Benedictum vs LAW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
of lunaluna nou niet of wel online was maakt mij niks uit, je zorgt gewoon dat je legers goed in orde zijn ;)

want zeg nou eerlijk, mijn aanvallende legers zijn niet echt helemaal compleet :rolleyes: en toch lukt het mij

als het jou lukt wrrm dan niemand die een 'groter' aanvals leger heeft :p

dit laat iedereen zie hoe 'zwak' law eigenlijk staat in hun def dorpen :p
 

DeletedUser

Guest
je kan deff dorp vol hebben staan. Als iemand er dan 2 voll clear op gooit is leeg. ..
 

DeletedUser

Guest
dat is waar ^^

maar zo te zien ben je er met een halve clear al door een 'law dorp' :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
of lunaluna nou niet of wel online was maakt mij niks uit, je zorgt gewoon dat je legers goed in orde zijn ;)

want zeg nou eerlijk, mijn aanvallende legers zijn niet echt helemaal compleet :rolleyes: en toch lukt het mij


alles hangt af van of je wel of niet online bent :confused:
iedereen kan dorpjes clearen als de tegenstander niet online is dus dat stelt niet veel voor
 

DeletedUser15806

Guest
ik ga egt maar dan ook egt geen law aanvallen hoor :p

alleen als ik hopenloos ben en ga stoppen :rolleyes:

Laf zeg.. Ik val gewoon niet aan omdat ik veel te ver weg zit anders zou ik zijn uitdaging aannemen.. Al kom ik er toch niet snel doorheen zolang die online is;)
 

DeletedUser

Guest
Laf zeg.. Ik val gewoon niet aan omdat ik veel te ver weg zit anders zou ik zijn uitdaging aannemen.. Al kom ik er toch niet snel doorheen zolang die online is;)

jij ligt ook niet IN hun cluster he :p

ik wel hoor :eek:

zo naast bene :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat is waarom ik niet aanval.. Eer mijn aanval er is heeft heel law al genoeg tijd gehad om met 50.000 troepen te ondersteunen:p

2 en halfe def dorp:p is 50k...:p dusja.. ik geloof dat er meer in zou kunnen staat als heel law zou ondersteun:p
 

DeletedUser16396

Guest
En je hoeft trouwens niet al te veel respect te hebben. Hij wordt geholpen door 'SEC' die hem ondersteuning stuurt. Het dorp dat lunaluna had overgenomen wordt nu ondersteunt door hun zoals je in het bevel hieronder kan zien:

Herkomst Speler: HasjiesEnMarihuana
Dorp: [027] Run, Rabbit Run (353|674) K63
Doel Speler: lunaluna
Dorp: Je haalt het niet (444|681) K64

had gewoon teveel defence ;)
is geen actie van SEC
 

DeletedUser

Guest
het waren 2 halve clears ;)

mag ik dan vragen waarom je nu al aanvalt.. en niet gewacht hebt tot je clears wel compleet waren :D

Vind dit maar slap excuus aangezien je toch echt zelf bent begonnen met aanvallen daar had je dus beter over na kunnen denken :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan