DeletedUser69459
Guest
Oke, dit is het toppunt van alles. Dit is het laatste woord wat ik ooit ga verspillen aan jou.
Ik geef de vv.`r de schuld ja, hij geeft zelf ook aan dat hij fouten maakte.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko
Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.
dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.
Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.
Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook
Weer een harde les gehad vandaag :S
Jij weet dus overduidelijk niet hoe je edelclears behandeld. Edelclears op off dorpen waar de muur 0 is blok je niet, die backtime je. Edelclears op defdorpen had ik al lang geblockt idioot. Maarja, jij kan dat niet weten he dus waarom zeg je er iets over?
Wat moet ik zeggen tegen jou? Oja, er komen edelclears op mij af. En wat ben je daar mee?
Jij wees mij op die clusterfcks? De laagste stack was daar 250k troepen.
Ik geef de vv.`r de schuld ja, hij geeft zelf ook aan dat hij fouten maakte.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko
Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.
dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.
Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.
Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook
Weer een harde les gehad vandaag :S
Jij weet dus overduidelijk niet hoe je edelclears behandeld. Edelclears op off dorpen waar de muur 0 is blok je niet, die backtime je. Edelclears op defdorpen had ik al lang geblockt idioot. Maarja, jij kan dat niet weten he dus waarom zeg je er iets over?
Wat moet ik zeggen tegen jou? Oja, er komen edelclears op mij af. En wat ben je daar mee?
Jij wees mij op die clusterfcks? De laagste stack was daar 250k troepen.
Laatst bewerkt door een moderator: