Beoordeel de top20

DeletedUser69459

Guest
Sensus durft aanvallen. Alleen moe die nog leren dat 1:40 in de nachtbonus valt, zelfs met getimde aanvallen :D
 

DeletedUser

Guest
Wanneer houd jij eens op met mekkeren?
Je vindt Sensus niet zo goed, maar durft toch geen edels sturen, maar stoer doen op het AF kan je als de beste.
 

DeletedUser73657

Guest
Om on topic te blijven

Welke speler(s) ( Die niet in de top20 staan ) verdienen een plek in de top 20 volgens jullie?

Bij mij zou dat don gio zijn. Hij heeft een massa overleefd zonder ook maar 1 dorp te verliezen. Bij de offensieven op war heeft hij mij altijd goed geholpen en hij heeft dan ook aardig wat dorpen kunnen veroveren daar. De verschillende pogingen van fyurosity om midden in de nacht te edelen achter zijn front heeft hij ook allemaal geblockt, en als ik hem iets vraag weet ik ook zeker dat het in orde komt :)
 

DeletedUser71618

Guest
Om on topic te blijven

Welke speler(s) ( Die niet in de top20 staan ) verdienen een plek in de top 20 volgens jullie?

Bij mij zou dat don gio zijn. Hij heeft een massa overleefd zonder ook maar 1 dorp te verliezen. Bij de offensieven op war heeft hij mij altijd goed geholpen en hij heeft dan ook aardig wat dorpen kunnen veroveren daar. De verschillende pogingen van fyurosity om midden in de nacht te edelen achter zijn front heeft hij ook allemaal geblockt, en als ik hem iets vraag weet ik ook zeker dat het in orde komt :)

Is ook niet zo moeilijk, gewoon online zijn was het enige dat nodig was :p

En blijkbaar zijn ze dat elke keer weer >.>

Sensus durft aanvallen. Alleen moe die nog leren dat 1:40 in de nachtbonus valt, zelfs met getimde aanvallen :D

Jij bent echt te simpel. Een verband trekken tussen de feiten die je zelf zelfs al eerder op de dag gepost had op het AF en deze aanvallen is blijkbaar wat lastig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Wanneer houd jij eens op met mekkeren?
Je vindt Sensus niet zo goed, maar durft toch geen edels sturen, maar stoer doen op het AF kan je als de beste.

Het is lastig edels te sturen als bijna alles volgestackt staat met 140k preventief :eek:

Jij bent echt te simpel. Een verband trekken tussen de feiten die je zelf zelfs al eerder op de dag gepost had op het AF en deze aanvallen is blijkbaar wat lastig.

Edit: Blijkbaar edelt NoPhageProcs dorpen over van Sensus, dit had ik nog niet gezien toen ik mijn reactie postte. Daaruit concludeer ik ook dat de dorpen al zo goed als leeg werden gezet ;)
En blijkbaar waren het ook dezelfde dorpen waaruit hij aanvallen heeft gestuurd, ik dacht dat het andere dorpen waren ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
U wish :p


Trouwens wel mooi hoeveel er nog van de top 20 over is :D:D
Dat is wel behoorlijk anders nu :D
 

DeletedUser63648

Guest
He mijn post waarin ik opmerkte dat de top 20 ontzettend veranderd is leek mij wél relevant voor dit topic :(
 

DeletedUser63648

Guest
Oh oeps dit bedenk ik nu pas maar er zijn zeker mensen al de top 20 langs gegaan, dus je moet er FF serieus doorheen poo. Als je dat doet beloof ik dat ik vanavond nog zelf met een lijst kom
 

DeletedUser65908

Guest
2001d9bf1a4680ff56ea1588fee39231.png



- fourteen, die doet al tijden niets meer dan internen en staat veels te hoog nu
- merger, wordt die nu weggespeeld of speelt die nu weg?
- Vlad the impaler, er is meer in het leven dan farmen boys
- aesthetician, speelt hier die onzin kramer niet op?
- dauntless..., wanner je moet internen ga je de vijand toch ownen via vv?
- crysler, vroom vroom, top 10 (krijg geen bekeuring hè)
- fyurosity, goud maar oud
- makita, wie is da en waar speelt die idee
- dissolution, all hail the intern king
- maakjenietdruk, dat doet je vijand wel aan jouw front
- vhagar of valyria, omdat je verslaafd bent aan serie's?
- haunter, pikachu is beter dat weet iedereen
- david B, wat een raar plaatje zeg
- sensus digitum., kan je inmiddels al dodgen?
- el chapo, kan ik dat eten?
- oosteind, heeft geen vijand nodig om in punten te dalen
- toxic destruction, sting like hell
- gala, het hele jaar door is het een feest toch?
- unfadeable flare, wie ben jij en wat doe je in de top 20

- dark ghost, #blame Elias
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74376

Guest
- oosteind, heeft geen vijand nodig om in punten te dalen

Made me laugh!
 

DeletedUser63648

Guest
Als je zijn punten ziet en bedenkt dat hij de eerste was met 5 miljoen dan heb je daar ook alle reden toe he :D
 
Bovenaan