Bij welke 10?!

Reactiescore
3.457
Bon, zal dan ook eens mijn lijstje posten, vooraf stel ik voorop om niet louter naar de eigen (ex)stam te gaan kijken, maar eerder de bepalende spelers van andere stammen samen te nemen om zo een perfecte 10-stam te vormen. Of toch perfect qua kwaliteiten van accounts, misschien niet naar de onderlinge relaties toe..

1) Aldo, The Minions: Een goede manier om de lijst te beginnen is om de stam te laten starten met een relatief ervaren en bekwame leider, hier in het figuur van Aldo. Ik vind dat Hora onder zijn leiderschap uitgegroeid is van instabiel zootje ongeregeld naar stabiele topstam. Had memo voor zijn komst weinig slaagkansen gegeven, die hadden meer ruzie dan devo en dat is véél zeggend.. Maar goed, Aldo is zowel als speler als leider en als mens bekwaam om een stam te leiden naar eer en geweten. (anders dan sommige anderen)

2) Nu ik toch met Hora bezig ben, dan maar meteen het 2e account daaruit: Cherchire (Emiel/Fabian).
Kwalitatief gezien een van de hogere van de wereld, of zeker uit Hora. Enerzijds een louter frontaccount, ver weg van alle problemen en oorlogen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het VV draaien van Fabian, tot frustratie bij de tegenstander. We hopen namelijk met z'n allen van harte dat Fabian een dezer dagen een leven krijgt, zodat hij niet de hele tijd loopt te VV'en enzo... <3
Blijft een aanwinst in elke stam.

3) Nu overgaan naar de andere vijanden; Yolo, om daaruit de beteren te halen in mijn top-10.
Ik begin graag met Craghack; een zeer actief lid van Yolo, die tevens graag de VV opneemt voor stamleden vooral in de nacht om zo als stamlid zijn waarde te bewijzen. Ook zijn fronten is deftig te noemen, gaf rare die cf dorpen wel gratis met een of andere tactiek achter, maar voor de rest relatief foutloos gebleven, toch aanvallend tegen SH. Valt af te wachten hoe hij zaken defensief opvangt, zoals eerder gezegd had rare daar wat gratis dorpen die afgestaan werden, voor de rest nog niet echt getest geweest op defensief vlak.
Blijft een aanwinst voor mijn '10', al is het maar om hem dan in toom te houden voor de rover enzo. xo

4) Een andere van Yolo die ik zou gebruiken in mijn 10 is Donn van Yolo.
Hoewel het mijn rechtstreekse tegenstander is en we nog niet écht tegen elkaar gevochten hebben (komt nog , no worries x) vind ik het voorlopig al een deftige speler. Heeft merendeel van Saccha opgeedeld, nu ja, niet echt dé prestatie gezien daar amper op gedeft werd, maar merendeel werd goed aangepakt. Betreur meer het gebruik van die Watachi en dorpen overnemen in de nacht etc van mijn moraalbreker die zonder weten overgestapt heeft om extra front te maken, maar ieder zijn tactiek.
Blijft een over het algemeen gezien een capabel en respectabel account die ik zou meenemen.

5) Bon al die vijanden opgenoemd, nu tijd voor wat meer (objectieve) vriendjespolitiek toe te passen..
Uit Error dan ook 2 accounts, om te beginnen neem ik graag The Dicktator mee.
Bestaat uit een aantal toppers die zeer actief zijn en tevens de leiding van error nemen, ideaal om mee te nemen naar mijn top-10.
Eenmaal je LGW leert kennen valt die ook goed mee (uit eigen ervaring) dus altijd aangenaam om zo'n topaccount mee te nemen.

6) De andere die ik highlight uit Error, hmm zou dan gaan voor Naevius, een speler die mij redelijk verrast heeft. (of ik had jullie al eerder proberen wegspelen uit m'n achtertuin, haha xo) Samen met Fissie uit INSA gekomen, degenen die altijd mijn cluster gaan leegfarmen en super actief zijn. Heeft een erg grote groei, mede door veel farminkomsten en activiteit en dus een ideale aanwinst voor de top-10.
Ook een leuke af-gangen die na zijn overstap naar Error meer op de voorgrond kwam. (kan ik alleen meer aanmoedigen)

