Beoordeel de top20

DeletedUser

Guest
Owja, want jij kent de spelers van Myrte en Mello ook, maarja :rolleyes:

Nee, ik ken de spelers van CuM en er zijn nauwelijks teams die beter zijn.
En als er betere spelers waren, dan zouden die nooit van hen leven op een account als Myrte of Mello spelen of een stam als Tree.

En ik kan met 100% zekerheid stellen dat jij niet beter bent en zeker niet Myrte die tot nog toe op iedere wereld is ge-edeld.
 

DeletedUser68252

Guest
Zelfde geldt dan voor CuM neem ik aan? ^^ Blijft een goede speler daar niet van

Owja, want jij kent de spelers van Myrte en Mello ook, maarja :rolleyes:

Hij weet vrijwel zeker dat de bespelers van CuM heel wat meer bereikt hebben dan dat jullie bereikt hebben tot nu toe, daarnaast hebben de spelers van CuM een enorm goed inzicht wat niet zomaar iedereen evenaart. Op de prestaties en zijn kennis van de bespelers van CuM kan hij dus al bijna baseren dat er een enorm verschil tussen jullie zit. Het is geen volledige conclusie omdat hij slechts een van beide kanten kent, maar ik denk dat hij gewoon gelijk heeft hierin. :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
There we go :D De eerste 10 vandaag:

Maakjenietdruk ( Divine )

Een zeer sterk account, de spelers hebben vanaf de start van deze wereld laten zien wat ze in huis hebben en wat hun intenties zijn op deze wereld. Het account heeft weken achtereen de rover binnengehaald en doet dit ook nog steeds, dit getuigd van veel doorzettingsvermogen en ook dat er zorgvuldig met de troepen om wordt gesprongen. De spelers van het account beschikken over zeer veel kwaliteit en inzicht en benutten dit ook optimaal. Er is een gunstige ligging ten opzichte van de stam waardoor er veel doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn, ik vraag me alleen af wat er met aap of niet, een speler volledig in het cluster van Maakjenietdruk, gaat gebeuren. Een paar kleine interns, verder heeft het account alles zelf moeten doen en als je naar het cluster kijkt is dit uitstekend uitgevoerd door de spelers.

Dit account staat 100% zeker terecht op de eerste rang.

Cry me a river of tears ( HopHop )

Een account dat zeker geen goede reputatie kent, na een in mijn ogen toch laffe overstap van .P naar Design besloten ze Design ook vrij rap weer te verlaten. De stam Design doet het echter zeker niet slecht na de leave van dit account en je zou dus de conclusie kunnen trekken dat het de spelers op het account op dit vlak aan inzicht ontbreekt.

Over het account zelf dan, het is duidelijk een sterk offensief account gezien de hoge ODA, dit betekent ook dat het account veel moet doen voor haar dorpen. Het is daarom dus ook een sterke prestatie dat het account het toch klaarspeelt zoveel te kunnen farmen. De ligging van het account is vrij ongunstig, zonder sterke stam die het account bijstaat en met toch een aantal sterke stammen op zich heen, daarnaast is het cluster breed én langwerpig, waardoor het account door een samenwerking makkelijk uiteen kan worden gespeeld. Hier komt opnieuw het puntje inzicht kijken waar ik het net al over had, het account heeft er duidelijk voor gekozen dorpen te edelen die misschien meer punten hadden, maar niet heel gunstig gelegen waren voor de verdediging van het account. Ik zie daarnaast ook nog dorpen in C35, laten we dat gooien op extra farm inkomsten, echter lijkt het me een domme zet daar dorpen te edelen aangezien het gewoon gigantisch veel pakketjes kost.

Dit account staat terecht in de top 20, echter denk ik niet dat het terecht op de 2e rang staat, ik zou het account op rang 15 zetten.

