Beoordeel de top20

DeletedUser73752

Guest
Vergeet mij niet Castiel :))

20 Nickovitshj Design 254.028 32 7938
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoezo krijg ik niet mijn Emile special personal topic van je dan schat? :(

Hahahaha, misschien was ik daar wel al tijden aan aan het werken :cool:

maar nu is de verrassing eraf ... Heb alles net in de prullenbak gegooid.
 
Reactiescore
2.303
Hahahaha, misschien was ik daar wel al tijden aan aan het werken :cool:

maar nu is de verrassing eraf ... Heb alles net in de prullenbak gegooid.

:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:
 

DeletedUser73715

Guest
Schrap ons maar uit top 20:)

wij zijn nog niet top 20 waardig.
 

DeletedUser73752

Guest
Ja want jij kent mijn hele verloop op deze wereld van buiten ;à
 

DeletedUser73752

Guest
Hoe minder je verwacht hoe meer ik je kan verassen natuurlijk :)
 

DeletedUser73752

Guest
Als ik je overname bekijk Perfect hatred, dan heb je zelf ook interns ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Maakjenietdruk (Divine)
- Terechte nummer 1 op het moment. Beschikken over een erg sterk en actief team.
2 Cry me a river of tears (HopHop)
- Account die ik eigenlijk enkel ken van negatieve evenementen. Ook zal zijn 1-mans stam niet erg gunstig voor hem zijn als het er echt op aan komt. Maar wie weet haalt hij iets uit de kast en is hij wel waardig aan de positie waar die staat.
3 MelloNL (.Tree)
- Een speler die ik over een paar maanden al niet meer in de top 3 of top 5 of zelfs top 10 zie staan. Staat hier ook deels dankzij zijn interns en imo geen team die de kwaliteit heeft voor top 3.
4 myrte (.Tree)
- Haal zijn interns weg en hij zou misschien niet eens top 20 hebben gestaan op dit moment.
Says it all imo.
5 Chique und Magnifique (Divine)
- Beschikken over 1 van de sterkste teams van W39 en een account met veel potentie voor een lang verblijf in de top 5.
6 Sensus Digitum. (Ghosts)
- Ik weet niet bijster veel over het account of de stam, maar er blijkt een goed team op te zitten, dus ik ben benieuwd :)
7 Dauntless... (Divine)
- Beschikken over een goed team, dus ben benieuwd :)
8 team kast (First.)
- Van wat ik weet een erg offensief account, dus ik ben vooral benieuwd hoe ze zich defensief stand houden :D
9 NaitCava (Facta)
- Ik heb op W16 & W24 bij Naitcava in de stam gezeten, maar het blijkt nu een ander team te hebben. Volgens sommige is het een beter team, het is iig een vriendelijker team, maar als het een beter team is dan de oude Naitcava, dan zullen ze zich wel handhaven en ben benieuwd wat ze kunnen waarmaken.
10 Crazy Animal (First.)
- Wederom een account die misschien vaker in negatief nieuws dan positief nieuws is geweest. Een beetje een team waarbij ik mij afvraag wat ze eigenlijk kunnen.
11 Roar of The Lion (Facta)
- Account met een leuke ligging en een goed team :)
12 BaasBovenBaas. (First.)
- Ik weet precies 0,0 van dit account, voornamelijk omdat er nog niks is waar je ze aan kan herkennen.
13 Modesty (Design)
- Beschikken niet over de beste spelers, maar het is opzicht wel een redelijk team. Ben echter wel benieuwd hoe lang ze top 20 volhouden.
14 Michoe01 (Facta)
- Een account die eigenlijk ook enkel top 20 staat dankzij interns, dus tja. Zelfde verhaal als Myrte.
15 Rubenhaky (First.)
- Trek de kwaliteit van dit team eigenlijk al in twijfel omdat de 1ste 2 dorpen die ze pakte 700p en 1.5k waren.
16 arne5111 (Design)
- Zie dit account geen top 20 volhouden. Als het team net zo flop is als leider als als speler, dan zie ik ze überhaupt niet lang overleven.
17 Quadesh (Design)
- Na de enorm gefaalde actie op De Kleine Piraat vind ik dit een flopaccount. Maar wie weet heeft hij tussentijds geleerd en kan hij misschien ook goede dingen laten zien.
18 Creativity Is A Gift (Facta)
- Hebben een goed team, that's about all.
19 Markies van Daenemarken (First.)
- Van zijn 1ste 20 dorpen waren er al 10 interns als ik het correct heb. Sindsdien echter niet meer geinternd en toch top 20 gehandhaafd. Ken de spelers op het account niet, maar het heeft potentie.
20 Nickovitshj (Design)
- Staat middels in de top 20, dus hij kan beoordeeld worden. Ken echter niks van het account of de speler, dus er valt voor mij niks te beoordelen.
 

DeletedUser74005

Guest
4 myrte (.Tree)
- Haal zijn interns weg en hij zou misschien niet eens top 20 hebben gestaan op dit moment.
Says it all imo.

Acc is toch echt van een vrouw genaamd Myrte en is dus niet echt een 'hij' :p

Maar verder bedankt. Blijkt wel weer dat je dit gebaseerd hebt op het typische beeld van ons acc en weinig research gedaan hebt verder, maar blijft jouw mening ;)

EDIT: zelfde geldt overigens ook voor Mello, die vandaag nog top 3 oda staat.
 

DeletedUser

Guest
Acc is toch echt van een vrouw genaamd Myrte en is dus niet echt een 'hij' :p

Maar verder bedankt. Blijkt wel weer dat je dit gebaseerd hebt op het typische beeld van ons acc en weinig research gedaan hebt verder, maar blijft jouw mening ;)

Ik kan met zekerheid zeggen dat jullie zonder die interns geen 4de hadden gestaan.
Zo simpel is het.

En bij Mello gaat het mij niet eens zozeer om die interns. Hij is gewoon niet goed genoeg voor top 3.
 
Bovenaan