Beschuldigingen fact-Bia

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
He nogtans zijn er genoeg pm's gewisseld naar PicturePerfect waar jullie hem veelvoudig uitscholden hebben dat hij geen vv wou afgeven en dorpen wou afstaan aan ons? Zal ook wel weer een reactie zijn op een actie uit 1150 zeker? Zoals alles een reactie is op ons en jullie nooit iets fout doen.
 
Reactiescore
461
He nogtans zijn er genoeg pm's gewisseld naar PicturePerfect waar jullie hem veelvoudig uitscholden hebben dat hij geen vv wou afgeven en dorpen wou afstaan aan ons? Zal ook wel weer een reactie zijn op een actie uit 1150 zeker? Zoals alles een reactie is op ons en jullie nooit iets fout doen.
Klopt ik zei hem dat hij een gatlikker was omdat hij achter gelaten is door jullie en hij jullie alsnog dorpen afstond, was via wapp niet via PM. Is het enige waar ik hem voor uitschold, zijn vv heb ik gwn netjes gevraagd net zoals jullie dat ook deden. Alles een reactie op jullie en wij nooit iets fout doen ? Bbs edelen is miss niet heel tribalwars achtig maar is geen 'fout' in tegendeel tot jullie actie tov Farm.
 

DeletedUser79687

Guest
Klopt ik zei hem dat hij een gatlikker was omdat hij achter gelaten is door jullie en hij jullie alsnog dorpen afstond, was via wapp niet via PM. Is het enige waar ik hem voor uitschold, zijn vv heb ik gwn netjes gevraagd net zoals jullie dat ook deden. Alles een reactie op jullie en wij nooit iets fout doen ? Bbs edelen is miss niet heel tribalwars achtig maar is geen 'fout' in tegendeel tot jullie actie tov Farm.

de grootste troll is nog dat picture crusades aanviel, en op ze profiel zegt groot respect voor hem te hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
de grootste troll is nog dat picture crusades aanviel, en op ze profiel zegt groot respect voor hem te hebben.
Na crusaders edels stuurt op Picture, vergeet je er wel bij te vertellen ;)
Maar op het AF komen schreeuwen met halve waarheden is blijkbaar jullie handelsmerk geworden, ga vooral zo verder
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Stabben ben je zelf ook niet vies van als ik je eigen stamgenoot mag geloven. En farmalarm is idd dubieus geweest maar ik sta daarin wel achter andries zijn beslissing.

Critical hit intern is in tegenstelling tot jullie interns vol in overleg geweest en de speler speelt zelf gewoon vrolijk mee op leone. PP was idd ook een intern, maar die anderen (jungle, purple en thomas) zijn gewoon weggespeeld en waren op dat moment jullie BG, mooie interns.

Kan je beter naar jezelf kijken en je stam: chaos elemental, eyjaf, bigdaddy, grb, sambalbij, sleipnir, djonko, lucifer m, maori king om even wat accounts te noemen.

En babydoll en phuture contacteren? We praten al heel de wereld met die spelers en hebben het ook over wat ze nou van alles vinden. Wat voor beslissingen ze nemen hebben we geen invloed op en oefenen we ook geen invloed op uit, die shit hebben we niet nodig. Misschien moet je even bij jezelf gaan kijken waarom dit niet 1 of 2 keer, maar stuk voor stuk met al je bgs gebeurd. Dan doe je op diplomatiek vak iets goed fout.

Alleen het kata gedeelte klopt, de rest is bullshit. Zoals je in een 1 van je vorige posts zei begrijp je de reden achter de bbs. Heel de wereld gekrutreren.. Niet te hypocriet worden he. Farm en picture waren miss geen officiële rekruut, maar met jullie acties tov hun ligging waren ze dus sws helemaal nuttig voor jullie. Bondgenoten hebben we nooit gechanteerd, ze chanteerde elkaar waar wij de pm's achteraf pas van hebben bekeken. Internen wat te internen valt, over bormsie lees ik niets haha ? Alle interns waren inactieve of gebroken accs, sorry dat we voor de logische optie hebben gekozen en hun dorpjes niet gewoon aan jullie hadden gegeven.

Ik begreep de redenatie erachter, maar zei ook gelijk dat het een domme taktiek was en je er niks mee opschiet. Zelfs nu wordt er nog mee doorgegaan, wat de classic alleen maar langer maakt wat in ons voordeel is.

En niet chanteren? Kijk je pms met kamelenkweker eens na dan. Geef dorpen af of je krijgt massa. Tegen je eigen BG met een massa dreigen, over hypocriet gesproken.

Voor inactieve spelers kan je toch gewoon spelers zoeken. Zo moeilijk is dat ook weer niet, wij vonden ook zo meerdere spelers erbij toen het nodig was.
 

DeletedUser79687

Guest
Stabben ben je zelf ook niet vies van als ik je eigen stamgenoot mag geloven. En farmalarm is idd dubieus geweest maar ik sta daarin wel achter andries zijn beslissing.

Critical hit intern is in tegenstelling tot jullie interns vol in overleg geweest en de speler speelt zelf gewoon vrolijk mee op leone. PP was idd ook een intern, maar die anderen (jungle, purple en thomas) zijn gewoon weggespeeld en waren op dat moment jullie BG, mooie interns.

Kan je beter naar jezelf kijken en je stam: chaos elemental, eyjaf, bigdaddy, grb, sambalbij, sleipnir, djonko, lucifer m, maori king om even wat accounts te noemen.

En babydoll en phuture contacteren? We praten al heel de wereld met die spelers en hebben het ook over wat ze nou van alles vinden. Wat voor beslissingen ze nemen hebben we geen invloed op en oefenen we ook geen invloed op uit, die shit hebben we niet nodig. Misschien moet je even bij jezelf gaan kijken waarom dit niet 1 of 2 keer, maar stuk voor stuk met al je bgs gebeurd. Dan doe je op diplomatiek vak iets goed fout.



Ik begreep de redenatie erachter, maar zei ook gelijk dat het een domme taktiek was en je er niks mee opschiet. Zelfs nu wordt er nog mee doorgegaan, wat de classic alleen maar langer maakt wat in ons voordeel is.

En niet chanteren? Kijk je pms met kamelenkweker eens na dan. Geef dorpen af of je krijgt massa. Tegen je eigen BG met een massa dreigen, over hypocriet gesproken.

Voor inactieve spelers kan je toch gewoon spelers zoeken. Zo moeilijk is dat ook weer niet, wij vonden ook zo meerdere spelers erbij toen het nodig was.

jungle was jullie intern... get rekt eigenlijk ook, heel us, en dat bg stammetje waren jullie interns in beginsel.

mauri king speelt ook bij mij, vraag maar aan pbg warre van je.
eyaf speelt verder

je probeert gewoon bgs te laten stabben mannetje.

wij mogen niks doen tegen vijandelijke 1150 stabs, dus heeft 1150 een nieuw laagte niveau bereikt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
Ik begreep de redenatie erachter, maar zei ook gelijk dat het een domme taktiek was en je er niks mee opschiet. Zelfs nu wordt er nog mee doorgegaan, wat de classic alleen maar langer maakt wat in ons voordeel is.

En niet chanteren? Kijk je pms met kamelenkweker eens na dan. Geef dorpen af of je krijgt massa. Tegen je eigen BG met een massa dreigen, over hypocriet gesproken.

Voor inactieve spelers kan je toch gewoon spelers zoeken. Zo moeilijk is dat ook weer niet, wij vonden ook zo meerdere spelers erbij toen het nodig was.
Heb hem nooit bedreigd.
Hebben we ook gedaan, alleen spelers voor een classic vinden is niet altijd simpel omdat de meeste er niet genoeg tijd voor hebben of het maar bij gewone werelden willen laten. Daarom de fusies om zo wat meer spelers in Facts te brengen. Bijna alle interns die je opnoemt stonden ook gwn uit het niets hun vv aan ons af.
 
Reactiescore
86
Ik stuurde Kameel dat ik 12 dorpen verwachtte of ik ging hem aanvallen, nadat hij me 50% van Purple zn dorpen beloofde en erna 12 van mijn edels blockte. Hij was toen al lang een bg meer want die lafaard heeft die afegzegd zodra ik werd aangevallen door 1150
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Wil je even toelichten welk bgstammetje?

Heel US lol. Critical hit had zich als du bij ons aangesloten ja. GRB hadden we uit respect voor hem overleg meegehad en hebben zijn beslissing gerespecteerd, al moesten we wel hard lachen om de zogenoemde reden.

Bigdaddy en mike zijn altijd benoemd als targets door ons na onze leave, hadden sowieso al geen/amper contact met hun.
 
Reactiescore
1.019
jungle was jullie intern... get rekt eigenlijk ook, heel us, en dat bg stammetje waren jullie interns in beginsel.

mauri king speelt ook bij mij, vraag maar aan pbg warre van je.
eyaf speelt verder

je probeert gewoon bgs te laten stabben mannetje.

wij mogen niks doen tegen vijandelijke 1150 stabs, dus heeft 1150 een nieuw laagte niveau bereikt
jungle was 100% niet onze intern. get rekt heeft ons genaaid, hadden heel de wereld al contact, en eigenlijk kregen wij die dorpjes gewoon. maar uiteindelijk is het jullie intern geworden, niet de onze. heel us is ook bullshit, kijk alleen maar naar get rekt en big daddy. mauri king is dan oke, maar hoe bedoel je eigenlijk eyyaf speelde verder?
 
Reactiescore
86
jungle was 100% niet onze intern. get rekt heeft ons genaaid, hadden heel de wereld al contact, en eigenlijk kregen wij die dorpjes gewoon. maar uiteindelijk is het jullie intern geworden, niet de onze. heel us is ook bullshit, kijk alleen maar naar get rekt en big daddy. mauri king is dan oke, maar hoe bedoel je eigenlijk eyyaf speelde verder?
Jungle is verdeeld geweest door Kameel, onze BG terwijl wij Jungle weeral toevallig net gingen aanvallen omdat die ons stabde. Geen intern van jullie maar ook niet hard voor gestreje ofwel :D
 

DeletedUser79687

Guest
Ik stuurde Kameel dat ik 12 dorpen verwachtte of ik ging hem aanvallen, nadat hij me 50% van Purple zn dorpen beloofde en erna 12 van mijn edels blockte. Hij was toen al lang een bg meer want die lafaard heeft die afegzegd zodra ik werd aangevallen door 1150
Wil je even toelichten welk bgstammetje?

Heel US lol. Critical hit had zich als du bij ons aangesloten ja. GRB hadden we uit respect voor hem overleg meegehad en hebben zijn beslissing gerespecteerd, al moesten we wel hard lachen om de zogenoemde reden.

Bigdaddy en mike zijn altijd benoemd als targets door ons na onze leave, hadden sowieso al geen/amper contact met hun.

Jullie hebben ook nog eens big daddys edels geblokt met deff van zijn stamgenoot get rekt bruh tijdens vv.
toen big daddy, mike internde

was ook een dieptepunt. van fair game.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
je probeert gewoon bgs te laten stabben mannetje.

wij mogen niks doen tegen vijandelijke 1150 stabs, dus heeft 1150 een nieuw laagte niveau bereikt

Kom maar met bewijs, of misschien kan wouter zelf even toelichten hoe wij hem blijkbaar hebben overgehaald tot stabben.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Jullie hebben ook nog eens big daddys edels geblokt met deff van zijn stamgenoot get rekt bruh tijdens vv.
toen big daddy, mike internde

was ook een dieptepunt. van fair game.

Klopt en hier heb ik flex ook keihard voor op zijn donder gegeven dat dat niet de bedoeling was zodra we erachter kwamen. Voordeel was dat ie zo entiousiast was dat ie ook zijn eigen edels ging blocken en daarna niks meer op mike kon doen, de sukkel
 

DeletedUser79687

Guest
Kom maar met bewijs, of misschien kan wouter zelf even toelichten hoe wij hem blijkbaar hebben overgehaald tot stabben.

Adrestia op 08.08.2018 om 21:09 uur op 08.08.2018 om 22:40 uur
iL Leone Indomabile op 08.08.2018 om 15:43 uur op 08.08.2018 om 21:09 uur
.FarmAlarm (verwijderd) op 06.08.2018 om 22:48 uur op 08.08.2018 om 15:41 uur
.FarmAlarm (verwijderd) op 06.08.2018 om 20:07 uur op 06.08.2018 om 22:44 uu
iL Leone Indomabile op 06.08.2018 om 19:17 uur op 06.08.2018 om 20:07 uur

get rekt bruhop 07.08. om 21:59 uur
had niet door dat ik dat deed? Wat is er gebeurd
big-daddy-d (verwijderd)
phone.png
op 06.08. om 23:35 uur
Waarom ondersteun je |068| big-daddy-d (480|548) C54?

big-daddy-d (verwijderd)
phone.png
op 08.08. om 22:47 uur
Omdat mike er mee stopte en ik zym dorpen kon overnemen. Toen stuurde je os naar dat dorp waar ik edels opaf heb gestuurd xD.

Hierdoor 3 treintjes kwijt...
Dus.. de eindfase. Hiernog wat plannen mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Adrestia op 08.08.2018 om 21:09 uur op 08.08.2018 om 22:40 uur
iL Leone Indomabile op 08.08.2018 om 15:43 uur op 08.08.2018 om 21:09 uur
.FarmAlarm (verwijderd) op 06.08.2018 om 22:48 uur op 08.08.2018 om 15:41 uur
.FarmAlarm (verwijderd) op 06.08.2018 om 20:07 uur op 06.08.2018 om 22:44 uu
iL Leone Indomabile op 06.08.2018 om 19:17 uur op 06.08.2018 om 20:07 uur

get rekt bruhop 07.08. om 21:59 uur
had niet door dat ik dat deed? Wat is er gebeurd
big-daddy-d (verwijderd)
phone.png
op 06.08. om 23:35 uur
Waarom ondersteun je |068| big-daddy-d (480|548) C54?

big-daddy-d (verwijderd)
phone.png
op 08.08. om 22:47 uur
Omdat mike er mee stopte en ik zym dorpen kon overnemen. Toen stuurde je os naar dat dorp waar ik edels opaf heb gestuurd xD.

Hierdoor 3 treintjes kwijt...
Dus.. de eindfase. Hiernog wat plannen mee?

Als je ook even leest wat ik citeerde had je begrepen dat ik doelde op bewijs dat we phuture en babydoll hebben overgehaald om jullie te stabben, niet bewijs van iets wat we al hadden toegegeven fout mee te zitten
 
Reactiescore
86
Begint Phuture ons aan te vallen is dat geen stab, bij Babydoll wel. Maar dat boeit jullie waarschijnlijk toch niks want het is in jullie voordeel. Doen wij 1 ding verkeerd is het direct iedereen op t af hoe Facts o zo slecht is maar 1150 is heilig en de "regels" gelden niet voor hun :p
 

DeletedUser79591

Guest
Ik ga zelfs niet meer op jullie reageren met jullie achterdocht ,
Vooral blue eyes en heresbucks en geluk .
De helft van je eigen stam is tegen jullie beleid .
Ik heb nooit gestabbed , en de bg die ik opzegde zat een gegronde reden achter en daar ga ik me niet Meer over uitlaten .

Wat betreft het gescheld in Pm en dreigingen naar mij toe was telkens Lars (heresbucks) purple swag(Lukas) is daarbij altijd vriendelijk gebleven en heeft correct spel gespeeld met me .
Triest hoe jullie je eigen bondgenoten wegpesten en probere manipuleren . En dan kome huilen dat ze de bg opzeggen .
 
Reactiescore
86
Ik ga zelfs niet meer op jullie reageren met jullie achterdocht ,
Vooral blue eyes en heresbucks en geluk .
De helft van je eigen stam is tegen jullie beleid .
Ik heb nooit gestabbed , en de bg die ik opzegde zat een gegronde reden achter en daar ga ik me niet Meer over uitlaten .

Wat betreft het gescheld in Pm en dreigingen naar mij toe was telkens Lars (heresbucks) purple swag(Lukas) is daarbij altijd vriendelijk gebleven en heeft correct spel gespeeld met me .
Triest hoe jullie je eigen bondgenoten wegpesten en probere manipuleren . En dan kome huilen dat ze de bg opzeggen .
Jij bent hier al 2x komen huilen dat we "een nieuw laagtepunt" hebben dus hou je smoel noob
 
Bovenaan