bedankt beltrop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geek Test Results
You are 25% geeky.

OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend).

The current average score is: 31.77%

Fact: 35.58% of people who took this test admit to wearing a costume "just for fun".


ik ben 25% nerd, ja ik heb wel eens een kostuum geprobeerd tijdens.....
 

DeletedUser

Guest
o btw als ik bepaalde dingen weg haal dan kom ik uit op:

Geek Test Results
You are 12.5% geeky.

You're quasi-geeky, you're semi-geeky, you're the margarine of geeky. You're the Diet Coke of geeky - just one calorie, not geeky enough.

The current average score is: 31.77%

Fact: 8.32% of people who took this test wear a bum-bag on holiday.
 

DeletedUser

Guest
Geek Test Results
You are 35% geeky.

OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend).

The current average score is: 31.79%

:D
 

DeletedUser

Guest
Ja hè? Jij zou graag nog geekiër willen zijn. Ik had 16%
 

DeletedUser

Guest
das maar 60% verschil! zou het aan mijn collectie sleutelhangers gelegen hebben? of mijn hoge pc-gebruik? :p ge moet wel eerlijk zijn daarmee hé :D anders kan ik ook laag scoren, als ik mezelf een paar dingen wijsmaak lol
 

DeletedUser

Guest
ik 50% maarehh.... najah ik ben toch niet in hokjes te stoppen
 

DeletedUser

Guest
ik ben geen fries, hoe durf je me zo te beledigen :mad:
ik ben gronings jah!
 

DeletedUser

Guest
Nou, dat ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. Misschien ziet warlo wel iemand als een Fries als de desbetreffende persoon in Friesland woont. Hij kan mij ook een Flevolander of Zeewoldenaar noemen (en gelijk hebben want ik ben er geboren en ik woon er nogsteeds) terwijl ik eigenlijk een allochtoon ben.

(mijn moeder komt uit het buitenland, Zwitserland, en volgens de definite van allochtoon ben ik dan een allochtoon)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan