Best georganiseerde stammen

DeletedUser

Guest
Welke stammen zijn volgens jullie het best georganiseerd en waarom?
kijk naar de punten:
sterke leiding
hoeveelheid interne problemen
samenwerking tegen andere stammen
clusterligging
bondgenootschappen

1) Fictus
2) D.D.
3) UN
4) _TBR_
5) Feniks

Dit is mijn top 5
 

DeletedUser

Guest
Dit is spam en geeft niks weer over werkelijke stand van zaken, dit ook iets wat een buitenstaander onmogelijk kan zien!

Wat mij betreft: Slotje!
 

DeletedUser

Guest
Nee joh!

Dit is een leuke topic, en oo serieus.

1)Resist
2)Fictus
3)CN
4)-KH-
5)[M-M]
 

DeletedUser

Guest
1 _TBR_
2 Fictus
3 D.D.
4 -KH-
5 Resist (nu wel wat minder door eyes leden denk)
 

DeletedUser

Guest
_TBR_
Resist
-KH-
Feniks
Order

ik hoef geen comentaar over mijn top 5
 
Reactiescore
57
1. _TBR_
2. Fictus
3. Resist
4. D.D.
5. Order

Denk dat _TBR_ wel heeft laten zien dat ze een top organisatie heeft en hechte band onderling. Fictus is ook uitstekend . Wat Resist laat zien vind ik ook knap . DD stam met toch redelijk veel leden , en dan het nog toch al lang zien vol te houden etc vind ik knap. Order leiding vind ik wat tegenvallen , maja horen ook wel in top5
 

DeletedUser

Guest
Welke stammen zijn volgens jullie het best georganiseerd en waarom?
kijk naar de punten:
sterke leiding
hoeveelheid interne problemen
samenwerking tegen andere stammen
clusterligging
bondgenootschappen

1) Fictus
2) D.D.
3) UN
4) _TBR_
5) Feniks

Dit is mijn top 5

Ik vind het knap dat je via deze punten een lijstje kan maken. Aangezien je vrij weinig over de sterkte van de leiding, de bondgenootschappen, samenwerkingen tegen andere stammen ( en de interne problemen ) kan zeggen.

Als ik dan toch een lijstje moet maken, kijk ik liever naar stabiele stammen. Oftewel stammen die zich al langer kunnen handhaven, zonder uit elkaar te vallen, en die hun oorlogen winnen.

Dan komen er direct 3 stammen in me op. _TBR_, Fictus en -KH-. Verder hanteert D.D zich goed ondanks het zoveel leden heeft. Resist is naar behoren uit een moeilijke situatie gekomen en weet zich ook te hanteren op dit moment. Verder doet ~TD~, ondanks dat het geen top stam is, het ook uitstekend. Weet zich te hanteren tegen grote stammen. Dus ook een complimentje waard.
 

DeletedUser

Guest
je kunt pas weten welke stam het beste is georganiseerd als je het verschil tussen de verschillende stammen kent. En dat weet je alleen als je erin hebt gezeten.
 

DeletedUser

Guest
1. _TBR_
2. Fictus
3. Order
4. -KH-
5. -BIO-

Als je _TBR_ niet op 1 zet dan ken je ofwel de stam niet ofwel lig je er niet bij in de buurt.. maar volgens mij is het wel duidelijk dat dat de best georganiseerde stam is op deze wereld..
 

DeletedUser

Guest
1. _TBR_
2. Fictus
3. Order
4. -KH-
5. -BIO-

Als je _TBR_ niet op 1 zet dan ken je ofwel de stam niet ofwel lig je er niet bij in de buurt.. maar volgens mij is het wel duidelijk dat dat de best georganiseerde stam is op deze wereld..

yup ... klopt ... momenteel is _TBR_ ook wel de beste stam ...
maarja ... kan veranderen ...
-FA- was vroeger de beste vond iedereen ...
maar toch viel het vanuit het niets uit elkaar
 

DeletedUser2626

Guest
ik vind dit hele topic zoiezo onzin maargoed.:eek:

_TBR_
Order
D.D.
-KH-
DG

-BIO- wat ik er ook van vind, zet ik niet in mijn eigen lijstje, omdat dat mijn eigen stam is:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind dit hele topic zoiezo onzin maargoed.:eek:

_TBR_
UN
D.D.
-KH-
DG

-BIO- wat ik er ook van vind, zet ik niet in mijn eigen lijstje, omdat dat mijn eigen stam is:)

Je moet gewoon reëel zijn en neerzetten wat je zelf vindt;-). Als volgens jou -BIO- erbij hoort, dan kan je dat gerust zeggen hoor ^^
 

DeletedUser23506

Guest
Mja dit zegt niets zijn enkel meningen maar iedere keer is er wel een top stam die probleemen heeft maar de vraag is houden ze het vol of niet naar mijn mening is order nummer 1 omdat ze veel hebben mee gemaakt en tog hebben dorstaan dat het nu wat minder geweldig gaat dan normaal is zeer jammer en mijn nummer 2 gaat naar TBR goede spelers goede samenwerking verder geen mening over de rest, behalfe make en anoli respeckt:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn top 5 al gepost, maar zover ik weet zijn Fictus en Resist heel goed geregeld, ik kijk ook naar het uiterlijk van het forum.:)
 
Bovenaan