Begin van een nieuw tijdperk

Deleted User - 24028

Guest
Moet je nog eens wat weten... Jullie zogezegde bazenteam stelt niet zo veel voor ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Stefaan, je loopt te zwammen. Oriskany had allang gesloopt moeten zijn en weggeedeld. De reden dat dat niet gebeurd is, ligt aan de buren, die vonden het blijkbaar geen prioriteit. En nu heb je er een probleem, ja dat klopt.

Oriskany is gekickt omdat het een niet nuttige stamspeler was. Hij kostte veel def en we kregen er niks voor terug. Alleen veel gezeur. Als je denkt dat hij gekickt is omdat ik het wilde, niet dus. Omdat iedereen vond dat hij niet nuttig was voor de stam.

En smeken om clears, ik heb weinig smeekbedes op het forum gezien. Op 15 maart een post waar niemand op gereageerd heeft. Dat is alles. Korte smeekbede.

Geef me straks een uurtje ;)

Dat zulke beslissing wordt gemaakt zonder iedereen er in te kennen vind ik al vreemd. Zeker zonder daarin de directe front spelers met betreffend account te vragen wat zij vinden of ze voor te bereiden. Dat het niet tacktisch was ben ik het mee eens, maar in bepaalde omstandigheden kan je dit beter wel doen. Je moet de voor en nadelen afwegen.

Wat ik ook niet snap is dat er geen voorbereidingen getroffen zijn door resist. En speciefiek ook niet door jou !
Je zegt dat je al wel wist dat het bij fruit terecht ging komen, en toch bereid je je account er niet op voor. Ik geef toe dat het een gigantische hoeveelheid front bij is, maar dan nog kan je dingen ondernemen.

Het idee om het account meteen aan te vallen is ook niet slecht, dat anderen er niet aan meedoen snap ik ook nog dat het niet enkel jou fout is. Maar hoe veel aanvallen, en wat voor aanvallen heb jij gestuurd ? een paar 100 ? beetje licht slopen in het midden van cluster ? niks van troepen mollen ? sloopfakes laten doodlopen ?

Dus je kan het in bepaalde maten op anderen steken, maar kijk ook een naar jezelf !

Ik vind het jammer dat je nu gestopt bent. Maar eerlijk gezegd had ik dit al wel zien aankomen ;) Had alleen gehoopt dat je iets meer moeite zou gaan doen.



Indien "jullie" verwijst naar Fruit: Neen.
Met de huidige leiding en leden in Fruit zou iets gelijkaardigs nooit gebeurd zijn. Moesten wij iemand kicken dan is dat account weg, bb of in puin nog voor de vijand het te pakken krijgt.

Straks reageer ik hier uitgebreider op. Maar ik heb wel degelijk dingen gedaan. Vanaf mei zijn elke 2-3 weken mijn clears op Oris gegaan. Maar wat kan ik uitrichten met 800 clears tegen 2-2.5k def? Niets bijna...
 

DeletedUser62436

Guest
die 2k def die jij hier noemt stefaan, stond er niet sinds het aflopen van de nap hoor, je hebt dus in aanvallen daar best hard gefaald.
Alleen moet ik je in de rest wel gelijk geven. Resist is KEI dom geweest door oris te kicken en nog VEEL dommer toen ze hem niet weg geknald hebben..
Zoals warre ook al aangaf, als wij in fruit er ooit al op toe komen iemand te kicken, die zoveel front met ons heeft. Dan zorgen wij echt wel dat het account helemaal kapot is voor het in vijandige handen valt.
Een heel mooi voorbeeld van hoe fruit zoiets aanpakt is Aegon. De speler die origineel in Plague - FTNWO zat maar daarna naar hap ging, die heeft het geen 2 weken uitgehouden...
 
Reactiescore
768
Nieuw dieptepunt voor Resist: de stam heeft vanaf 1 uur geleden ongeveer meer dorpen verloren dan Fruit., terwijl ze minder lang bestaan. Nu kent fruit de afgelopen tijd een voorsprong in de oorlog, maar die oorlog is nog lang niet voorbij!
 

DeletedUser69459

Guest
die 2k def die jij hier noemt stefaan, stond er niet sinds het aflopen van de nap hoor, je hebt dus in aanvallen daar best hard gefaald.
Alleen moet ik je in de rest wel gelijk geven. Resist is KEI dom geweest door oris te kicken en nog VEEL dommer toen ze hem niet weg geknald hebben..
Zoals warre ook al aangaf, als wij in fruit er ooit al op toe komen iemand te kicken, die zoveel front met ons heeft. Dan zorgen wij echt wel dat het account helemaal kapot is voor het in vijandige handen valt.
Een heel mooi voorbeeld van hoe fruit zoiets aanpakt is Aegon. De speler die origineel in Plague - FTNWO zat maar daarna naar hap ging, die heeft het geen 2 weken uitgehouden...

Zeg je nu dat oris geen 2k def heeft? xD
 

DeletedUser64036

Guest
Alleen de doden hebben het einde van de oorlog gezien.



Nieuw dieptepunt voor Resist: de stam heeft vanaf 1 uur geleden ongeveer meer dorpen verloren dan Fruit., terwijl ze minder lang bestaan. Nu kent fruit de afgelopen tijd een voorsprong in de oorlog, maar die oorlog is nog lang niet voorbij!

Proficiat jongens!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Hmm best triest dat ikvinczo'n lijstje ben terechtgekomen...
 

DeletedUser64036

Guest
Waarop ik al meteen een qoute zette :

Alleen de doden hebben het einde van de oorlog gezien.
 

DeletedUser55442

Guest
XD Andre toch.

Moises, leleke, philips de goede, muay-ray nu, hurei, bearguy, jumper, kozacy, strikeback.

Allemaal dorpen in grote aantallen verloren :p

Ok even kijken;
Moises, dorpen verloren toen account niet actief bespeeld werd
Philips de Goede, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Muay-ray, dorpen verloren omdat speler nu gestopt is,
Hurei, dorpen verloren omdat account account niet actief bespeeld werd
Bearguy, ja, dit was er een. Dorpen verloren terwijl het account actief bespeeld werd.
Jumper2002, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Kozacy, dorpen verloren omdat speler gestopt was,
Strikeback, ja dit was er een.

Conclusie, er stoppen teveel spelers.
 

DeletedUser

Guest
sinds ik geswitched ben van stam, winnen wij... das wel duidelijk jongens .. t komt allemaal door mij... bedankt :)
 
Reactiescore
768
Ok even kijken;
Moises, dorpen verloren toen account niet actief bespeeld werd
Philips de Goede, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Muay-ray, dorpen verloren omdat speler nu gestopt is,
Hurei, dorpen verloren omdat account account niet actief bespeeld werd
Bearguy, ja, dit was er een. Dorpen verloren terwijl het account actief bespeeld werd.
Jumper2002, dorpen verloren toen speler gestopt was,
Kozacy, dorpen verloren omdat speler gestopt was,
Strikeback, ja dit was er een.

Conclusie, er stoppen teveel spelers.

En toch hebben ze allemaal een grote smak dorpen verloren :p. Nu bestaan veel van deze accounts nog wel. Dat is in ieder geval voor jullie goed nieuws.
 
Bovenaan