Bij welke 10?!

DeletedUser19709

Guest
1. Team Minions: Ze zijn de onbetwistbare nummers één hier op w35. Hora heeft veel te danken aan deze boys. Zowel in-game als op skype verloopt de samenwerking perfect. Communicatie goed, skills goed, inzicht goed, actief genoeg, compleet.
2. Crag Hack: Team DefHack doet aardige dingen hier. De YOLO-variant van Minions. Spelers met verstand, altijd fijn chatten met D.
3. Donn40: Deze boys doen het goed aan het YOLO-front, ondanks de beperkte collectieve steun. Zéér bekwame spelers.
4. Priest of Purgery: TWstats deze boy elke dag. Dit team is draaiende en maakt brandhout van OW en aanhangsels.
5. YourNext: De partner in crime van PoP. Met deze offensieve gedachtegang ben je welkom in m'n team.
6. Cheshire: ik ken deze boys van vroeger, tot nu toe zijn ze redelijk stil. Zodra het donkerrood weg is in de rim verwacht ik dat ze daar naar de top 5 gaan springen. Niemand van huidig MILF zal Cheshire stoppen in het oosten.
7. Reality: Deze guy doet die pieken soms. Wel te weinig pieken maar verder wel respect voor hem.
8. Naevius: Dit team komt aardig opzetten en pakt nu ook de caps op Nuru. Mooi werk.
9. CustomGrown: Account staat steady nu, zo hoort het. Met Crag en Donn als buren zal dit account zeker winst gaan maken binnenkort.
10. Brigitte: Naast Aldo zeer goede werker in Hora. Pakt altijd een deel van de cake aan het front.

En wij ? :(
Als axel nu niet bij ons zat horen we dan in jullie top 10 ?
 
Reactiescore
2.303
IK MAAK OOK EEN LIJST ZODAT MOD NIET BOOS WORDT (sukkeltje is het ook hihi)

1) AldoMcFaggot: Er moet iemand onze Gaybrigade runnen, hij is er de perfecte coach voor! Ook doet die meer vv's dan dat wij Rovers boosten.
2) El Douwe egbert: Sorry maar als ik iedere dag opsta met een koffie met een hartje in voel ik me keer op keer FCKING SPECIAL!!!! Koffiemans douwe egberts in tha house fo sure!
3) Dictator Fabian Canchelara: Iemand nodig om de troepen te drillen, betere dictators zijn er denk ik niet op deze wereld.
4) Rouwe Job Worst: hij's gezellig.
5) Inge of rebecca: Hebben nog een stambitch nodig deze 2 zijn evengoed in bitchie zijn al verkies ik inge boven rebecca, al die xD's xP's zouden me na 1uur keihard tegensteken. WE ZIJN GODVERDOMME GEEN 12 MEER HE!
6) David Axelhoff: Sowieso deze van de partij. Wie moet anders aldo wakker houden met zijn gezaag! 1x in de maand kan die alle vv's doen om de vlaggen goed te zetten en AM aan te leggen en we zijn er weer mee weg!
7) Kato: Brengt altijd een toffe sfeer aan het account cheshire, ook is het een lieve en minder aantrekkelijke jongen. Niks aan te doen je komt er wel!
8) Delunibrown: Harige wezens stoten wij ook niet af! We konden een hond pakken maar die kunnen niet deffen.
9) Nicktard: Toffe buur je weet wat je er aan hebt!
10) Een vrijwilliger die als eerste post: ik ben een eenhoorn!
 

DeletedUser27722

Guest
weer eens wat anders dan over boosten praten:rolleyes:

Had dat allemaal niet eens gezien haha, ging een pagina lang over andere werelden tussen Jona en mohniels, dusja..

Dat heeft niets met Axel te maken hoor ;)
Als Axel morgen 50 dorpen van Donn pakt dan zal ik hem respecteren :)

Gaat moeilijk als we niet eens 50 edels hebben hé... :p
Maar ah, alles op z'n tijd.

Overigens zeer hard mijn twijfels over donn hoor, maakt heel veel fouten onder meer, vooral nu hun hoofdspeler Jaap examens heeft, nu ja, ik ook, maar toch.. Zeker geen plaats 3 op dat lijstje waardig. ;)

I
6) David Axelhoff: Sowieso deze van de partij. Wie moet anders aldo wakker houden met zijn gezaag! 1x in de maand kan die alle vv's doen om de vlaggen goed te zetten en AM aan te leggen en we zijn er weer mee weg!

Ben ik dit? Ik twijfel.. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Prachtige lijst potvisje van me <3
 

DeletedUser75413

Guest
1. aZemmel
2. aZemmel
3. aZemmel
4. aZemmel
5. aZemmel
6. aZemmel
7. aZemmel
8. aZemmel
9. aZemmel
10. aZemmel
 

DeletedUser75763

Guest
1. Aldo
Met stip op één! Topleider, veel actief en niet te beroerd om een vv'tje te draaien. Verder gezellige kerel om mee te praten.
2. Marvin
De speler met wie ik samenspeel op Obadiah. We spelen lekker samen en zitten over het algemeen op één lijn. Echte topper en gezellig om een biertje mee te drinken.
3. Axel
Ondanks dat ik je niet zo goed ken heb ik natuurlijk wel wat dingen gehoord en zie ik hoe je bent op het forum. Staat pal voor zijn stamgenoten en is erg actief. Misschien nog niet heel veel bewezen maar lijkt me een leuke speler om mee samen te spelen.
4. Brigitte1
Heb al met haar samengespeeld op w34 en is nog steeds een topper. Ondanks dat ze de laatste tijd wat minder te vinden is op tw altijd de moeite waard om in je stam te hebben!
5. Matthew
Eigenlijk alleen voor de gezelligheid want verder is het gewoon een noob.
6. Sander
Gewoon een baasje.
7. Erwin
Goede deffer en niet vies van een vv. Kan niet altijd actief spelen maar als hij er is gaat er geen dorp verloren!

Verder wat spelers die ik zelf niet goed ken maar die me wel de moeite waard lijken om mee te spelen: Craghack, aZemmel, Naevius en nog een paar.

Verder uit mijn eigen stam natuurlijk alle overige spelers die elk hun eigen kwaliteiten hebben en er daarmee voor zorgen dat Hora de topstam is geworden die het nu is! Te lui om jullie op te noemen maar wil wel even Andre noemen die met bowlen erg veel vertrouwen in mij had haha.
 
Bovenaan