Beoordeel de top20

DeletedUser73657

Guest
Ik had ook liever een lage ODA zodat ik meer gs naar mijn pakketten kon doen, maar ik heb weinig keuze gehad :p De oorlog para vs demo heeft veel clears gekost vooraleer ik het front kon openbreken. Daarna anonymous en direwolf waar ik ook niet door kwam zonder te bashen , en nu meneer baas die letterlijk maar 10 offdorpen had en al de rest def :p
 
Reactiescore
1.018
Je hoeft geen lage oda te hebben om een goede speler te zijn en hoog te staan maar als je veel spelers breekt door tactisch slim te spelen (denk aan veel faken op deze wereld) is het een pluspunt. Ik neem aan dat dit is wat kenneth bedoelt;) lage da word vaak in verband gebracht met veel internen maar dit is in niet alle gevallen zo.
 

DeletedUser69459

Guest
Wanneer ga jij eens edels sturen dan?

Waarom moet ik edels sturen? Ik heb andere prioriteiten. Maar je kan toch ook niets anders als het met me eens zijn over het feit dat het best bizar is dat hij stacks van 130k heeft en 2dorpen links stacks van 30k.

Enja, bbtjes edelen is mijn prioriteit ;)
 

DeletedUser74110

Guest
sowieso de eerste pagina van je overnamens al.

d799fb6dbfabcd8dc89df9e1c2586014.png

dit zijn interns toch of wil je van niet zeggen

Ehm nee, lol.

Full-Time was een intern, Die Barrhead nog vrolijk even dacht te stelen:rolleyes:

Dat BB is een gestopte speler/dorp gewoon gecleared.
 

DeletedUser69112

Guest
12 van de 20 dorpen m.a.w 60% op die eerste pagina zijn dus interns.
Point proven by Taste :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Je hoeft geen lage oda te hebben om een goede speler te zijn en hoog te staan maar als je veel spelers breekt door tactisch slim te spelen (denk aan veel faken op deze wereld) is het een pluspunt. Ik neem aan dat dit is wat kenneth bedoelt;) lage da word vaak in verband gebracht met veel internen maar dit is in niet alle gevallen zo.

Dus jij wilt zeggen dat eddyxx eigenlijk heel pro is, maar ik heb noob verwacht.
 

DeletedUser74110

Guest
Ik heb het even gechecked en er zijn ~50 dorpen geïnternd, dat valt dus reuze mee als je gaat kijken naar anderen;)
 

DeletedUser73657

Guest
Ik heb ook eens gekeken

Heb er 47 , vooral van aquilas heb ik redelijk wat dorpen. Echter heb ik wel altijd gecleared via mijn eigen acc en dan iemand anders via vv aquilas treinen laten sturen ( acc was 100% def. ) Op deze manier hebben de interns me nog vaak 5 clears / dorp gekost of meer ( bij anonymousNL bijvoorbeeld ) dus als ik echt kijk naar de volledige gratis dorpen kom ik aan 25-30
 

DeletedUser69459

Guest
Jullie zijn allemaal noobjes die niets kunnen afdwingen. Ik heb waarschijnlijk rond de 75 interns :cool:

bbtjes wel bijgerekend :p
 

DeletedUser44415

Guest
Je hoeft geen lage oda te hebben om een goede speler te zijn en hoog te staan maar als je veel spelers breekt door tactisch slim te spelen (denk aan veel faken op deze wereld) is het een pluspunt. Ik neem aan dat dit is wat kenneth bedoelt;) lage da word vaak in verband gebracht met veel internen maar dit is in niet alle gevallen zo.

Toch iemand die het begrijpt :). Laten we zo zeggen dat deze wereld nogal een stackwereld is, dus waarom clears verspillen als je het kan gebruiken voor tactische zetten. Clears gooien en bashen kan iedereen. Vandaar oda ook niet veel zegt, maar natuurlijk wat itouch. Zei ivm stam kan je je clears netjes gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73715

Guest
Een aantal spelers zitten al verdomme lang in de top 20 eigenlijk, maar ook een heel aantal zijn verdwenen en verplaatst...
 
Bovenaan