Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser55442

Guest
Dat je van een account zonder speler dorpen kunt afpakken is niet zo'n hele grote prestatie. Knap eigenlijk als het je niet lukt.
Simpel wegbashen van de def en gaan met de banaan.
 

DeletedUser55442

Guest
Hebben jullie nog een paar goede spelers die Fruit in willen maken? Kunnen we wel gebruiken.
 
Reactiescore
768
Dat je van een account zonder speler dorpen kunt afpakken is niet zo'n hele grote prestatie. Knap eigenlijk als het je niet lukt.
Simpel wegbashen van de def en gaan met de banaan.

Klopt feit blijft. Die dorpen zijn nu allemaal van Fruit. En hopelijk blijven ze daar :D

Hebben jullie nog een paar goede spelers die Fruit in willen maken? Kunnen we wel gebruiken.

De slechtse speler van W21 speelt in Fruit., dus wees daar maar niet zo bang voor :)
 

DeletedUser62862

Guest
Conclusie, er stoppen teveel spelers.

Conclusie , een wankelende stam die hun spelers niet gemotiveerd kan houden.
Conclusie , spelers die zich niet op hun gemak voelen en hun tijd beter gaan besteden.

:rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ok even kijken;
Moises, dorpen verloren toen account niet actief bespeeld werd
Philips de Goede, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Muay-ray, dorpen verloren omdat speler nu gestopt is,
Hurei, dorpen verloren omdat account account niet actief bespeeld werd
Bearguy, ja, dit was er een. Dorpen verloren terwijl het account actief bespeeld werd.
Jumper2002, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Kozacy, dorpen verloren omdat speler gestopt was,
Strikeback, ja dit was er een.

Conclusie, er stoppen teveel spelers.

En hoe veel er van stoppen door toedoen van ons ;)

Dat je van een account zonder speler dorpen kunt afpakken is niet zo'n hele grote prestatie. Knap eigenlijk als het je niet lukt.
Simpel wegbashen van de def en gaan met de banaan.

WIj hebben dat ook ooit gezegd, omdat het de waarheid is voor een deel. Al pakken wij nog actieve spelers aan zoals je aangeeft. Er zijn periodes dat resist winst boekte met hopen op inactieve accounts van fruit, en toen wij hetgeen aanhaalde dat jij hier aanhaalt werden we uitgelachen. Maakte allemaal niet uit, dorpen zijn dorpen en weet ik veel wat ertoen allemaal gezegd is.
 
Reactiescore
768
Wij hebben dat ook ooit gezegd, omdat het de waarheid is voor een deel. Al pakken wij nog actieve spelers aan zoals je aangeeft. Er zijn periodes dat resist winst boekte met hopen op inactieve accounts van fruit, en toen wij hetgeen aanhaalde dat jij hier aanhaalt werden we uitgelachen. Maakte allemaal niet uit, dorpen zijn dorpen en weet ik veel wat ertoen allemaal gezegd is.

Ik dacht: laat ik dat maar niet aanhalen :D
 

DeletedUser55442

Guest
Dorpen zijn ook dorpen, jullie doen het gewoon beter. Volgens mij kan geen zinnig denkend mens dat ontkennen. De Harmens en Stefaans van deze wereld denken daar vast anders over :D

De spelers die echt gestopt zijn met TW, die waren het beu om tijd aan TW te besteden. Natuurlijk heeft jullie (goede) spel daar ook invloed op. Dat ga ik zeker niet ontkennen.
 

DeletedUser63264

Guest
Ok even kijken;
Moises, dorpen verloren toen account niet actief bespeeld werd
Philips de Goede, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Muay-ray, dorpen verloren omdat speler nu gestopt is,
Hurei, dorpen verloren omdat account account niet actief bespeeld werd
Bearguy, ja, dit was er een. Dorpen verloren terwijl het account actief bespeeld werd.
Jumper2002, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Kozacy, dorpen verloren omdat speler gestopt was,
Strikeback, ja dit was er een.

Conclusie, er stoppen teveel spelers.

En edje dan?
 

DeletedUser69459

Guest
Dorpen zijn ook dorpen, jullie doen het gewoon beter. Volgens mij kan geen zinnig denkend mens dat ontkennen. De Harmens en Stefaans van deze wereld denken daar vast anders over :D

Ik zal dit maar als een compliment opnemen zeker? :p
 

DeletedUser41851

Guest
Dus als ik het goed begrijp is het nog steeds dezelfde eigenaar op oriskany als toen hij gekicked werd?

Dan heeft hij blijkbaar de aanvalsknop gevonden want die kende hij vroeger NIET DENK IK ;)

Toen ik in het verleden 2 massa's heb moeten deffen heb ik hem om hulp gevraagd aangezien hij de naaste buur was van muay-ray.
Buiten het lezen van het bericht bleef het stil. Zelfs geen antwoord. Ah ja toch wel als ik via de leiding ben gaan zagen.
Ik help niet, zie dat mij dan gaan aanvallen ...

Blijkbaar heeft de kick uit de stam de aanvalsknop op zijn scherm zichtbaar gemaakt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser41851

Guest
Ah dacht al ...

Heb niet alles gelezen sinds mijn laatste doortocht op het AF.
Meestal wordt er toch enkel zever verkocht :D
 

DeletedUser62862

Guest
Ik ga mijn vakantie niet verspillen aan dit soort aanvallen. Ik heb geen zin om mijn dorpen voor de zoveelste keer gesloopt zien te geraken door 60 aanvallen per achterlanddorp. Ook de dingen waarmee ik ben overtuigd om te blijven zie ik niet dusja, waarom zou ik mijn tijd hieraan verspillen? Zelfs al edelen jullie 0 dorpen van muay, jullie geraken er ergens anders toch door. Verloren moeite dus.

Als ik werkelijk zou vluchten bij aanvallen, had ik niet 3,5 maand op muay gespeeld. just saying :rolleyes:
Peeta, hou je mond nu maar, of ga je het zelf oplossen ipv weg te lopen?

zever2.jpg


Uhm, ben je nu serieus? Hoe vaak heb jij wel niet in chat gezegd dat je even op AF ging ragen om aanvallen uit te lokken en Warre boos te maken?

zever1.jpg


Heb niet alles gelezen sinds mijn laatste doortocht op het AF.
Meestal wordt er toch enkel zever verkocht :D

zever.jpg
 
Bovenaan