Beschuldigingen fact-Bia

Reactiescore
1.166
We want proof!
 
Reactiescore
86
We want proof!
05330578b83ee11404ece103a038b524.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wanneer de kata pertij zelf het bewijs levert.

Jammer dat er tot dit niveau gevallen moet worden, en dan nog door wat ik zag als het beste account uit facts
 

DeletedUser79687

Guest
Dus schelden legitimeer katapulteren? Terwijl er voor de neutrale lezers er 0 bewijs is? Classic stijl 2018.
was classic stijl 2014 al.

hoewel ik niet gekated heb, maar blue eyes en heres

maar dacht dat dit de morele standaard was of geldt die alleen voor jullie?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Volgens mij was het ook niet normaal schelden, maar iemand ziektes toewensen of niet?

Beter hou jij je waffel gewoon.
 
Reactiescore
86
BG afzeggen de dag dat ik wordt gedestroyed wordt door Beers en Bormsie, terwijl wij ons altijd netjes aan die BG hebben gehouden, gebied geven, dorpen geven ect. 50% van dorpen beloven van Purple moest ik hem niet aanvallen (niet gedaan dan ook, en 2 dorpen gekregen en 12 edels geblocked.) Sambal beginnen edelen terwijl hij dat zelf niet wil want Blue en Sambal fuseren, dan als er sprake is van een oorlogsverklaring zegt ie dat we nog BG hebben.
Perma nap met baby voor 26 dorpen, dag er na zegt ie dat niks oneindigs is. Dit is btw in 1 week. Denk dat beide ik en Blue genoeg genaaid zijn deze classic door dezelfde persoon daarnaast gaat hij Blue en zijn gezin nog eens uitschelden dus rede genoeg voor mij om katas te smijten
 
Reactiescore
1.166
Mijn account is gekated een paar classics hiervoor, met als reden schelden
nu heeft kameel ook gescholden via skype, dus moeten jullie niet huilerig en hypocriet doen.



Bekijk bijlage 13498

Bekijk bijlage 13497

Ben ik de enige die hier vrij weinig van begrijpt? Het zou mij echt een worst wezen als iemand mij uitscheld via een online spelletje. Als je dat als reden ziet om iemand te kata'en ben je ook niks beter. Wat een gejank zeg. Maar jullie zijn er goed mee bezig, ga vooral door kata'en.
 
Reactiescore
86
Hoe the fuck vinden jullie stabs minder erg als kata's die ALLEEN gebruikt worden als gevolg van stabben. Dat gescheld kan me echt niets schelen, Blue wel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben ik de enige die hier vrij weinig van begrijpt? Het zou mij echt een worst wezen als iemand mij uitscheld via een online spelletje. Als je dat als reden ziet om iemand te kata'en ben je ook niks beter. Wat een gejank zeg. Maar jullie zijn er goed mee bezig, ga vooral door kata'en.
Neen snap er ook niets van.
verschillende morele standaards.
Je hebt dezelfde morele standaarden heb je zelf net bewezen, al dan niet met het zelf doen van zo een actie, maar dan met het goedpraten en steunen van actie's van je stamgenoten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
huilerig hypocrietje.

Ik huil niet hoor. Het is wel vrij sneu dat je je gelijk probeert te krijgen met die reden. Al kataen jullie hem volledig naae 26 punten. Mij zie je niet caren, het niveau van de classics is sws al gedaald door figuren als jij.
 

DeletedUser79687

Guest
Neen snap er ook niets van.

Je hebt dezelfde morele standaarden heb je zelf net bewezen, al dan niet met het zelf doen van zo een actie, maar dan met het goedpraten en steunen van actie's van je stamgenoten.

Het is hier, stabben, schelden en driegen dorpen aan de vijand geven, dat is erger dan schelden alleen?

Ik huil niet hoor. Het is wel vrij sneu dat je je gelijk probeert te krijgen met die reden. Al kataen jullie hem volledig naae 26 punten. Mij zie je niet caren, het niveau van de classics is sws al gedaald door figuren als jij.

blij dat je erkent dat ik blijkbaar een grote invloed heb
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Jammer genoeg dat het enkel een zwaar negatieve invloed is en dat de classic beter was geweest als je deze niet had gespeeld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik zeg figuren zoals jij. Je bent slechts een voorbeeld, het is nogal egocentrisch als je denkt dat jij uberhaupt telt op tw.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wait je kan je niveau nog verder laten zinken dan heel de wereld rekruteren, elke bb die je ziet edelen, je bondgenoten chanteren voor dorpen, internen wat er te internen valt en accounts kapot katapulteren of dat goedkeuren? Ben benieuwd
 

DeletedUser79687

Guest
Wait je kan je niveau nog verder laten zinken dan heel de wereld rekruteren, elke bb die je ziet edelen, je bondgenoten chanteren voor dorpen, internen wat er te internen valt en accounts kapot katapulteren of dat goedkeuren? Ben benieuwd

mensen net zo stabben als farmalarm, miljoenen interner zoals picture jungle kameel en critical hit en schelby , recruit to win met stam.

mensen als babydoll en wouter phuture contracteren voor stab

volgende classic ga ik jullie stab niveau bereiken, het smerige hypocriete niveau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
Wait je kan je niveau nog verder laten zinken dan heel de wereld rekruteren, elke bb die je ziet edelen, je bondgenoten chanteren voor dorpen, internen wat er te internen valt en accounts kapot katapulteren of dat goedkeuren? Ben benieuwd
Alleen het kata gedeelte klopt, de rest is bullshit. Zoals je in een 1 van je vorige posts zei begrijp je de reden achter de bbs. Heel de wereld gekrutreren.. Niet te hypocriet worden he. Farm en picture waren miss geen officiële rekruut, maar met jullie acties tov hun ligging waren ze dus sws helemaal nuttig voor jullie. Bondgenoten hebben we nooit gechanteerd, ze chanteerde elkaar waar wij de pm's achteraf pas van hebben bekeken. Internen wat te internen valt, over bormsie lees ik niets haha ? Alle interns waren inactieve of gebroken accs, sorry dat we voor de logische optie hebben gekozen en hun dorpjes niet gewoon aan jullie hadden gegeven.
 
Bovenaan