bedankt beltrop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
vet relaxed, maar het was ni echt bewust: nachtspel + bos + volle sprint + zaklamp recht in mijn ogen schijnen + persoon met zaklamp ontwijken = slaan tegen boom :D
 

DeletedUser

Guest
sukkel:p

joggen+slapen (je leert nog es wat in het leger;) ) +dijk wegen+ weiland+prikkeldraad+sloot= vallen van de dijk door het prikkeldraad en wakker worden in de sloot:eek:
 

DeletedUser

Guest
thx voor de hint, maar ben alleen nog maar in een bed en op het toilet wakker geworden hoor...:p
 

DeletedUser

Guest
ik ben wakker geworden:

mijn bed, op de grond, in een slaapzak, in een tent, in een auto, in een wildvreemd huis, bij me vriendin, bij me vorige vriendin(enz), bij me opa en oma, in de sloot, in het bos, onder de douche, ooit een keer op school. da is het wel ongeveer
 

DeletedUser

Guest
Rennen in huis + zaklamp op je hoofd + gigantisch moeten lachen + een glas water in je hand + een meid die achter je aanrent omdat je mobiel hebt afgepakt = eindigen met een klap, tegen de deur aanlopen, een natte broek, een klap voor je hoofd van die meid, de hik van het lachen, zaklamp op je hoofd is al erg genoeg... En dan heb je nog niks op die mobiel gezien :D
 

DeletedUser

Guest
Was best een leuke meid, te oud voor mij waarschijnlijk (ik 15... zij 17...). Maar ze is best aardig (was, ze is verhuist met haar ouders. Naar Australië nog wel...).
 

DeletedUser

Guest
o... iets te jong, maar die leeftijd maakt niet uit, ik heb het geluk dat ik wat groter ben (vroeger ook al btw) toen ik bijna 15 was (das rond vandaag -8 jaar -2 week) had ik een vriendin van 16, lekker wijf (pardon voor mijn taalgebruik dames)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat snap ik en ik ben niet groot maar word ook wel 2 jaar ouder geschat, maar zij dus ook, ja... Jammer voor mij, maarja misschien ooit als we allebei ook echt wat ouder zijn :D.

Neh joh ik heb al een vriendin en die ben ik niet van plan te verlaten want das echt een fantastische meid :)
 

DeletedUser

Guest
zou ik ook niet doen, maar door mijn lengte (dat is serieus alles) werd ik altijd voor iemand van 16 aangezien (vanaf mijn 13de:eek: )
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik dus door hoe ik eruit zag want ik ben niet wat je noemt groot (1.74). Maar gellukig mijn vriendin ook niet (plusminus 1.67). Dat resulteert dus dat de schiettent op de kermis voor mij eerder duurder was, ipv gewoon 3 euro te moeten betalen voor een hoopje schoten moest ik 4 euro betalen.

Nu ga ik dat kraamding opblazen omdat ik wel één euro teveel moest betalen :mad:
 

DeletedUser

Guest
haha, neem dan gewoon je ID mee:p ik mag elke maandag, dinsdag, woensdag en donderdag (vrijwillig) schieten en vrijdags verplicht:p
 

DeletedUser

Guest
Ja op de vuurbaan, maar ik bedoel met pellets in een luchtgeweertje. Jij schiet gewoon met de "metal-jackets" en die leuke puntjes :D
 

DeletedUser

Guest
En trouwens, die had ik toen nog niet nodig want ik was nog jonger dan de nodige leeftijd voor een ID-kaart.
 

DeletedUser

Guest
ok, btw ik ga wel naar de kermis als ik zin heb in een oliebol of 1m braadworst:D
 

DeletedUser

Guest
Groot zijn die dingen op de kermis hè, lijkt net Duitsland. Krijg je ook een brätworst die 2X zo groot als het broodje is :D
 

DeletedUser

Guest
hyperbool, das toch dat ding met 2 bogen die elkaar niet kunnen raken:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan