Bij welke 10?!

DeletedUser5148

Guest
1. Aldo
Met stip op één! Topleider, veel actief en niet te beroerd om een vv'tje te draaien. Verder gezellige kerel om mee te praten.
2. Marvin
De speler met wie ik samenspeel op Obadiah. We spelen lekker samen en zitten over het algemeen op één lijn. Echte topper en gezellig om een biertje mee te drinken.
3. Axel
Ondanks dat ik je niet zo goed ken heb ik natuurlijk wel wat dingen gehoord en zie ik hoe je bent op het forum. Staat pal voor zijn stamgenoten en is erg actief. Misschien nog niet heel veel bewezen maar lijkt me een leuke speler om mee samen te spelen.
4. Brigitte1
Heb al met haar samengespeeld op w34 en is nog steeds een topper. Ondanks dat ze de laatste tijd wat minder te vinden is op tw altijd de moeite waard om in je stam te hebben!
5. Matthew
Eigenlijk alleen voor de gezelligheid want verder is het gewoon een noob.
6. Sander
Gewoon een baasje.
7. Erwin
Goede deffer en niet vies van een vv. Kan niet altijd actief spelen maar als hij er is gaat er geen dorp verloren!

Verder wat spelers die ik zelf niet goed ken maar die me wel de moeite waard lijken om mee te spelen: Craghack, aZemmel, Naevius en nog een paar.

Verder uit mijn eigen stam natuurlijk alle overige spelers die elk hun eigen kwaliteiten hebben en er daarmee voor zorgen dat Hora de topstam is geworden die het nu is! Te lui om jullie op te noemen maar wil wel even Andre noemen die met bowlen erg veel vertrouwen in mij had haha.

Zelfs geen vernoeming voor al die dorpen die ik leegzette voor je :( xx
 

DeletedUser75763

Guest
Zelfs geen vernoeming voor al die dorpen die ik leegzette voor je :( xx

1. Aldo
Met stip op één! Topleider, veel actief en niet te beroerd om een vv'tje te draaien. Verder gezellige kerel om mee te praten.
2. Marvin
De speler met wie ik samenspeel op Obadiah. We spelen lekker samen en zitten over het algemeen op één lijn. Echte topper en gezellig om een biertje mee te drinken.
3. Axel
Ondanks dat ik je niet zo goed ken heb ik natuurlijk wel wat dingen gehoord en zie ik hoe je bent op het forum. Staat pal voor zijn stamgenoten en is erg actief. Misschien nog niet heel veel bewezen maar lijkt me een leuke speler om mee samen te spelen.
4. Brigitte1
Heb al met haar samengespeeld op w34 en is nog steeds een topper. Ondanks dat ze de laatste tijd wat minder te vinden is op tw altijd de moeite waard om in je stam te hebben!
5. Matthew
Eigenlijk alleen voor de gezelligheid want verder is het gewoon een noob.
6. Sander
Gewoon een baasje.
7. Erwin
Goede deffer en niet vies van een vv. Kan niet altijd actief spelen maar als hij er is gaat er geen dorp verloren!

Verder wat spelers die ik zelf niet goed ken maar die me wel de moeite waard lijken om mee te spelen: Craghack, aZemmel, Naevius en nog een paar.

Verder uit mijn eigen stam natuurlijk alle overige spelers die elk hun eigen kwaliteiten hebben en er daarmee voor zorgen dat Hora de topstam is geworden die het nu is! Te lui om jullie op te noemen maar wil wel even Andre noemen die met bowlen erg veel vertrouwen in mij had haha.

Beter kijken:D
 

DeletedUser75767

Guest
IK MAAK OOK EEN LIJST ZODAT MOD NIET BOOS WORDT (sukkeltje is het ook hihi)

1) AldoMcFaggot: Er moet iemand onze Gaybrigade runnen, hij is er de perfecte coach voor! Ook doet die meer vv's dan dat wij Rovers boosten.
2) El Douwe egbert: Sorry maar als ik iedere dag opsta met een koffie met een hartje in voel ik me keer op keer FCKING SPECIAL!!!! Koffiemans douwe egberts in tha house fo sure!
3) Dictator Fabian Canchelara: Iemand nodig om de troepen te drillen, betere dictators zijn er denk ik niet op deze wereld.
4) Rouwe Job Worst: hij's gezellig.
5) Inge of rebecca: Hebben nog een stambitch nodig deze 2 zijn evengoed in bitchie zijn al verkies ik inge boven rebecca, al die xD's xP's zouden me na 1uur keihard tegensteken. WE ZIJN GODVERDOMME GEEN 12 MEER HE!
6) David Axelhoff: Sowieso deze van de partij. Wie moet anders aldo wakker houden met zijn gezaag! 1x in de maand kan die alle vv's doen om de vlaggen goed te zetten en AM aan te leggen en we zijn er weer mee weg!
7) Kato: Brengt altijd een toffe sfeer aan het account cheshire, ook is het een lieve en minder aantrekkelijke jongen. Niks aan te doen je komt er wel!
8) Delunibrown: Harige wezens stoten wij ook niet af! We konden een hond pakken maar die kunnen niet deffen.
9) Nicktard: Toffe buur je weet wat je er aan hebt!
10) Een vrijwilliger die als eerste post: ik ben een eenhoorn!

Loveee <3
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser76902

Guest
1. Aldo, iemand moet lijder zijn.
2. Als 2e belangrijkste rol hebben we iemand nodig met borsten, moeilijke keuze maar het wordt toch Inge. Sorry Kayo :/
3. We hebben een P&P slet nodig, proficiat oppergod Mars aka Sally!
4. Marvin van Oba als massa planner.
5. We hebben een aanvallend powerhouse nodig, Fabian lijkt me hier wel ideaal voor.
6. Natuurlijk hebben we ook een defensief powerhouse nodig, Jonas van Freaker lijkt hiervoor de beste keuze.
7. Internen is moeilijker als je denkt en zeker als je ook in strijd bent tegen de barbaren, hiervoor kies ik Dennis van Saté.
8. Onze troepen moeten vroeg op pad en lange dagen maken, koffie helpt hierbij, daarom hebben we Douwe nodig
9. Voor lange (mastr)uuhm studeer sessies hebben we een vv'er nodig, dus kies ik de actiefste vv'er tussen da accounts Tokkiptok of Naevius geen idee wie dat is :p
10. Als laatste, iemand waarop we kunnen haten hebben we een zwart schaap nodig. William, deze rol is voor jou weggelegd jongen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hmmm voor een dreamteam heb je een paar spelers nodig die de neuzen de zelfde kant op hebben en vooral gemakkelijk met elkaar door een deur heen kunnen, vandaar dat mijn keuzes voor het dreamteam de volgende zijn :

1. Rebecca van Saté, een zeer meegaande speler die gemakkelijk opdrachten opvolgt en totaal geen ego heeft.

2. Ik denk dat Axel van The Void ook wel een persoon is die zichzelf zal wegcijferen en vooral op de achtergrond werkzaam zal zijn, een stille kracht die niet veel op het AF te vinden is.

3. Seramonium mag natuurlijk niet ontbreken, heeft een zeer normale speelstijl en heeft een visie die matched met vrijwel iedereen.

4. Emile moet hier natuurlijk ook bij, lokt nooit uit op het AF en is een zeer vriendelijke en rustige speler die niet te hoog van de toren blaast.

5. Thijs, fair play bovenaan. Dit soort jongens moet je hebben! Zullen nooit stabben en zo betrouwbaar als het maar zijn kan! Ook een van de weinige in de stam die geen crush op Rebecca heeft.

6. Ik denk dat Danny hier ook wel tussen past, een echte bemiddelaar die nooit spamt. Altijd serieus die jongen!

7. Inge moet er natuurlijk ook bij, matched goed met Rebecca en dan is het vrouwen team ook goed vertegenwoordigd. Wat kunnen de vrouwen toch goed samenwerken, geweldig!

8. Gard van .Robin Boots, weer zo'n speler die altijd rustig blijft en nooit aan stoppen denkt of de stamchat leaved, uiteraard neemt hij zijn volkomen rustige kameraad Pieter mee!

9. Dennis van Rare Species, zal nooit op delete gaan en er nooit mee dreigen. Net als Rebecca! Die kan ik natuurlijk niet scheiden hé.

10. Aldo als leider kiezen is mainstream, dus ik kies voor de altijd even actieve David a.k.a Leaving Behind.
 

DeletedUser75778

Guest
Not sure if trolling, or...

Jij wil mij helemaal niet als lijer.
 

DeletedUser71227

Guest
Hmmm voor een dreamteam heb je een paar spelers nodig die de neuzen de zelfde kant op hebben en vooral gemakkelijk met elkaar door een deur heen kunnen, vandaar dat mijn keuzes voor het dreamteam de volgende zijn :

1. Rebecca van Saté, een zeer meegaande speler die gemakkelijk opdrachten opvolgt en totaal geen ego heeft.

2. Ik denk dat Axel van The Void ook wel een persoon is die zichzelf zal wegcijferen en vooral op de achtergrond werkzaam zal zijn, een stille kracht die niet veel op het AF te vinden is.

3. Seramonium mag natuurlijk niet ontbreken, heeft een zeer normale speelstijl en heeft een visie die matched met vrijwel iedereen.

4. Emile moet hier natuurlijk ook bij, lokt nooit uit op het AF en is een zeer vriendelijke en rustige speler die niet te hoog van de toren blaast.

5. Thijs, fair play bovenaan. Dit soort jongens moet je hebben! Zullen nooit stabben en zo betrouwbaar als het maar zijn kan! Ook een van de weinige in de stam die geen crush op Rebecca heeft.

6. Ik denk dat Danny hier ook wel tussen past, een echte bemiddelaar die nooit spamt. Altijd serieus die jongen!

7. Inge moet er natuurlijk ook bij, matched goed met Rebecca en dan is het vrouwen team ook goed vertegenwoordigd. Wat kunnen de vrouwen toch goed samenwerken, geweldig!

8. Gard van .Robin Boots, weer zo'n speler die altijd rustig blijft en nooit aan stoppen denkt of de stamchat leaved, uiteraard neemt hij zijn volkomen rustige kameraad Pieter mee!

9. Dennis van Rare Species, zal nooit op delete gaan en er nooit mee dreigen. Net als Rebecca! Die kan ik natuurlijk niet scheiden hé.

10. Aldo als leider kiezen is mainstream, dus ik kies voor de altijd even actieve David a.k.a Leaving Behind.

Klinkt als een top team! :D
 

DeletedUser27722

Guest
Hmmm voor een dreamteam heb je een paar spelers nodig die de neuzen de zelfde kant op hebben en vooral gemakkelijk met elkaar door een deur heen kunnen, vandaar dat mijn keuzes voor het dreamteam de volgende zijn :

1. Rebecca van Saté, een zeer meegaande speler die gemakkelijk opdrachten opvolgt en totaal geen ego heeft.

2. Ik denk dat Axel van The Void ook wel een persoon is die zichzelf zal wegcijferen en vooral op de achtergrond werkzaam zal zijn, een stille kracht die niet veel op het AF te vinden is.

3. Seramonium mag natuurlijk niet ontbreken, heeft een zeer normale speelstijl en heeft een visie die matched met vrijwel iedereen.

4. Emile moet hier natuurlijk ook bij, lokt nooit uit op het AF en is een zeer vriendelijke en rustige speler die niet te hoog van de toren blaast.

5. Thijs, fair play bovenaan. Dit soort jongens moet je hebben! Zullen nooit stabben en zo betrouwbaar als het maar zijn kan! Ook een van de weinige in de stam die geen crush op Rebecca heeft.

6. Ik denk dat Danny hier ook wel tussen past, een echte bemiddelaar die nooit spamt. Altijd serieus die jongen!

7. Inge moet er natuurlijk ook bij, matched goed met Rebecca en dan is het vrouwen team ook goed vertegenwoordigd. Wat kunnen de vrouwen toch goed samenwerken, geweldig!

8. Gard van .Robin Boots, weer zo'n speler die altijd rustig blijft en nooit aan stoppen denkt of de stamchat leaved, uiteraard neemt hij zijn volkomen rustige kameraad Pieter mee!

9. Dennis van Rare Species, zal nooit op delete gaan en er nooit mee dreigen. Net als Rebecca! Die kan ik natuurlijk niet scheiden hé.

10. Aldo als leider kiezen is mainstream, dus ik kies voor de altijd even actieve David a.k.a Leaving Behind.

Je kan je ook wegcijferen in stamverband, maar toch op het AF zitten? :)
Maar thx xo

E; Ah het is allemaal ironisch, jammer. :(
Heb nu nog altijd de neiging om er inhoudelijk op in te gaan, gezien het allemaal ironisch bedoelt is, maar ga je het grapje gunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
205
Je kan je ook wegcijferen in stamverband, maar toch op het AF zitten? :)
Maar thx xo

E; Ah het is allemaal ironisch, jammer. :(
Heb nu nog altijd de neiging om er inhoudelijk op in te gaan, gezien het allemaal ironisch bedoelt is, maar ga je het grapje gunnen.

Hehe, je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind hem leuk:D
 

DeletedUser5148

Guest
"Gard van .Robin Boots, weer zo'n speler die altijd rustig blijft en nooit aan stoppen denkt of de stamchat leaved, uiteraard neemt hij zijn volkomen rustige kameraad Pieter mee!"

Wat wil je hier toch mee bereiken?..
 
Reactiescore
2.303
Lol al die serieuze reacties op een puur vermakend lijstje haha alsof ik mensen uitdaag hihihi
 

DeletedUser75778

Guest
"Gard van .Robin Boots, weer zo'n speler die altijd rustig blijft en nooit aan stoppen denkt of de stamchat leaved, uiteraard neemt hij zijn volkomen rustige kameraad Pieter mee!"

Wat wil je hier toch mee bereiken?..

Een beter leven voor een ieder van ons. Lief.
 
Bovenaan