MelloNL ( .Tree )

Het is al eens aangehaald, een account dat groot geworden is door internen. Nu gaan we er wat dieper op in, wat is de ligging geworden door deze fusies en wat zijn de uitbreidingsmogelijkheden van het account? De ligging is er niet beter op geworden, door de fusies én de interns heeft het account 2 clusters gekregen en beide clusters grenzen aan de stam ATR, een stam die toch al bewezen heeft over kwaliteiten te beschikken en erg nauw samen te werken. het account beschikt wel over een mooie Safe zone in het hart van .Tree, waardoor het toch over de nodige Defensieve kracht zal beschikken.

Er is te zien dat het account ondanks de interns ook flink heeft aangevallen, dit toont aan dat het een ware stamspeler is en dat het account ook aanvallend is ingesteld. Met de stam zelf in de rug denk ik dat deze speler zeker nog veel kan gaar bereiken, mochten het waar zijn dat het account inderdaad over de kwaliteiten beschikt wat ik gehoord heb. Ik zou het account momenteel niet in de top 5 zetten, net als cry me a river of tears zou ik ook dit account zo rond de 15e positie van de wereld zetten.

Chique und Magnifique ( Divine )

Ik zie dat de spelers onlangs flink wat interns hebben mogen uitvoeren ( verbeter me aub als Spyboy geen intern is geweest maar het lijkt zo aangezien de andere Uno* spelers wel mee mochten en er geen hoge ODA stijgingen plaatsvonden ). Echter is het wel zo dat deze interns de ligging van het account aanzienlijk verbeteren. Deze ligging is zeer sterk, met zeer veel safe zone en een erg leuk front bij Facta in de naam van Creatifity is a Gift, een oud-stamgenoot van dit account.

Ik weet dat er zeer veel kwaliteit op dit account zit en dat deze spelers ook over de nodige inzicht beschikken die noodzakelijk is om in de top mee te draaien in dit spel. 300 K verslagen tegenstanders geeft aan dat het account tot nu toe nog niet heel hard heeft hoeven vechten voor zijn dorpen, dit kan echter ook betekenen dat de spelers gewoon zorgvuldig met de troepen zijn omgesprongen. Dat ze slim hebben gehandeld en de vijand constant op het verkeerde been hebben gezet, dit is echter heel moeilijk te controleren voor een buitenstaander als ik.

Gezien het feit dat er toch wat interns hebben plaatsgevonden wil ik concluderen dat ik vind dat het account waardig top 20 staat, maar niet waardig top 5. Gezien de grote kwaliteit op dit account zou ik het wel terecht vinden dat het account al top 10 zou staan nu, ik wil dit account ook graag tippen voor een nieuwe rang 1 mocht Maakjenietdruk in de toekomst worden ingehaald.

Myrte ( .Tree )

Een speler die ik ook al is uitgebreid heb behandeld tijdens een analyse bij Topstammen, het hoge aantal interns is sinds die tijd iets terug gedrongen door een offensief op de stam ON. zie ik nu, hier is duidelijk te zien dat Myrte flink moet aanvallen voor haar dorpen want de ODA stijgt aanzienlijk sinds de start van het offensief. Na het invullen van het naampje Myrte bij mijn kaartje zie ik meteen dat het internen ook dit account weinig goeds heeft gedaan kwa cluster. Het zijn zelfs 4 :)eek:) clusters waar Myrte als account over beschikt, daarnaast ligt er 1 zeer afgelegen dorpje helemaal naast Maakjenietdruk, ik vraag me af wat daar de bedoeling van is?

Het cluster van het account is verdeeld, 2 kleinere en het hoofdcluster liggen allemaal veilig binnen .Tree, het account beschikt dus over zeer veel Safe zone. Ik zie het account aan de linkerkant van het cluster van .Tree naar buiten edelen en ook bovenin, dit lijkt me een vreemde beslissing, waarom zou het account op twee verschillende posities het cluster uit edelen? Dit brengt enkel en alleen een lastigere positie met zich mee in de toekomst.

De conclusie die ik trek bij dit account is ook dat het onwaardig in de top 20 staat, het zou, gezien de vele interns ergens rond de 50e positie vertoeven en misschien nog wel lager dan dat mochten deze interns er niet zijn geweest.

Edit: Tussenpost :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sensus Digitum. ( Ghosts )

Het account beschikt over een uitstekend mooi dicht cluster, met de rug tegen de stam aan waardoor het dus over een zeer mooie Safe zone beschikt. Ook beschikt het account over goede doorgroeimogelijkheden waardoor er zeker nog veel mogelijk is voor dit account om nog te klimmen op de ranglijsten. Ook dit account heeft een zeer lage ODA, kijkend naar de spelersakte zie ik niet rechtstreeks hoe dit kan, omdat het account weinig interns heeft gehad tot nu toe op deze wereld. De spelers van het account zullen dus zeer zorgvuldig met de troepen zijn omgesprongen én ze hebben waarschijnlijk constant de juiste spelers gekozen om aan te vallen. Spelers die al onder druk stonden of ze hadden de spelers zelf op het verkeerde been gezet met fakes etc. etc. ...

Het account heeft een zeer compact cluster, waardoor het minder farm mogelijkheden heeft dan de 5 accounts die ik hierboven noemde, maar omdat het account zo slim met de troepen om gaat is de kans groot dat ze wel over meer LC beschikken dan de concurrentie om zich heen. De spelers op het account beschikken over veel kwaliteiten en veel inzicht, waardoor ik ook dit account wil tippen voor een top 3 ranking in de toekomst. Het account staat tevens ook waardig op deze rang.

team kast ( First. )

Het account is onderdeel van de stam First., een stam die over 6 leden beschikt en deze leden liggen voornamelijk ver uit elkaar. Dit betekent dat het account niet direct over een grote Safe zone beschikt, hoewel Aeglos onder het account ligt waardoor er wat Safe over blijft én er ook op Aeglos zijn steun kan worden gerekend. De ligging van het account is totaal niet slecht, het account beschikt over een breed cluster waardoor er veel farm mogelijkheden zijn. Dit brengt echter wel met zich mee dat het account ook een kwetsbare ligging heeft omdat het zijn rug niet tegen stamgenoten kan leggen.

Het is een offensief ingesteld account, dit is ook terug te zien in een hoge ODA-rang, namelijk de 8e rang op deze ranglijst. Ik zie ook dat de speler gebruik maakt van een MB stam waardoor er dus meer opties mogelijk zijn, dit laat duidelijk zien dat de leden ook over de nodige inzicht beschikken om te anticiperen op situaties. Het account staat op dit moment zeker waardig op zijn rang, of het nog hoger zou moeten staan vind ik persoonlijk niet.

Dauntless...

Een account, met in mijn optiek, een aardig beroerde ligging. Ik vraag me enorm af hoe dit zo tot stond is gekomen, de dorpen van de speler liggen zeer ver uit elkaar en er is een zeer groot grensvlak met de stam ATR waarin ATR zowel rechts, links als boven het account Dauntless... grensvlak heeft met dit account. Dit kan in de toekomst serieus nog een bittere pil worden voor dit account, ook de speler van Fur. die hier nog tussen ligt snap ik niet helemaal, waarom mag deze speler daar liggen en waarom wordt hier niks aan gedaan?

Dauntless beschikt over een kleine safezone tegen stamgenoot Maakjenietdruk aan, echter zie ik ook dat het account nog extra grensvlak heeft met de stam .Tree, met andere woorden heeft het account niet heel erg nagedacht over de ligging tijdens het edelen van zijn dorpen. Het cluster is zeer langwerpig en kent voornamelijk grensvlak en weinig Safe zone, het account gaat erg afhankelijk zijn van zijn stam mochten de genoemde stammen besluiten tot een offensief op deze speler over te gaan.

Na het kijken hoe deze ligging tot stand is gekomen, zie ik eigenlijk geen oorzaak, er zijn wat interns geweest aar niet aanzienlijk veel. Gezien de ODA heeft het account niet erg veel tegenslagen gekend, echter is de ODA nou ook niet aanzienlijk laag, het account heeft zeer zeker wel voor de dorpen moeten strijden. Iets anders wat me opvalt is dat het account net een week lang niks geedeld heeft, gisteren is er weer actie is geschoten in een offensief op een speler. Wat zou de planning zijn? Voor het account hoop ik dat het in het zuiden wat extra safezone voor zichzelf creëert.

Ik wil concluderen dat ik wel denk dat het account kwalitatief gezien top 20 hoort te staan, echter vind ik dat het momenteel onwaardig in de top 20 staat gezien de ligging. Er zijn in de beginfase in mijn optiek verkeerde keuzes gemaakt met het edelen waar ik in vind dat het account het zichzelf onnodig moeilijk maakt. Het inzicht hierin had aanwezig moeten zijn, daarom dat ik het account waardig top 30 zie, maar niet top 20.

NaitCava ( Facta )

Het eerste account van Facta dat we tegenkomen in deze lijst, ook dit account heeft het voorrecht gekend al een keer aandachtig te zijn bestudeerd bij een analyse over zijn stam. De ligging van het account is eigenlijk uitstekend, wat dus betekent dat het account wel heeft geinternd met een planning. De ligging is dusdanig goed dat het een compact cluster is, met de rug in de stam waardoor het dus over een mooie safe zone beschikt. Daarnaast zijn er ruim voldoende groeimogelijkheden, hoewel dinolog zich wel beroerd precies recht boven het cluster bevind.

Het account is sinds het minder internt wat aan het afzakken, waardoor ik toch in de impressie ben dat het account zonder internen niet deze rang zou hebben bereikt. Daarnaast vind ik dat het account zich onvoldoende heeft ingezet voor de stam tijdens het fuseren aangezien ik de ODA erg laag vind.

Ik wil concluderen dat het account gezien het zeer vele internen onwaardig in de top 20 staat, het heeft haar dorpen te makkelijk verkregen en nog geen enkele tegenstand gezien op deze wereld. Zonder de interns zou het account nooit in de top 20 hebben gestaan, ik schat het zo rond de 50e tot 75e positie zonder interns.

Crazy Animal ( First. )

Het tweede accounts uit First., voor deze speler geld hetzelfde als voor team kast, het account geniet geen stam waar het op terug kan vallen mocht het erg zwaar worden. De ligging is daarnaast alles behalve fijn, een zeer beroerde ligging met welgeteld 3 clusters maakt het Crazy Animal erg lastig zich te verdedigen mocht het onder aanval komen te liggen. Het bovenste cluster, bestaande uit 4 dorpen, ligt zeer beroerd tussen dorpen van Design in, een stam die Crazy Animal toch niet heel lief gezind zal zijn.

Het onderste cluster ligt eveneens ingesloten door Design, het lijkt erop dat Crazy Animal het in de toekomst dus erg zwaar gaat krijgen mocht Design hem gaan aanvallen. Het hoofdcluster ligt er wel goed bij, met een mooi front tegen Design en zelfs een aardige safezone bij Markies van Danemaerken.

De ligging is tot stand gekomen door een fusie met het account Argwhan, dat dit account deze fusie aan is gegaan is een teken dat het over weinig inzicht beschikt, aangezien het de ligging van het account erg zou verslechten. Het account heeft zijn dorpen daarnaast erg makkelijk verkregen, wat ook een lage tot degelijke ODA rang met zich mee brengt, het account bevind zich momenteel slechts op de 42e positie.

Al met al wil ik hieruit concluderen dat dit account onwaardig in de top 20 staat, het aantal gratis verkregen accounts is aanzienlijk hoog én de spelers geven een teken van weinig inzicht door het aan gaan van een fusie op zo'n afstand. Zonder al deze interns zou het account de top 50 denk ik niet hebben gehaald.

De volgende 10 doe ik morgen of vrijdag omdat het wel even tijd kost om dit zo te maken, dit zijn:

11 Roar of The Lion Facta 340.898 42 8117
12 BaasBovenBaas. First. 339.140 41 8272
13 Modesty Design 322.620 39 8272
14 Michoe01 Facta 302.736 40 7568
15 Rubenhaky First. 300.743 38 7914
16 arne5111 Design 293.750 37 7939
17 Quadesh Design 291.746 42 6946
18 Creativity Is A Gift Facta 283.806 40 7095
19 Markies van Daenemarken First. 282.275 36 7841
20 Nickovitshj Design 268.193 34 7888

Ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden mijn beoordelingen te lezen :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie beoordeling. Even over crazy, hij kan wel degelijk op zijn stam rekenen aangezien alles hier vol staat, verschillende dorpen met 20k+/20k+ en nog ZC. Hierbij nodig ik ook in een keer iedereen die grenst aan zijn stam uit om hun aan te vallen want alle os staat hier ;)
 

DeletedUser73715

Guest
Mooie beoordeling. Even over crazy, hij kan wel degelijk op zijn stam rekenen aangezien alles hier vol staat, verschillende dorpen met 20k+/20k+ en nog ZC. Hierbij nodig ik ook in een keer iedereen die grenst aan zijn stam uit om hun aan te vallen want alle os staat hier ;)

we kunnen onszelf wel redden hoor:)

snap niet waarom we 'hulp' zouden willen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Mooie beoordeling. Even over crazy, hij kan wel degelijk op zijn stam rekenen aangezien alles hier vol staat, verschillende dorpen met 20k+/20k+ en nog ZC. Hierbij nodig ik ook in een keer iedereen die grenst aan zijn stam uit om hun aan te vallen want alle os staat hier ;)

Staat dat er nog steeds dan?
 
Reactiescore
1.278
Mooie beoordeling. Even over crazy, hij kan wel degelijk op zijn stam rekenen aangezien alles hier vol staat, verschillende dorpen met 20k+/20k+ en nog ZC. Hierbij nodig ik ook in een keer iedereen die grenst aan zijn stam uit om hun aan te vallen want alle os staat hier ;)

Oke vrij lachwekkend en die aanvallen van jullie slaan nergens op:rolleyes:
 

DeletedUser48160

Guest
Sensus Digitum. ( Ghosts )

Het account beschikt over een uitstekend mooi dicht cluster, met de rug tegen de stam aan waardoor het dus over een zeer mooie Safe zone beschikt. Ook beschikt het account over goede doorgroeimogelijkheden waardoor er zeker nog veel mogelijk is voor dit account om nog te klimmen op de ranglijsten. Ook dit account heeft een zeer lage ODA, kijkend naar de spelersakte zie ik niet rechtstreeks hoe dit kan, omdat het account weinig interns heeft gehad tot nu toe op deze wereld. De spelers van het account zullen dus zeer zorgvuldig met de troepen zijn omgesprongen én ze hebben waarschijnlijk constant de juiste spelers gekozen om aan te vallen. Spelers die al onder druk stonden of ze hadden de spelers zelf op het verkeerde been gezet met fakes etc. etc. ...

Het account heeft een zeer compact cluster, waardoor het minder farm mogelijkheden heeft dan de 5 accounts die ik hierboven noemde, maar omdat het account zo slim met de troepen om gaat is de kans groot dat ze wel over meer LC beschikken dan de concurrentie om zich heen. De spelers op het account beschikken over veel kwaliteiten en veel inzicht, waardoor ik ook dit account wil tippen voor een top 3 ranking in de toekomst. Het account staat tevens ook waardig op deze rang.

ik weet dat sensus een redelijke intern heeft gehad van een RL vriend ofz weet niet meer precies hoe dit zit. Dit is denk ik ook een verklaring voor de lage ODA.

en het viel me op dat je iedereen redelijk laag plaatst ga je ook de mensen die nu buiten de top 20 staan er weer in zetten?

verder erg mooie post en waardeer je eigen goed onderbouwde mening.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sensus Digitum. ( Ghosts )

Het account beschikt over een uitstekend mooi dicht cluster, met de rug tegen de stam aan waardoor het dus over een zeer mooie Safe zone beschikt. Ook beschikt het account over goede doorgroeimogelijkheden waardoor er zeker nog veel mogelijk is voor dit account om nog te klimmen op de ranglijsten. Ook dit account heeft een zeer lage ODA, kijkend naar de spelersakte zie ik niet rechtstreeks hoe dit kan, omdat het account weinig interns heeft gehad tot nu toe op deze wereld. De spelers van het account zullen dus zeer zorgvuldig met de troepen zijn omgesprongen én ze hebben waarschijnlijk constant de juiste spelers gekozen om aan te vallen. Spelers die al onder druk stonden of ze hadden de spelers zelf op het verkeerde been gezet met fakes etc. etc. ...

Het account heeft een zeer compact cluster, waardoor het minder farm mogelijkheden heeft dan de 5 accounts die ik hierboven noemde, maar omdat het account zo slim met de troepen om gaat is de kans groot dat ze wel over meer LC beschikken dan de concurrentie om zich heen. De spelers op het account beschikken over veel kwaliteiten en veel inzicht, waardoor ik ook dit account wil tippen voor een top 3 ranking in de toekomst. Het account staat tevens ook waardig op deze rang.

ik weet dat sensus een redelijke intern heeft gehad van een RL vriend ofz weet niet meer precies hoe dit zit. Dit is denk ik ook een verklaring voor de lage ODA.

en het viel me op dat je iedereen redelijk laag plaatst ga je ook de mensen die nu buiten de top 20 staan er weer in zetten?

verder erg mooie post en waardeer je eigen goed onderbouwde mening.

Dit waren 7 interns, zou dit moeten aanduiden dat het account hierdoor een lage ODA heeft? Ik denk het niet, ik ga hier niet alle ins en outs geven, wel kan ik zeggen dat Sensus Digitum. niet veel heeft geinternd, ik weet meer van het account dan van de andere accounts waar ik over heb geschreven en dus heb ik ook al mijn kennis gebruikt voor een ranking.

Ik plaats niet iedereen laag, ik plaats spelers lager dan dat ze momenteel staan. Ik ga geen nieuwe spelers in de top 20 plaatsen uiteraard :p Daar is dit topic niet voor :p
 

DeletedUser48160

Guest
Dit waren 7 interns, zou dit moeten aanduiden dat het account hierdoor een lage ODA heeft? Ik denk het niet, ik ga hier niet alle ins en outs geven, wel kan ik zeggen dat Sensus Digitum. niet veel heeft geinternd, ik weet meer van het account dan van de andere accounts waar ik over heb geschreven en dus heb ik ook al mijn kennis gebruikt voor een ranking.

Ik plaats niet iedereen laag, ik plaats spelers lager dan dat ze momenteel staan. Ik ga geen nieuwe spelers in de top 20 plaatsen uiteraard :p Daar is dit topic niet voor :p

als het potentiële top 20 spelers zijn toch wel :D

en zoals ik al zei ik weet niet precies meer hoe dat lag. dus zou goed kunnen dat dit maar 7 dorpen waren.
in dat geval zeker goed omgegaan met troepen. misschien aantal goede mb's aan het werk daar?
 

DeletedUser

Guest
Mooie beoordeling. Even over crazy, hij kan wel degelijk op zijn stam rekenen aangezien alles hier vol staat, verschillende dorpen met 20k+/20k+ en nog ZC. Hierbij nodig ik ook in een keer iedereen die grenst aan zijn stam uit om hun aan te vallen want alle os staat hier ;)

bespeur ik hier frustratie over het stuklopen van jullie clears en het verlies van edelen :D
 
Bovenaan