Grappig. Ik laat hier zwart op wit zien dat Hantei geen dorpen van mij heeft ge-edeld maar toch heeft die dorpen van mij ge-edeld? Uhm oke, jij en je fantasiewereldje...
Die edelclears van Ghost? Heel die situatie daar is hier al eens verteld en daarstraks nog eens. In die week had ik het druk, school begon weer, training met voetbal, inhaalmatch op donderdag, zaterdag nog eens voetbalmatch, zondag ook met provinciale en op woensdag ook nog eens tandarts. Ik had al de voorbereiding gedaan tot maandag en vanaf toen waren er dus ook vv`s. Ik had de edelclears van ghost getagd met EDELCLEARS BACKTIMEN en ik had dit gezegd tegen de vv`s. Maar de vv`rs hebben dit niet gedaan. Ik zal maar weer de post van Relax bovenhalen zeker?
muay-ray op 24.04.2014 om 22:59 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik vraag mij af waarom ik een vv. vraag.
Dorpen worden gewoon gecleard omdat er niet bijgestackt is als er getagd is met --------------------------------CHECK STACK, hjetzelfde als mte die backtimes van de 22ste, ik heb al verschillende keren gevraagd om dodgedorpen leeg te zetten want ik heb nog amper troepen beschikbaar nu. Is het nu ZO moeilijk om dingen te doen die normaal zijn bij een vv?
Ben net thuis van een voetbalmatch en moet nu naar bed. Wat heeft het nog voor nut dat ik een vv. aanvraag als er toch niets wordt gedaan?...
Nikolaas II op 25.04.2014 om 00:13 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ik heb een uurtje de VV gehad, ik dacht de 22e, en kreeg als opdracht dorpen te dodgen. Dat heb ik gedaan, maar niet naar de aangegeven dodgedorpen. Wat ik met die andere opdrachten moest wist ik niet. Ik had al aangegeven dat je mij beter niet deze soort werk kunt laten doen. Wat anderen hebben gedaan weet ik niet.
--Relax-- op 25.04.2014 om 00:22 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Ligt niet aan jou Niko
Deze is puur mijn schuld. De verwachting was vannochtend dat ik voldoende tijd zou hebben. Dit bleek niet het geval, had af en toe 5 minuten tijd vandaag.
dan schiet het niet op en heb ik me beperkt tot treintjes heb er 2 te grazengenomen verder geen treinen gezien.
Ik had vv, ten eerste niet op me moeten nemen en ten tweede een aanvraag moeten zetten op forum.
Ik lig nu met een kut gevoel in bed. Stefaan zeer ws ook
Weer een harde les gehad vandaag :S
Ga je weer dingen verzinnen? Om half 10 ga ik naar bed of op trainingsdagen kom ik thuis om half 11 en ga dan direct slapen. Hoezo heb ik dan een bericht geopend om 10uur? En hoe kan jij weten dat ik het bericht heb geopend om 10uur? Zeg nu zelf, dit verdient een facepalm...
Een zooitje? Ik heb nochtans wel constant onder aanval gelegen, gezorgd dat er een stijging was van 700mil ODD ofzoiets en nog vv`s van anderen gedaan. ja dag, wat een bullshit vertel jij toch altijd...