Beschuldigingen fact-Bia

DeletedUser79591

Guest
Afgezien dat fact schreeuwt(alweer) van een stab van bia richting hun .Mogen ze alvast hier even de bewijzen of verdenkingen plaatsen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79591

Guest
Kom dan met feiten , i.p.v. loze vermoedens en daaruit conclusie trekken .
Enige wat komt is van de pot gerukte antwoorden zoals nu .
 

DeletedUser79591

Guest
Dus je beschuldigd het account kamelenkweker en sambal-bij ervan jullie te stabben omwille dat we 2 stamleden hebben die mede door jullie toedoen de kant van 1150 kiezen ?
Dreigend met interns ?

Blue eyes is niet Door ons ingesloten maar omgekeerd . Als je 300 bb per dag edeld or sambal 20 dorpen kan je niet spreken over dat wij jullie insluiten .

Mijn vertrek uit de bg had je enkel aan jezelf te danken , ik bied jullie aan mijn dorpen te internen 72 uur voor het einde van de wereld . 5 min later krijg je die mail van sceptisch zijn omwille van stamleden , ook daarbij komt nog eens het eerdere gesprek op ons stamlid purple aan te vallen en te internen waarop wij negatief antwoord geven , 24 uur later ontvangt purple toch nog een clear , uitleg die we krijgen van jullie is dat de aanvaller kleurenblind is dus niet ziet wie bg is en wie niet . Dus vandaar onze verlating van de bg :)

Hadden jullie ons met respect behandeld hadden wij zelfs een perma nap aangeboden . Vanwege onze intenties goed waren met fact maar geen samenwerking meer wouden .

Gefeliciteerd fact !
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
1. kan duiden op inactief account, kan overgelopen zijn naar de vijand, mag je je eerst gaan afvragen waarom.

2. zelfdeals in 1: waarom lopen ze over, hoe snel krijg jij je bondgenoten weggepest :O

3. de ene stamgenoot die klaagt dat zijn aanvallen op zijn andere stamgenoot worden gedeffed :eek:, dat terzijde die afspraken kunnen altijd gemaakt worden, zeker gezien kamalenkweker mocht kiezen hoe en wat, en het hele account zo verloren had kunnen worden. zou er ook niet blij van worden, maar is zeker geen stab.

4. Opzeggen bondgenootschap is in principe geen stab though.

5. waren hier geen duidelijke afspraken over dan?

over stabs gesproken: gelukzaligen met avdd en edelt van chaos-elemental, hun bg. Lijkt verdacht veel op een stab als je het objectief observeert. Wilt niet zeggen dat het het ook is.
 

DeletedUser79591

Guest
dus nogmaals , vanwege 1 stamlid reken jij een hele stam af ?

En over de timing van de opzegging van de bg ?
Heb je aan jezelf te danken had je ons niet in twijfel mogen trekken als wij jou onze dorpen aanbieden moge internen . Nogal idioot om zulke beschuldiging in iemands schoot te gooien wanneer deze 700k aan dorpen gratis weg geeft.

Als wij vroegen wat ons voordeel bij de bg was krijgen wij ook het antwoord dat we jullie niet op edelen .

Een ding dat jullie moeten leren is dat honing meer bijen vangt Dan azijn
 

DeletedUser79591

Guest
Shelby was altijd al een twijfelgeval maar wij zaten vast aan de stamlock .
 
Reactiescore
2.303
Opsomming van het geen wat objectief waarneembaar is,


1 en 2 geen enkele recap op bromsie en samenwerkingsmail tussen bromsie en jungle
over schelby

12 Thomas Shelby Jr. (verwijderd) (opgeheven) 0 47

BoRmSiE 14.08.18 10:03
Is het niet gunstiger voor jullie om met mij samen tegen Facts te gaan?

BoRmSiE 14.08.18 10:13
Ik heb namelijk ook ene prima band met Shelby, geeft jullie ook een safe spot ;).

Jungle Storm 14.08.18 10:16
nee
timing liep gisteren beter
eigenlijk verwachte ook geen os
tegen beter hopen in
t eigenlijk allemaal te laat
en je vriend picture is ook geen kattepis
eigenlijk is t zinloos geweld
eigenlijk is deze classic al afgelopen voordat t leuk kan worden
een classic met 10 spelers bv p stam en 35 procent dominatie zonder bb dorpjes zou leukste zijn.

Jungle Storm 14.08.18 10:18
dat Thomas weinig deed tegen jou zag ik al
fijne wetenschap

BoRmSiE 14.08.18 10:20
Ik heb thomas wat geholpen een tijdje terug en wederzijds, vandaar.

Verder, dit zijn een inderdaad beetje afgezaagde overwinningsvoorwaarden en de snelste groeiers krijgen het in de schoot geworpen. Maar wat vind je ervan?

Ik moet straks gaan groeien na PP. Of ik dan op facts ga of op jullie hangt wel van jezelf af he.. Het liefst ga ik dan in stambelang op facts mee werken, maar als jullie mij dwarsbomen kan ik er niet omheen.

Dus werk liever eensgezind met jullie... ;)

Jungle Storm 14.08.18 10:21
wat mij betreft kap ik ermee

BoRmSiE 14.08.18 10:22
Top, dan zitten jullie voor nu ook wel safe, en zal ik de huidige aanvallen als bezoekjes beschouwen.



2 de 10 fakes van sambal-bij (oud stamgenoot yowhite)
13 Sambal-Bij BIA-CW 0 0 4.607 0



3 De vijandelijke verdeling van jungle aan de vijand met bromsie
Bekijk bijlage 13478
Jordy is kameel

4 het opzeggen van de bg nu bromsie nadert en heres 180graden front krijgt.
jordy
> "Hey jongens ,
> Na overleg met Thomas ,
> Hebben wij twijfels of we de bg nog wel door gaan trekken .
> Ik wil jullie daarbij een nap van 5 dagen aanbieden (standaard) en daarna of voor die tijd zullen wij onze finale beslissing maken .



5 het vastleggen van little en blue eyes terwijl ze voldoende edelruimte bven hadden


Je praat met warre...
Need i say more?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
dat ben ik emile (wait)
 

DeletedUser79591

Guest
Daar heb je wel gelijk in . Buiten de 20 tal clears op time hebben wij weinig bijgedragen aan de oorlog tussen 1150-fact .
 
Reactiescore
660
Er is geen topic geopend over die clusterfuck, maar dat was er gewoon ene hoor.
 

DeletedUser79591

Guest
Alweer een nieuw laagtepunt van fact . 700+incomings met Kata op smederij en boer
 
Bovenaan