Beoordeel de top20

DeletedUser

Guest
Hier kan je de top20 spelers van de wereld beoordelen op zaken zoals:

-Ligging
-Reputatie
-OD
-Groei
-Stam
-etc

Vervolgens kan je nog een voorspelling wagen: Waar zal deze speler uit de top 20 binnen een week, maand of meer staan?

De huidige top20:

1 Maakjenietdruk
2 Cry me a river of tears
3 Chique und Magnifique
4 myrte
5 MelloNL
6 Sensus Digitum.
7 Dauntless...
8 NaitCava
9 team kast
10 Crazy Animal
11 Roar of The Lion
12 Modesty
13 BaasBovenBaas.
14 Michoe01
15 arne5111
16 Rubenhaky
17 Creativity Is A Gift
18 Markies van Daenemarken
19 Quadesh
20 Perfect Hatred
 

DeletedUser73696

Guest
Ik denk dat nummer 6, 10 en 16 binnenkort worden neergehaald. Massa planningen etc.
 

DeletedUser48160

Guest
1 Maakjenietdruk
Lijkt me een heel goed team en heeft gewoon de potentie om te blijven waar ze nu zijn verwacht er dus veel van.
2 Cry me a river of tears
Laat ik aan anderen over.
3 Chique und Magnifique
Groeit laatste tijd hard mooie stam als je het mij vraagt. ODA groeit helaas niet mee op het moment maarja iedereen internt wel eens iets. verder lijkt het me een heel goed ervaren team.
4 myrte
goede stabiele stam veel interns gehad mag dus laten zien wat ze in huis hebben.
5 MelloNL
zelfde als bij myrte eigenlijk.
6 Sensus Digitum.
sinds kort in de stam Ghost te vinden. ligging met veel potentie en spelers hebben ook de juiste reputatie voor zover ik weet.
7 Dauntless...
Lijkt wat minder actief te worden maar het account heeft verder zeer veel potentie als je het mij vraagt.
8 NaitCava
Na het pakken van de dorpen van dwibbel niet echt contact meer mee gehad. Dacht ergens gehoord te hebben dat het goede spelers waren maar doe hier zelf geen uitspraken over.
9 team kast
Zeer gezellig team met de skils om in de top 10 te blijven.
10 Crazy Animal
Moeten het nu laten zien door de sitautie waar ze in liggen. maar gaat denk ik wel goed komen.
11 Roar of The Lion
gezellige speler op het AF en farms gaan daar ook de goede kant op hoorde ik dus gaan we nog meer van zien denk ik.
12 Modesty
Erg veel verliezen gehad we gaan zien of ze zich snel weer terug weten te vechten in de top 5
13 BaasBovenBaas.
Team met ervaring en potentie om top 10 in te gaan.
14 Michoe01
deze speler ken ik niet:eek:
15 arne5111
ook veel interns gehad moet dus nog zien wat hier van gaat komen.
16 Rubenhaky
niet erg veel contact mee en durf hier niet veel over te zeggen.
17 Creativity Is A Gift
Zijn snel gegroeid door intern/fussie met veuve eens kijken of ze de top 20 vast kunnen houden.
18 Markies van Daenemarken
mijn boven buurman ken hem nog maar kort maar lijkt me zeker een goede speler.
19 Quadesh
latere start en hard bezig met zijn weg naar de top. eens kijken waar hij eindigd
20 Perfect Hatred
ken deze speler zelf niet maar alles wat ik over hem gehoord heb is positief verwacht hier dus nog wel wat van.
 

DeletedUser73752

Guest
Wacht nog 1 uur dan zit ik in de top 20 :O

Nvm ik zit er al in, edit je Original post maar ;)
 

DeletedUser

Guest
Wacht nog 1 uur dan zit ik in de top 20 :O

Nvm ik zit er al in, edit je Original post maar ;)

Als je een lijstje wil maken, dan neem je de top20 rechtstreeks van TW en niet van mijn 'original' post.
Dat was enkel om het startschot te geven.
 
Reactiescore
2.303
3 Chique und Magnifique
Groeit laatste tijd hard mooie stam als je het mij vraagt. ODA groeit helaas niet mee op het moment maarja iedereen internt wel eens iets. verder lijkt het me een heel goed ervaren team.

Ondanks hier en daar een intern is op het account CuM vooral goed gespeeld. Nergens nutteloos offence kwijt, ook nooit problemen met fouten tijdens de treinen aangezien het hier met pakketjes is. Ik denk dat er heel wat meer accounts veel edel verliezen hebben waardoor ze eventuele achterstand hebben!
 

DeletedUser67437

Guest
ja wij proberen ook zo min mogelijk edels te veriezen, teller staat op 4, maar bij 2 hadden we het dorp met 3 edels al :S
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 2075062

Guest
Hahaha het lukt me op elk forum wel aardig :p Maar deze vraagt er gewoon om :D
 

DeletedUser

Guest
Niet te vergeten dat de meeste accs door 3 of meer word bespeeld (verdienen allemaal een stukje)
 

DeletedUser

Guest
En nu niet zeuren dat het teveel regels worden eh Castiel, je vroeg er zelf om :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga wel typen hoor, echter typ ik over de accounts, de spelers op zich krijgen geen aparte stukjes. Ze worden beoordeelt als team ;)
 
Reactiescore
2.303
Ik ga wel typen hoor, echter typ ik over de accounts, de spelers op zich krijgen geen aparte stukjes. Ze worden beoordeelt als team ;)

Hoezo krijg ik niet mijn Emile special personal topic van je dan schat? :(
 
Bovenaan