Best georganiseerde stammen

DeletedUser

Guest
ik heb nergens gezegd dat ik fictus slecht vind, ik reageer alleen op de reactie van Ebedo :)

Nu ik erover nadenk, ik heb Fictus zelfs in mijn lijstje gezet bij Top5 beste stammen :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb nergens gezegd dat ik fictus slecht vind, ik reageer alleen op de reactie van Ebedo :)

Nu ik erover nadenk, ik heb Fictus zelfs in mijn lijstje gezet bij Top5 beste stammen :)

Maar ik wijs niemand aan als schuldige voor het lagere niveau in het Westen;)
 

DeletedUser6666

Guest
dodgen met 1000 aanvallen op je dak, heb ik geen zin en tijd voor :)
+ dodgen brengt problemen met zich mee met een massa-aanval: je hebt nergens een muur meer over, in het voordeel van de aanvaller (jullie dus :p) maar niet in dat van ons, dus volproppen was de boodschap

Je krijgt niet alleen massa-aanvallen op je eh. Soms is er gewoon geen andere optie dan dodgen...
Maarja, het is vooral een laatste reddingsmiddel.
 

DeletedUser2914

Guest
afgelopen dagen wel dus was dodgen niet echt een optie, waren jullie te goed voor voorbereid :p , in K76 dodge ik wel wat meer, zie het als mijn playground daar ;-)
 

DeletedUser15825

Guest
dan ook maar ff mijn top 5 :
1: -FA- : was best een goede stam en anoli zit nou weer in de stam
2: Fictus : mooie massa-aanval op ons (NoFear) alleen had weinig zin vond ik want ze hebben tog niet veel dorpen over kunnen nemen
3: Order : staan nog steeds bovenaan de verslagentegenstanders lijst als verdediger, we hebben ze nog steeds niet kunnen inhalen :(
4: [F.U] : leuke stam met allemaal vrienden en er zitten ook een paar vrienden van mij in dus ik d8 ik zet ze er ook ff tussen :D
5: _TBR_ : niet dat ik veel over dat stam weet maar als ze eerste staan dan moet er tog wel iets goed zijn

Waarom ik NoFear er niet in heb gezet?
Als ik NoFear er in had gezet zou ik ze als eerste zetten en dan zou men zeggen van : kijk die noob zet weer zijn stam als eerste, nou dan doe ik het maar niet maar tog vind ik dat NoFear (bij mij iig) als eerste moet staan omdat de stam eergisteren rond de 2000 (miss meer zelfs) aanvallen heeft gekregen en maar een paar dorpen heeft verloren, dat vind ik gwoon een super stam, als het nodig is ondersteunt iedereen elkaar en zo hoort het ook vind ik, en als je iemand de vv geeft passen ze goed op je account :D
 

DeletedUser

Guest
dan ook maar ff mijn top 5 :
1: -FA- : was best een goede stam en anoli zit nou weer in de stam
2: Fictus : mooie massa-aanval op ons (NoFear) alleen had weinig zin vond ik want ze hebben tog niet veel dorpen over kunnen nemen
3: Order : staan nog steeds bovenaan de verslagentegenstanders lijst als verdediger, we hebben ze nog steeds niet kunnen inhalen :(
4: [F.U] : leuke stam met allemaal vrienden en er zitten ook een paar vrienden van mij in dus ik d8 ik zet ze er ook ff tussen :D
5: _TBR_ : niet dat ik veel over dat stam weet maar als ze eerste staan dan moet er tog wel iets goed zijn

Waarom ik NoFear er niet in heb gezet?
Als ik NoFear er in had gezet zou ik ze als eerste zetten en dan zou men zeggen van : kijk die noob zet weer zijn stam als eerste, nou dan doe ik het maar niet maar tog vind ik dat NoFear (bij mij iig) als eerste moet staan omdat de stam eergisteren rond de 2000 (miss meer zelfs) aanvallen heeft gekregen en maar een paar dorpen heeft verloren, dat vind ik gwoon een super stam, als het nodig is ondersteunt iedereen elkaar en zo hoort het ook vind ik, en als je iemand de vv geeft passen ze goed op je account :D

Ach wij kregen 2000 aanvallen op Casimodo en we pakte met het account meer dorpen van de aanvallers dan hun van Casimodo pakte;)
 

DeletedUser

Guest
1 _TBR_ ( al heb ik hier nooit in gezeten, ik moet toegeven ze doen het goed en weten wat standhouden is.)
2 Order (meerdere malen in gezeten, heb weleens problemen gezien, maar dit werd altijd wel opgelost.)
3 Feniks (vreugdevolle stam, goeie sfeer , goeie leiding, verdient top 3 moet ik toegeven )
4 D.D. (geen commentaar )
5 UN ( geen commentaar)
 
Bovenaan