om ze daarna allemaal in de rug te steken?
 
Reactiescore
1.538
bij deze zeg ik ons bondgenootschap met donutworry op. hij wilde graag gratis mijn dorp overnemen nadat mn peepeekes gefarmd waren, ik was akkoord. geeft echter zijn mb opdracht om mij eerder al aan te vallen! iets met hoogmoed...
 
Reactiescore
450
oei de eerste stab op de wereld en weer als vfsnip slachtoffer ongelooflijk zeg

lekker voor je speeder
 
Reactiescore
1
bij deze zeg ik ons bondgenootschap met donutworry op. hij wilde graag gratis mijn dorp overnemen nadat mn peepeekes gefarmd waren, ik was akkoord. geeft echter zijn mb opdracht om mij eerder al aan te vallen! iets met hoogmoed...
zal ik def sturen speeder?
 
Bovenaan