Benedictum vs LAW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3369

Guest
Beste mensen van W7,

ik heb vandaag de oorlog verklaard tegen tegen de grote stam LAW, en jullie zitten al te denken, wat moet een speler van 333.000 punten tegen een stam van ruim 20 miljoen. maar ik wil jullie laten zien dat LAW helemaal niet zo heel goed is, en zo nog moeite zullen hebben met 1 speler ^^

image.php


geel: benedictum
Blauw: LAW

misschien moeten jullie nog eventjes wachten met de reportjes ^^ maar ik zal ze met alle plezier geven!

moge de beste stam winnen (LAW dus ;))
 

DeletedUser

Guest
haha je zal het nog druk krijgen met die grote blauwe vlek te edelen.:D
 

DeletedUser11528

Guest
Nou, succes! Het ziet er redelijk hopeloos uit maja :D. Ik vermoed dat LAW gaat winnen, maar aan jou om me te verassen. :p
 

DeletedUser15806

Guest
Succes ermee;) Denk dat je weinig kans hebt.. En als LAW een goed georganiseerde stam is kunnen ze je binnen een tijd van 3 dagen, dat ze je aanvallen, makkelijk weg hebben. Maar toch eindelijk weer wat actie. Ben benieuwd;)
 

DeletedUser

Guest
ik ga lachen als je wint!:D:) (maar ze kunnen je onderschatten)!
 

DeletedUser

Guest
Ik zal even Only na doen met hun posts.

Ik voorspel dat LAW uit elkaar gaat vallen. En Benedictum gaat winnen want LAW denkt dat ze zo goed zijn. 'Hoogmoed komt ten val''.

Over maandje zal de wereld er zo uit zien.

1 Volcae
2 Ins

3 A-L (stam van Benedictum)
4 LAW
 

DeletedUser

Guest
heb jij eens geluk dat je ter ver van mij ligt :(
het zou niet benedictum vs law zijn maar svekkke vs benedictum :D
 

DeletedUser11528

Guest
weer zo spam post van niks waar blijf volcae - only?

Ik vind het wel grappig dat het allemaal Volgae spelers die niet bij ons in de buurt zo'n grote mond hebben (op cyberball na ;)). Wel grappig dat de mensen die wat dichter bij ons liggen zich stil houden en dat vooral jullie degene zijn die de oorlog uit willen laten breken. :D

@Amun-Ra: Het is Cyberball die altijd posts maakt met hoogmoed komt ten val oftewel je maakt je stamgenoot nu af.
Maar we gaan weer off-topic zo...
 

DeletedUser3369

Guest
Succes ermee;) Denk dat je weinig kans hebt.. En als LAW een goed georganiseerde stam is kunnen ze je binnen een tijd van 3 dagen, dat ze je aanvallen, makkelijk weg hebben. Maar toch eindelijk weer wat actie. Ben benieuwd;)

iedereen zegt wel, LAW is een goed georganiseerde stam etc, maar dat wil ik dus laten zien. ik kan maar 1 ding zeggen tegen LAW, laat zien wat jullie kunnen, want ik is niet de vraag of ik verlies ;) maar waneer ik verlies :D
 

DeletedUser

Guest
@Amun-Ra: Het is Cyberball die altijd posts maakt met hoogmoed komt ten val oftewel je maakt je stamgenoot nu af.

hoogmoed komt voor de val...

Een citaat van r4ox (de rest weggelaten) volgens mij hebben wij geen impulsieve baby's met een IQ van een bevroren vistick in onze stam hoor. :D

On-topic
Wat is de aanleiding van deze oorlog en waar blijven de rapportjes?
 

DeletedUser

Guest
iedereen zegt wel, LAW is een goed georganiseerde stam etc, maar dat wil ik dus laten zien. ik kan maar 1 ding zeggen tegen LAW, laat zien wat jullie kunnen, want ik is niet de vraag of ik verlies ;) maar waneer ik verlies :D

vind ik eigenlijk wel leuk :D

je wilt vast stoppen met het spel hier en er nog een fijne tijd aan beleven :p

veel succes en nu ga je echt TW spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel grappig dat het allemaal Volgae spelers die niet bij ons in de buurt zo'n grote mond hebben (op cyberball na ;)). Wel grappig dat de mensen die wat dichter bij ons liggen zich stil houden en dat vooral jullie degene zijn die de oorlog uit willen laten breken. :D

@Amun-Ra: Het is Cyberball die altijd posts maakt met hoogmoed komt ten val oftewel je maakt je stamgenoot nu af.
Maar we gaan weer off-topic zo...

dat is wel een klein probleempje ja :p
 

DeletedUser

Guest
waarom eigenlijk dit topic, ik zie nergens dat je geclaimed wordt ofzo , heb je al aanvallen gekregen van law , nee toch?:confused:
 

DeletedUser3369

Guest
Wat is de aanleiding van deze oorlog en waar blijven de rapportjes?

De aanleiding is eigenlijk simpel, ik kan bijna geen kant meer op ^^ of ik moet tegen een telaag moraal, of het word LAW ;)

met de reportjes ben ik zelf al bezig ;) maar ik hoop dat LAW mij ookwel een beetje gaat helpen ^^

vind ik eigenlijk wel leuk :D

je wilt vast stoppen met het spel hier en er nog een fijne tijd aan beleven :p

veel succes en nu ga je echt TW spelen.

Tja, jij hebt het een beetje door ;) aangezien ik niet zoveel zin heb in W7 omdat ik gaan kant opkan, en ik speel ooknog in W1 ^^ dus vandaar dat ik dit ga doen

waarom eigenlijk dit topic, ik zie nergens dat je geclaimed wordt ofzo , heb je al aanvallen gekregen van law , nee toch?:confused:

ik dacht, ik zal jullie maar een stap voor zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
waarom eigenlijk dit topic, ik zie nergens dat je geclaimed wordt ofzo , heb je al aanvallen gekregen van law , nee toch?:confused:

Ik denk dat het komt doordat ze volledig ligt ingesloten door jullie. Vroeg of laat vallen jullie haar toch wel aan.

Ik denk dat Schotelsletje zo denkt:
Waarom dan niet meer meteen beginnen?
Waarom niet meteen jullie laten zien dat LAW helemaal niet zo heel goed is, en zo nog moeite zullen hebben met 1 speler ^^
 

DeletedUser

Guest
20 Miljoen. Als 2 speler om je heen liggen;) hoef je je total law te zeggen:p

onyx, weet je mijn fantasie plan nog? Miss eens testen op hem:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan