Becijfering top 25

DeletedUser68464

Guest
Allereerst: mooie onderbouwingen telkens, Poo!

En daarnaast bedankt voor je cijfer en je lieve woordjes.
Ik ben gewoon geen speler met de kwaliteiten die in FTW zitten. Ik zit daar redelijk onder, maarja, dat maakt mij niet uit.
Het is dan misschien wel nog knapper dat ik het tot de eindstreep heb weten te brengen.

Een goede reputatie opbouwen, contacten leggen en in het stambelang denken hebben mij toch geholpen met mijn CO's om te overleven op WOLPC.

Het klinkt nu alsof ik arrogant / zelfgeil ben, maar zo bedoel ik het niet.
Ik sta namelijk ook nog wel eens te denken: hoe kan ik deze wereld uitgespeeld hebben met mijn minimale kwaliteiten?

Als jij al arrogant klinkt hoe klink ik dan wel niet ;) Je weet zelf hoe, wat en wanneer je klaar hebt gestaan voor de rest dat is ook belangrijk naast skills bezitten. Die vallen te leren. Je bereikt het meest op het moment dat je een goede groep mensen achter je hebt staan "de stam" en een eenheid is. Wat betreft prestaties kan iedereen dus trots zijn. We hebben toch allemaal mooi de eindstreep gehaald met vallen en opstaan :D en wat leuke contacten aan over gehouden.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst: mooie onderbouwingen telkens, Poo!

En daarnaast bedankt voor je cijfer en je lieve woordjes.
Ik ben gewoon geen speler met de kwaliteiten die in FTW zitten. Ik zit daar redelijk onder, maarja, dat maakt mij niet uit.
Het is dan misschien wel nog knapper dat ik het tot de eindstreep heb weten te brengen.

Een goede reputatie opbouwen, contacten leggen en in het stambelang denken hebben mij toch geholpen met mijn CO's om te overleven op WOLPC.

Het klinkt nu alsof ik arrogant / zelfgeil ben, maar zo bedoel ik het niet.
Ik sta namelijk ook nog wel eens te denken: hoe kan ik deze wereld uitgespeeld hebben met mijn minimale kwaliteiten?

heb je toch gedaan :) Het is niet dat je zoveel kwaliteit mist hoor, vooral je zeer vriendelijke en gemotiveerde teksten komen op zeer veel spelers al gezellig over daarmee heb je jezelf waarschijnlijk een paar keer mee gered zou ik maar zeggen. heb zelfs eens op het punt gestaan om jou de volle laag te geven vlak voor Add. heb het uiteindelijk maar niet gedaan speciaal voor Add.

En Poo. heb gewoon niets laten zien omdat het me ook geen moer kon schelen, zin in het spel had ik la lang niet meer ben wel content dat ik als enige -ST- nog echt ben doorgegaan tot het einde. Bovendien viel er niet veel meer van jullie te edelen he alles was kapot geschoten en met volle boerderijen die uiteindelijk naar lvl 1 worden geschoten is er niet veel plek voor een edeltje over tenzij ik ze 10u zou laten lopen maarja jij weet evengoed als ik dat dat bij spelers als jij, bertje en HD niet echt praktisch is.
 

DeletedUser71620

Guest
7. herrezen Draak 10
Zeker de beste leider/persoon die we ooit hebben gehad. En dan heb ik het over alle co's. Heeft altijd stam op prio 1 gezet, stuurde steeds def tot ie zelf leeg stond en heeft talloze dagen achtereen vv's gedraaid. Voor mij nog steeds de werkelijke nummer 1 van onze stam, en van de wereld.

thankss
 
Reactiescore
4
W31 is winnend afgesloten
Hoezeee!
 

DeletedUser

Guest
16. Mr Stardashian: 7
Heeft 100 clusterfucks gehad van 4 spelers die in de nacht treintjes sturen. Staat nog altijd als een huis.

17. Loud: 6
Loopt van de daken te schreeuwen hoe goed hij is maar wordt makkelijk weggespeeld en heeft 893 dorpen verloren.
W31 afgesloten met 966 dorpen, heeft 944 barbaren verovert.. Heeft toch het einde volgehouden, daarvoor mijn complimenten. Op basis daarvan een 6.

18. Richie92: 6.5
Voornamelijk bespeeld door Poo, heeft toch nog wat bijgedragen

19. The Deadone: 4.
Drama account, stond altijd onder de VV. Als MM wat harder had gedrukt zou het eigenlijk slecht aflopen.
Hier kan de nieuwe speler natuurlijk niets aan doen. Grotz was nog redelijk te redden maar als we dat account verloren was het niet zo'n probleem geweest. Hier lag de opening voor ADD.


20. The Blood Bringer: ?

21. WeOnlyLikePrettyChicks: 7,5
Heeft zichzelf toch onderschat, beetje jammer om te zien als iemand het meteen opgeeft.
Uiteindelijk heeft Matthijs zich toch aardig herstelt tegen SG

22. Real Slim Shady: 6.6
Toch een belangrijke schakel in het WAO tijdperk.

23. Agressive: 8
Was meer een MB dan stamgenoot, vandaar de 8.

24. Po0face: 6.5
Zeker een aanwinst voor je stam. Ligging was behoorlijk saai voor mijn smaak.

25. Lollers333: ?

Zo mijn lijstje is af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68027

Guest
21. WeOnlyLikePrettyChicks: 7,5
Heeft zichzelf toch onderschat, beetje jammer om te zien als iemand het meteen opgeeft.
Uiteindelijk heeft Matthijs zich toch aardig herstelt tegen SG

Meteen opgeven? Leg eens uit....
En onderschatten kan ik me niet herinneren ;).

Dank voor het cijfer, dat wel, had het niet verwacht
 

DeletedUser

Guest
snap niet waar je de getallen van blijft halen maar goed heb ik je namelijk al eens gezegd. Verder bedankt voor uw beoordeling
 

DeletedUser

Guest
Meteen opgeven? Leg eens uit....
En onderschatten kan ik me niet herinneren ;).

Dank voor het cijfer, dat wel, had het niet verwacht

Meen me te herinneren dat jij niet verdedigde in het begin. Correct me if im wrong.

snap niet waar je de getallen van blijft halen maar goed heb ik je namelijk al eens gezegd. Verder bedankt voor uw beoordeling

TWstats.
Het zijn harde getallen, ik peuter ze echt niet uit mijn neus.
 

DeletedUser

Guest
TWstats.
Het zijn harde getallen, ik peuter ze echt niet uit mijn neus.

je mist steeds zoals altijd de gehele context het enige waar jij naar kijkt is naar de verloren dorpen

Mss even verduidelijken

1924 veroveringen waarvan :

893 totaal verloren niet enkel aan jullie wat je wel zou moeten weten

en Idd 944 barbaren geëdeld maarja dat komt dan op een 88 dorpen die ik niet van barbs heb gehaald volgens jou logica natuurlijk. Echter moet je dan wel inzien dat er van die 88 dorpen 84 van FTW waren. vermits iedereen nu al wel weet dat ik oa. JH, Dave1229, Atjar, De Buurman, Muppets en andere kleinere spelers heb genobled is dat meer dan genoeg om je mss te laten inzien dat jou logica op geen reet trekt, je bent in dat opzicht te kortzichtig.

Dusja zolang jullie blind zijn om de geschiedenis van men acc onder ogen te willen zien kan je dat natuurlijk ook niet begrijpen
 

DeletedUser63648

Guest
Ja je snoert hem echt de mond ja. Als je 944 barbs en een héleboel interns edelen niet opvat als barb edelen weet ik het ook niet meer. Meer dan de helft van je veroveringen zijn barb. Als je interns meerekent en recaps aftrekt (recappen is per slot van rekening geen dorpjeswinst) kom je vast uit op 80 a 90%. Niet dat ik daar nog moeite mee wil doen om dat uit te zoeken. Maar goed, als ik jou was zou ik er vooral trots op wezen en daarnaar verwijzen mocht je ooit nog eens willen solliciteren. Dan kan je trots vermelden dat jij beschaving brengt naar de wereld, alle barbs wegedelen :p
 

DeletedUser

Guest
Ja je snoert hem echt de mond ja. Als je 944 barbs en een héleboel interns edelen niet opvat als barb edelen weet ik het ook niet meer. Meer dan de helft van je veroveringen zijn barb. Als je interns meerekent en recaps aftrekt (recappen is per slot van rekening geen dorpjeswinst) kom je vast uit op 80 a 90%. Niet dat ik daar nog moeite mee wil doen om dat uit te zoeken. Maar goed, als ik jou was zou ik er vooral trots op wezen en daarnaar verwijzen mocht je ooit nog eens willen solliciteren. Dan kan je trots vermelden dat jij beschaving brengt naar de wereld, alle barbs wegedelen :p

zoals ik al zei, als jij de geschiedenis van mijn acc niet kent of wil begrijpen snap je het gehele probleem tussen ons niet BTW om het maar even duidelijk te maken de helft van alle interns zijn tussen mij en Stargate, maarja daarvoor meot je zoal hierboven natuurlijk mijn geschiedenis kennen
 

DeletedUser63648

Guest
Ik snap de geschiedenis wel :eek:

De geschiedenis van je account is zoals je het zelf maakt :eek:
 
Bovenaan