7) Nu gaan we naar OW, ik zou het mijn ex-stam kunnen noemen, maar voor die paar dagen noem ik ze dat nu niet echt.. :p
Ik zou beginnen met Saté mee te nemen, op voorwaarde dat men ze geen leiding maakt, anders kan je het meteen opdoeken na een weekje... :p Hebben zich (onverwacht) opgeworpen om Devo over te nemen naar inactiviteit, ik noem het ook een beetje een coupe tegenover mij, maar misschien wel best, want Error had tegen mij niet willen praten met een voorstel om mij te dumpen.. (duh) dus aan hun te danken dat de fusie devo-ow/error in goede banen werd geleid. Nu, het is een topaccount met topspelers, gewoon een kwestie van Becca leuk en gemotiveerd te houden, want ze staat er al om bekend om rap van gedacht te veranderen en wispelturig te zijn. Maar hou ze leuk en spammend en je hebt je privé stoomtrein die over je vijanden walst! Altijd welkom dus.. <3

8) Hmm, nog iemand van OW...
Ga dan voor Team friggin', maar dan liefst het oude team terug actief! (Nu offence aan het huidige en inactieve koffiezettende Douwe)
Blijft het team die deze wereld lang gedomineerd heeft, samen met Erebos destijds, maar deze werd nu niet geband..
Toppers en leuke personen, ook is Douwe een ideaal middel om Becca in te tomen, dus zou het meteen een dubbel deal noemen. :p

Nu, heb mijn 2 uit de top-4 stammen gehaald, dan zijn er nog 2 plaatsen over voor willekeur......
9) Brigitte1, ik zou deze er ook graag wel bij hebben, omdat ik er al redelijk wat over gehoord heb en het wel zelf met eigen ogen wil zien.
Dan wel een Brigitte op volle sterkte en activiteit, altijd een aanwinst.

10) Shithappens. , met de originele line-up, met onder meer Davey en Thijs. (Weer no offence aan huidige SH team)
Was een topaccount, jammer dat Davey erna gestopt was en Thijs erna zo goed als solo overnam met gestopte co's.
Ook een smet was het feit dat Thijs SH een tijd uit Devo hield en dat stopte, door conflict met Becca (en ai, die heb ik ook al er in zitten, hmm misschien met een Aldo zullen ze wél overeenkomen of tenminste door een deur komen...)

11) Ja, ik kan niet tellen 11 ipv 10, maar ik moet mezelf er nog in zetten...
.The Void dus, een account die van ver kwam, het staartje in Devo tot de nummer 1.. (nu weer 2.. :()
Noem het vooral door internen of wat dan ook, het blijft een prestatie, door onze jump hebben we ook niet de makkelijkste weg gekozen, maar ervoor gekozen om in stambelang saccha te gaan internen en daar het voornaamste front met yolo over te nemen. Ik kon opteren om eeuwig in de rim te blijven en geen risicio's te nemen, maar dat is niet zo mijn stijl dan.
Vind ons account ook met de recente versterking van Matthijs (ikbenmatthijs/WiC) een activiteitsboost gekregen heeft op de belangrijkste uren en dat voor Jerome en mezelf wel een hele opluchting is. We hadden misschien al eerder een extra co moeten nemen, want behalve Saté zijn er nog weinig accounts met hetzelfde actieve team als voorheen.
Zie mijn account wel passen in deze setup, dan wel niet als leiding, of pas als hulpje. :p



Speciale vermeldingen;
- Jonas: Had me voorgenomen om de focus vooral op account te leggen en minder qua speler, vandaar dat freaker play de top-10 niet gehaald heeft, jij als persoon of speler wel, je zou dan een van de 11 mogen kiezen.
- PoP; Team Alpha in z'n originele actieve vorm zou ook een plaats krijgen, recent is daar weer wat actief aan het edelen, maar vind dat account wel lange tijd verwaarloost is en dus heel jammer.
- aZemmel, qua account best op orde, maar elke stam met Melvin staat gedoemd om te mislukken, ook heb ik gepoogd om een top te maken met respectabele personen die niet door vuil spel een overwinning trachten te bekomen, vandaar haalde je 'the cut' niet.


Ik snap dat je als buitenstaander het opvat dat wij ons account verwaarloosd hebben , dat was zeker even zo .
Ik als Co , die een stapje terug wilde doen en ook probeerde minder te spelen maar niet de gelegenheid kreeg om wat minder te spelen . De hoofdspeler kreeg het irl enorm druk en ik kon het niet aanzien om het account links te laten liggen , nu weer volop draaiende met een paar top spelers erbij ( Jente , Patrick mijn trouwe Co van w43) pakken we de draad weer op .
De afgelopen weken hebben onze clears in dienst gestaan voor de stam , en nu is het weer tijd om te knallen :)
 

DeletedUser

Guest
Op orde*..
Ja, zou Mirage er ook opgezet hebben, maar ik ben niet zo voor de 99% off en de attitude van de ex-bespelers van het account.

Dat dacht ik. Die speelstijl had inderdaad veel tegenstanders.
Doel je op alle ex bespelers of niet? :D
 
Reactiescore
90
- Anarchistisch Kollektief (Pim) hier hebben wij helaas niet lang van mogen genieten. Dit kwam mede door de verkeerde stamkeuze in de tijd. Pim is een ideale stamgenoot. Hij kan veel spammen, is actief en is nooit te beroerd om VV te draaien.

Mvg
William #YourNext w45

Pim heeft welgeteld 6 dagen op Anarchistisch Kollektief gespeeld en naar mijn weten weinig tot niets uitgespookt. Ik vind het dus spijtig dat zijn naam geassocieerd wordt met het account, zeker omdat ik zijn bestaan al volledig vergeten was. Pim dus in je lijstje van Top W45 zetten lijkt me echt de mop van de eeuw.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik snap dat je als buitenstaander het opvat dat wij ons account verwaarloosd hebben , dat was zeker even zo .
Ik als Co , die een stapje terug wilde doen en ook probeerde minder te spelen maar niet de gelegenheid kreeg om wat minder te spelen . De hoofdspeler kreeg het irl enorm druk en ik kon het niet aanzien om het account links te laten liggen , nu weer volop draaiende met een paar top spelers erbij ( Jente , Patrick mijn trouwe Co van w43) pakken we de draad weer op .
De afgelopen weken hebben onze clears in dienst gestaan voor de stam , en nu is het weer tijd om te knallen :)

Wel, dan ik had enerzijds gelijk dat het account wat verwaarloost werd, zij het door omstandigheden?
Had gezien zijn liggen en bespelers al lang meer dan een miljoen punten meer moeten hebben en het niveau van account cheshire qua punten moeten overstijgen ipv achterop te hinken, dat er nu verandering in komt is net op tijd, mijn insziens, het kon gewoon veel meer betekent hebben in het verleden, maar beter laat dan nooit.
 

DeletedUser64230

Guest
- Erebos (Kayo en co Fabian:eek:) heerlijk actief acc. Hulp bieden is nooit een probleem zolang je maar een goede onderbouwde argumentie geeft van 4 A4'tjes lang. Het zijn 2 gekke boys. Kayo is de spamslet en Fabian de farmslet.

Ik spam nooit..
ik zit al 2 weken bij je in de stam en je hebt nog geen woord van me gehoord? :confused::rolleyes:
 

DeletedUser72940

Guest
Pim heeft welgeteld 6 dagen op Anarchistisch Kollektief gespeeld en naar mijn weten weinig tot niets uitgespookt. Ik vind het dus spijtig dat zijn naam geassocieerd wordt met het account, zeker omdat ik zijn bestaan al volledig vergeten was. Pim dus in je lijstje van Top W45 zetten lijkt me echt de mop van de eeuw.

Heb je misschien wel gelijk in maar ik zou Pim graag in mijn stam hebben. Hij heeft het 'langste' gespeeld op AK dus vandaar dat AK in mijn lijstje staat.

Ik spam nooit..
ik zit al 2 weken bij je in de stam en je hebt nog geen woord van me gehoord? :confused::rolleyes:

Op dit moment ben je aardig rustig, maar dat komt volgens mij ook omdat je weinig speelt...
 
Reactiescore
2.303
Op dit moment ben je aardig rustig, maar dat komt volgens mij ook omdat je weinig speelt...

Hij speelt wel aardig veel hoor ;) Hij is de laatste tijd zelf actiever dan mij!
 

DeletedUser

Guest
Wat was ik blij toen je stopte na onze Mirage ban!:mad:
Altijd jij weer met je farmbot, timebot, groeibot, skypebot, stamleiderbot, fulloffbot, volgens mij ben jij 1 grote bot!

Godnondeju, mag een young G on the grind niet eens meer zonder externe druk zijn lijstje zelf maken ?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan