Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser69459

Guest
Oke, dit is het toppunt van alles. Dit is het laatste woord wat ik ooit ga verspillen aan jou.

Ik geef de vv.`r de schuld ja, hij geeft zelf ook aan dat hij fouten maakte.

--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko

Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.

dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.

Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.

Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook

Weer een harde les gehad vandaag :S

Jij weet dus overduidelijk niet hoe je edelclears behandeld. Edelclears op off dorpen waar de muur 0 is blok je niet, die backtime je. Edelclears op defdorpen had ik al lang geblockt idioot. Maarja, jij kan dat niet weten he dus waarom zeg je er iets over? :eek:

Wat moet ik zeggen tegen jou? Oja, er komen edelclears op mij af. En wat ben je daar mee?

Jij wees mij op die clusterfcks? De laagste stack was daar 250k troepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oke, dit is het toppunt van alles. Dit is het laatste woord wat ik ooit ga verspillen aan jou.

Ik geef de vv.`r de schuld ja, hij geeft zelf ook aan dat hij fouten maakte.

--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko

Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.

dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.

Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.

Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook

Weer een harde les gehad vandaag :S

Jij weet dus overduidelijk niet hoe je edelclears behandeld. Edelclears op off dorpen waar de muur 0 is blok je niet, die backtime je. Edelclears op defdorpen had ik al lang geblockt idioot. Maarja, jij kan dat niet weten he dus waarom zeg je er iets over? :eek:

Wat moet ik zeggen tegen jou? Oja, er komen edelclears op mij af. En wat ben je daar mee?

Jij wees mij op die clusterfcks? De laagste stack was daar 250k troepen.



ach jochie toch

altijd geweten dat je zo aangebrand werd als ze jou op je fouten wezen,
had ook niet anders verwacht hoor hahaha

vanaf het moment dat jij op muay kwam was het daar een verloren zaak, was niet voor niks al aantal keren toen
aangegeven dat muay beter door oriskany en unknownn weggeedeld kon worden, want de speler die er op dat moment opkwat leek niks werd er gezegd toen, ze hebben je een kans gegeven en tis duidelijk dat je hebt gefaald op Muay.

wie kan dan ook verwachten dat jij een succes zou worden op Muay?? helemaal niemand, zelfs van resist zagen ze het niet zitten, maar het was beter als een onbemand acount, dat waren toen letterlijk de woorden van de leiding.

als je mij toen een berichtje had gestuurd hadden die dorpen binnen 5 uur vol genoeg gestaan, maar het intresseerde je niet omdat het toch maar in mijn cluster lag.

als je dorpen hebt die midden in andermans cluster liggen is het wel zo netjes aan te geven wat er op af komt lopen. maar je was het zat dat ik jou elke keer aansprak om die clusterfucks weg te werken dat jij mij gewoon een aantal wou bezorgen.

en dat laatste is de enige reden dat jij niks hebt gezegd toen, als die avond jatudread mij geen PM had gestuurd over die dorpen was het ook te laat geweest en waren het clusterfucks geworden.

maar jatudread praatte zijn mond voorbij toen over die dorpen, want ik wou tw net afsluuiten en had niet gezien dat ghost die dorpen had geedeld.

vandaar dat ik toen de halve nacht door ben gegaan met leegslaan van die dorpen en terug te edelen zodat het weer resist dorpen waren op dat moment.

en dan kom jij een dag later ook nog klagen dat je ze zelf had willen edelen, man, dan had je er toen werk van moeten maken en niet pas een dikke dag later.

jij hebt altijd een grote bek gehad dat jij het wel ff zou doen, ff Oriskany wegwerken, zelfs met clears via vv sturen heb je geen succes gehad enkel en alleen omdat jj zo dom als een achtereind van een koe bent en denkt dat er geen reaktie zou komen, want ook jij had samen met anderen het fabeltje rondgebazuind dat Oriskany was gestopt en daarom de stam uit was.

ik kreeg zelfs nog vragen van spelers of ik nog wel dorpen wou leegzetten voor ik op delete ging.

toen k hun het hele verhaal wat zich afgespeeld had verteld had, wisten ze ook dat er weinig meer aan te doen was, en dat was dus ook een reden voor 2 spelers die toen zijn gestopt, die waren alle ergenissen en leugens zat.

maar ben blij dat jullie in resist zo hard op de bek zijn gegaan, kon niet mooier eigenlijk

pcies zoals ik het andre al had voorspeld een paar dagen voor ik vertrok uit resist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet die grap van jou nog wel over die CF's die je overedelde van ghost toen hij ze van peeta pakte :p iets in de trand van "1 ding is duidelijk oriskany heeft de afgelopen maanden de meeste dorpen van fruit gepakt" zoiets was het toch? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet die grap van jou nog wel over die CF's die je overedelde van ghost toen hij ze van peeta pakte :p iets in de trand van "1 ding is duidelijk oriskany heeft de afgelopen maanden de meeste dorpen van fruit gepakt" zoiets was het toch? :p

klopt Jorny

en als je de stats er op dat moment bijpakte wist iedereen ook dat ik gelijk had, daarom konden ze er ook weinig over zeggen toen, enige wat er kwam was dat ze ze anders zelf wel teruggeedeld hadden hahahaha

lag toen zelfs nog met jou in de strijd om die dorpen, maar kon ze toen net behouden weet ik nog wel, jou ondersteuning kwam een aantal minuten te laat toen en de edels er achteraan liepen dood op jou eigen troepen en klein beetje van mij.
 

DeletedUser

Guest
klopt Jorny

en als je de stats er op dat moment bijpakte wist iedereen ook dat ik gelijk had, daarom konden ze er ook weinig over zeggen toen, enige wat er kwam was dat ze ze anders zelf wel teruggeedeld hadden hahahaha

lag toen zelfs nog met jou in de strijd om die dorpen, maar kon ze toen net behouden weet ik nog wel, jou ondersteuning kwam een aantal minuten te laat toen en de edels er achteraan liepen dood op jou eigen troepen en klein beetje van mij.

Dat zou zo aar kunnen haha
 

DeletedUser

Guest
Je moest 'm eens trots zien zijn toen. Eerste aanvallen die hij naar Fruit stuurt in de oorlog die al 8(?) maanden bezig was en hij pakt al dadelijk dorpen. :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou iis beter dan dorpen verliezen al 8 maanden lang dus veel meer fout dan verliezende resisters kan die niet gedaan hebben :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe vaak is hij hoofdtarget geweest? Hoe vaak was het plan om van hem te edelen? 0 keer.
 
Bovenaan