Benedictum vs LAW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
mijn rang is idd hoger, zowel off als deff. maar als hij nog nooit aangevallen is en ook geen tegnstand heeft gekregen met het aanvallen vrees ik het ergste voor hem.
 

DeletedUser

Guest
Stevenvanca zit/zat ook in zo'n situatie, alleen kreeg hij tientallen aanvallen per dag, hem heb je nooit een topic zien openen!

Zijn survival heeft hij voor een redelijk deel aan mij te danken, en dat weet hij ook, nietwaar Steven? :p

Damn ik kan eindelijk weer posten, ben anderhalve maand gebanned geweest.

Als jullie dus fanboy willen spelen, dan moet je bij Steven zijn, hij verdiend het!

zit die gast niet in InS!?
 

DeletedUser

Guest
mooie topic grappig om te lezen ben nog niet eens van deze wereld en toch vrij serieus in gelezen eens
 

DeletedUser

Guest
Na de felle reacties ben ik wat stats over Benedictum gaan zoeken:
Zijn def stats:
1173 Benedictum 429.841
Stelt niks voor en zijn off rang is ook niet zo spectaculair.

En even over Stevenvanca. op W4 lag die ook al eens onder aanval dat is toen niet zo goed afgelipen.

dat bewijst maar dat ins beter in elkaar zit.
 

DeletedUser

Guest
nee maar elke 1 stukje leem ijzer of hout dat jullie verspillen aan hem is een verlies voor jullie hij kan niet verliezen want hij stopt
en hij was jullie juist een stap voor anders hadden ullie stam hem toch geedeld
daarme ik het grappig vindt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3369

Guest
nogsteeds 2 - 1 :p ben nu legers aan het bouwen :p dus het gaat nog leuk worden :D
 

DeletedUser

Guest
lol

moehahaha met de BG's die ik Met LAW heb weet ik wel wie er gaat winnen .
die gasten kunnen jou in 12uur uitschakelen .
"zet maar stoer op het forum neer dat je gaat verliezen van LAW" .
gast ik heb nog bij een paar van die spelers in *MLP* gezeten geloof me jij kunt echt niet op tegen .

Kamikaze Henkie
pangpang
ouwes
hondenman
en nog een paar .
niemand kan in zijn eentje tegen hun op (geen uitdaging voor volcea hiermee uitgelokt)
doe maar niet zo dom je had beter kunnen kiezne voor wat gasten met een lage moraal dan wat je nu doet .
have a nic life in the hell:cool::cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
moehahaha met de BG's die ik Met LAW heb weet ik wel wie er gaat winnen .
die gasten kunnen jou in 12uur uitschakelen .
"zet maar stoer op het forum neer dat je gaat verliezen van LAW" .
gast ik heb nog bij een paar van die spelers in *MLP* gezeten geloof me jij kunt echt niet op tegen .

Kamikaze Henkie
pangpang
ouwes
hondenman
en nog een paar .
niemand kan in zijn eentje tegen hun op (geen uitdaging voor volcea hiermee uitgelokt)
doe maar niet zo dom je had beter kunnen kiezne voor wat gasten met een lage moraal dan wat je nu doet .
have a nic life in the hell:cool::cool::cool::cool::cool:

Heb je geen leven ofzo? Hij doet dit expres om te kijken hoe lang hij het kan uithouden. Hij wilt toch stoppen/opnieuw beginnen dus wat kan hem het interesseren?
 

DeletedUser

Guest
moehahaha met de BG's die ik Met LAW heb weet ik wel wie er gaat winnen .
die gasten kunnen jou in 12uur (....) doe maar niet zo dom je had beter kunnen kiezne voor wat gasten met een lage moraal dan wat je nu doet .
have a nic life in the hell:cool::cool::cool::cool::cool:

Volgens mij bewonder je Benedictum stiekem omdat je zelf niet genoeg lef hebt om zoiets in je hoofd te halen ;) Die bondgenootschappen van je zullen dus wel puur uit zelfbescherming zijn en dan op het forum de koele kikker uithangen? Laat me niet lachen :eek:

Ik vind deze actie geen topic waard, dat heb ik al gezegd. Maar ik vind het toch knap en dapper van Benedictum dat ze zelf wat initiatief durft te tonen en het LAW moeilijk probeert te maken.

LAW kan trots zijn op de fans die ze hebben, ik hoop niet dat dit een doorsnee fan is want anders voorspel ik niet veel goeds :p
 

DeletedUser

Guest
het duurt nu al weken law doet nix
en bene ook niet :p

ik blijf wachten hoor
 

DeletedUser

Guest
een slotje lijkt mij waarschijnlijk meer gepast ;)

benedictum maakt het ons niet moeilijk, we hebben nog niets gedaan , we hebben andere dingen te doen ipv ons te richten op 1 speler:)
 

DeletedUser

Guest
lolz maar heb je echt geen last van hem? ik denk gewoon dat jullie simpel te verslaan zijn...
 

DeletedUser

Guest
dat jullie nx doen... anders hadden jullie hem al lang overgenomen...
 

DeletedUser

Guest
Die spelers die er om heen liggen en andere prioteit hebben, of leuk vinden andere dorpjes te pakken die ze leuker vinden. Dan pakken ze die. Niemand hoef ze te dwingen. ALs ze er zin in hebben pakken ze die toch;) want moeilijk maakt hij het neit..


LAW kan trots zijn op de fans die ze hebben, ik hoop niet dat dit een doorsnee fan is want anders voorspel ik niet veel goeds :p
Whhaha:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan