bedankt beltrop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je bent een 2e generatie allochtoon je kinderen zijn volwaardige autochtonen.
 

DeletedUser

Guest
nee hoor, dan komen die weer naar belgië ;) grapje hoor, ik heb niet met alle allochtonen problemen, alleen diegenen die altijd ruzie zoeken als ik uitga :mad: en dat zullen ze weten ook :p
 

DeletedUser

Guest
Ruzie zoekende allochtoon = marrokaan.

Wil je bewijs kom naar Kwadrant Weert.
 

DeletedUser

Guest
Bij ons, ja iedereen zoekt hier gewoon ruzie met elkaar. Zo heb je het trance-luisterende groepje dat snuift en spuit in de buurt van de Skate-baan en vervolgens in elkaar word getrapt door de skaters. En je hebt de trance-gozers die in de kroeg zitten en ruzie zoeken met de zwarte samenleving in het dorp. Dan heb je nog de trance-sameleving die buiten hangt en alleen mengt in een ruzie als ze erin worden betrokken door een andere samenleving (behalve de andere trance-samenlevingen).

Om een voorbeeld te geven, ik was op de skatebaan samen met een paar vrienden en er waren ook wat oudere skaters en inliners (mede-volk voor mij, inliners). We waren wat aan het skaten en inlinen en toen kwam het snuif-spuit-trancevolk dat altijd bij de skate-baan hangt eraan in hun lelijke dwergauto'tjes. Na één uurtje van hun niet zo fijne herrie aangehoord te hebben werden ze weg-gesmeten door de oudere skaters en inliners (ik en mijn vrienden lachen binnenmonds want wij wonen in dat dorp wat dus betekend dat we ook nog leven... en dat willen we zo houden). Dan gaan dat stel snuivers weg om ergens anders ruzie te zoeken.

Op datzelfde moment komen Mohammed en Ali in een ruzie met Baas B. en Lange Frans terwijl ze in de kroeg zitten. Mohammed slaat Lange B. en Baas Frans rent snel weg.

10 minuten later ziet Baas Frans een groepje mensen staan die gewoon een gezellige avond hebben op de straat zonder al teveel herrie. Dan komen Mohammed en Ali langs en schuilt Frans in de bosjes. Hij ziet dat Mohammed en Ali express tegen een van groepleden aanlopen en dan doen alsof het ze spijt. Op dat moment kijken alle groepleden om en zegt Mohammed "Ja wat sta je nou te kijken," waarop een groepslid antwoord "Is kijken verboden dan?"

"Ja"

"Nou wat doe jij dan?"

"Houd je bek, sietemieter op"

"Houd zelf je bek"

"Houd je bek vieze bitch, ga naar je kanker hoer toe"

Waarop de groepsleden op hun beginnen in te slaan. Actie-->Reactie

De laatste groep is de enige in mijn ogen "normaal in de omgang" groep, hier heb ik zelf ook een hele tijd mee "gehangt" (maar niet naar dezelfde muziek geluisterd)
 

DeletedUser

Guest
idd, maar bij ons zijn het normaal ook alleen de marokkanen, de turken zijn (over het algemeen) een stuk vriendelijker...
 

DeletedUser

Guest
echt geweldig: kwam er een paar tegen op straat en vroegen direct of ik geen zin had om mee thee te komen drinken :p

en een mopje:
Ik heb helemaal niks tegen marokkanen, ik vind het geweldige mensen. Ze doen zo hun best om de wereld te verbeteren! Een voorbeeld: 's morgens moet ik nog geen tien passen te zetten of er staat al een hele groep rond mij te vragen "heb je problemen? heb je problemen?" :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb maar 1 keer eentje in elkaar geslagen, hij was stout geweest tegen mijn broertje:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik nog geen, maar wel ene in de gracht gekieperd: hij reed den helen tijd tegen mijn achterwiel dus heb ik hem een 'tikje' tegen zijn voorwiel gegeven :p;)
 

DeletedUser

Guest
gemeen? als hij expres tegen mijn fiets rijdt (en mijn achterlicht beschadigd) tik ik hem liever in de gracht als op zijn smoel te slaan en ik denk dat ik hem zo veel pijn bespaar... en wat is er met onze ideeën?
 

DeletedUser

Guest
gewoon, de gracht is zielig, mep hem op zijn bek en alles is goed
 

DeletedUser

Guest
:D zal ik volgende keer doen, met de groetjes van warlo erbij ;)
maar voorlopig niet want ik zit met een gebroken vinger dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan