Best georganiseerde stammen

DeletedUser2687

Guest
dat ik dat nog een keer mag beleven ,de rollen omgedraaid resist boven aan en DD onderaan,kijk, kippetje herkend onze kwaliteiten,die kijkt verder,en loopt niet mee met de rest :eek:

mijn commentaar sloeg op de goede keuze van kippetje, waarom nicolaas zich weer denkt te moeten verdedigen slaat nergens op ,niet alles wat ik schrijf is als aanval op DD bedoelt hoor, :(
 

DeletedUser3750

Guest
dat ik dat nog een keer mag beleven ,de rollen omgedraaid resist boven aan en DD onderaan,kijk, kippetje herkend onze kwaliteiten,die kijkt verder,en loopt niet mee met de rest :eek:

Waaruit dus blijkt dat je een meeloper bent als je de kwaliteiten van Resist niet ziet of D.D. bovenaan en Resist onderaan zet? Dat is best bijzonder, want ik dacht dat je een meeloper bent als je met een groep mee loopt en het is mijn eigen mening... dus ik ben een meeloper met een eigen mening....^^ Revolutionair:p

Daarnaast wil ik met de stats wel even wijzen op jullie kwaliteiten. Die zijn zeker goed, dat heb ik nergens ontkent. Echter het feit dat ze beter zouden zijn dan D.D.... tjah, moeten ze toch met de leiding eens werken aan een ondersteuningsplan.

En het is met een K:( Waarom vergeten mensen dat altijd.....:(
 

DeletedUser

Guest
Hmm..over allebei.

Dat Fictus angstaanjagend is.
Dat Resist laf is..


Ik geloof dat jij beter je huiswerk moet maken en anders gewoon niet moet reageren.

Wij vluchten voor niemand,maar dat hoef ik hier niet duidelijk te maken.

De stammen waar wij mee in conclaaf liggen weten wel dat we niet weg lopen:)
 

DeletedUser2687

Guest
dat ik dat nog een keer mag beleven ,de rollen omgedraaid resist boven aan en DD onderaan,kijk, kippetje herkend onze kwaliteiten,die kijkt verder,en loopt niet mee met de rest :eek:

nikolaas


wat dacht je er van om eens niet zozeer op ons te blijven hakken met je statestieken,die hier al helemaal niet horen, mijn reactie op het stukje van kippetje was alleen maar om de positieve gedachte die zij/hij over ons had .
dat gezeur van jou over ons spelers,onze kwaliteiten,en manier van spelen wordt vervelend,niet alles wat ik schrijf heeft direct betrekking op DD dus je hoeft niet gelijk gestrest op je stoel te zitten,dit gaat over de stammen top vijf,dat wij daar niet bij horen in jou visie is al lang bekend,maar nog even moeten we nog toestemming vragen aan jou of we wat mogen schrijven op het TW forum,hou je als het niet direct met DD betrokken is er een keer er buiten,dat zou andere spelers iets meer lucht geven om wat te schrijven
 

DeletedUser3750

Guest
Pipi, om eens wat te quoten van mezelf:

5. Resist
Houdt goed stand tegen D.D. en ligt ook nog tegen Fictus en _TBR_ aan. De keuze van Eyes blijft mij echter een raadsel en daarnaast ook een grote vergissing, vandaar deze (teleurstellende?) 5e plaats. Verder, zoals laatst al iemand zei, "doen ze de laatste tijd geen aanvallen". Een stam hoort gewoon altijd aan te vallen. Dat gecombineerd met het feit dat de nieuwe Eyes leden ook nog niet ondersteunt staan en de zwakkere excuses op het forum, is Resist voor mij nipt deze 5e plaats waardig.

Dus waar je die wijsheden nou weer vandaan haalt? Je zet zelf D.D. in je post^^ Kippetje was zo wijs dat ze eens Resist boven D.D. plaatste, dat was wat je zei en dat heeft natuurlijk betrekking op D.D......

Ik geloof dat jij beter je huiswerk moet maken en anders gewoon niet moet reageren.

Wij vluchten voor niemand,maar dat hoef ik hier niet duidelijk te maken.

De stammen waar wij mee in conclaaf liggen weten wel dat we niet weg lopen:)

Waarom dat geschreven is, is me inderdaad een raadsel. Resist mag dan wel onze vijand zijn, weglopen doen ze zeker niet.
 

DeletedUser

Guest
Geen _TBR_? Nee geen _TBR_. Een stam waarin men elkaar de ene keer uitscheld voor eikel, maar als men wat voor elkaar cleart men opeens vriendelijk tegen elkaar is is dat niet waard. Een stam die demaro aan gaat nemen, veel plezier ermee maar in dit reitje hoor je dan niet thuis, want volgens mij ben je dan een beetje op de puntengeilerige koers geraakt. Je mag dan wel een goede stam zijn die respect verdiend, maar best georganiseerd, misschien niet.

en jij wou in TBR pasgeleden? is dit nu omdat je er niet in mocht of hoe moet ik het zien..?

dat wij demaro ( Messchien ) aannemen heeft niks te maken met punten, want van haar word zelfde verwacht als van ieder ander TBR lid. ( of moet ik er ook uit? heb ook 11 mil punten dalijk geilt TBR daar nog op. )

en uitschelden..? njah ik scheld casimodo wel es uit voor noob, uhm ja anderen niet echt.
 

DeletedUser

Guest
en jij wou in TBR pasgeleden? is dit nu omdat je er niet in mocht of hoe moet ik het zien..?

dat wij demaro ( Messchien ) aannemen heeft niks te maken met punten, want van haar word zelfde verwacht als van ieder ander TBR lid. ( of moet ik er ook uit? heb ook 11 mil punten dalijk geilt TBR daar nog op. )

en uitschelden..? njah ik scheld casimodo wel es uit voor noob, uhm ja anderen niet echt.

Je leest verkeerd se. Ik vind _TBR_ een goede stam, stam die respect verdiend, maar best georganiseerd... nee dat denk ik niet. Maar ik kan natuurlijk fout zitten he.
 

DeletedUser

Guest
Je leest verkeerd se. Ik vind _TBR_ een goede stam, stam die respect verdiend, maar best georganiseerd... nee dat denk ik niet. Maar ik kan natuurlijk fout zitten he.

oke, sorry;) njah best georganiseerd. zou niet weten, ik vind perfect georganiseerd. maarja ik ken alle andere stammen ook niet van binnen.
 

DeletedUser

Guest
oke, sorry;) njah best georganiseerd. zou niet weten, ik vind perfect georganiseerd. maarja ik ken alle andere stammen ook niet van binnen.

Vandaar dat ik zeg dat ik ook fout kan zitten he. Die kans zit er zeker in. Ik basseer mijn mening natuurlijk op de feiten van anderen aangezien ik het niet met me eigen ogen en oren mee maak, dus daar kan een fout in zitten.
 

DeletedUser11726

Guest
Door de Eyes leden is Resist alleen maar sterker geworden,

En mijn Top 5

1. Resist
2. _TBR_
3. THC
4. -KH-
5. Fictus


this ermee dat jullie er bij gekomen zijn dat ze op verlies draaien hoe en waar :confused:sterker als je niks zinnig post, post dan niet lol
 

DeletedUser11726

Guest
zeker dat ^^



Side 1:
Tribes: D.D.
Players:

Side 2:
Tribes: Resist
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 598
Kant 2: 217
Verschil: 381

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 35
Kant 2: 8
Verschil: 27

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 5,996,189
Kant 2: 2,347,871
Verschil: 3,648,318

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 388,880
Kant 2: 84,846
Verschil: 304,034

image.php


voor dat je iets zegt kijk eens naar stats
 

DeletedUser20049

Guest
en ik denk in het vervolg ook niet zo veel meer
we zijn nu enkele weken in Resist, het was even wennen met een grote stam maar de leiders/leidersters (;)) doen goed hun werk hoor

ik denk wel dat ze in DD dat ook wel weten dat het niet zo makkelijk is een stam met veel leden goed te doen draaien :)
 

DeletedUser11726

Guest
ja iedereen heef tal eens zijn mening maar we trekken ons plan wel maar moet met dat allemaal niet afkomen :p ik zei jullie draaien op verlies en zo is het zie stats dat ze over enkele weken anders uitzien dat zien we dan wel ;)
 
Bovenaan