Becijfering top 25

DeletedUser

Guest
je mist steeds zoals altijd de gehele context het enige waar jij naar kijkt is naar de verloren dorpen

Mss even verduidelijken

1924 veroveringen waarvan :

893 totaal verloren niet enkel aan jullie wat je wel zou moeten weten

en Idd 944 barbaren geëdeld maarja dat komt dan op een 88 dorpen die ik niet van barbs heb gehaald volgens jou logica natuurlijk. Echter moet je dan wel inzien dat er van die 88 dorpen 84 van FTW waren. vermits iedereen nu al wel weet dat ik oa. JH, Dave1229, Atjar, De Buurman, Muppets en andere kleinere spelers heb genobled is dat meer dan genoeg om je mss te laten inzien dat jou logica op geen reet trekt, je bent in dat opzicht te kortzichtig.

Dusja zolang jullie blind zijn om de geschiedenis van men acc onder ogen te willen zien kan je dat natuurlijk ook niet begrijpen

-Van de buurman heb je 5 dorpen verovert.
-Bij muppets was je een leech. Muppets ondergang is te danken aan meerdere spelers, maar daar hoor jij niet bij.
-Van Atjar heb je 7 dorpen verovert.
-Van JH heb je 10 dorpen verovert. En ik meen me te herinneren dat Stargate vrij spel had, jij dus ook.
-Dave1229 heeft nooit op W31 gespeeld.
Sorry, deze 'interns' wegen niet op tegen 900+ barbaren. De enige reden waarom je in de top 20 staat is omdat je barbaren kon veroveren. Daarover valt eigenlijk niet te discussiëren.
 

DeletedUser

Guest
-Van de buurman heb je 5 dorpen verovert.
-Bij muppets was je een leech. Muppets ondergang is te danken aan meerdere spelers, maar daar hoor jij niet bij.
-Van Atjar heb je 7 dorpen verovert.
-Van JH heb je 10 dorpen verovert. En ik meen me te herinneren dat Stargate vrij spel had, jij dus ook.
-Dave1229 heeft nooit op W31 gespeeld.
Sorry, deze 'interns' wegen niet op tegen 900+ barbaren. De enige reden waarom je in de top 20 staat is omdat je barbaren kon veroveren. Daarover valt eigenlijk niet te discussiëren.

Het gaat me ook niet over die barbaren enkel puur om het feit dat jij steeds getallen bovenhaalt maar er echter nergens een deftige houvast aan kunt geven.

Stargate heeft JH aangevallen toen die inactief was ik niet tis maar dat je het weet de veroveringen op Atjar, Dave en JH was ten tijde van hun aanval op mij

Voor de rest tja als je perse getallen wil gaan gebruiken gooi ik ook alles even neer dan zie je eveneens dat je simpelweg geen haar beter bent
 

DeletedUser

Guest
Loud, een aantal van je getallen op een rijtje:

1924 veroveringen, waarvan:

- 944 barbs (49%)
- 493 interns van -ST- (25,6%)
- 84 overnames van Swiss (4,3%)
- 68 overnames van jezelf (3,5%)

Blijft er nog pakweg 17,6% over aan andere overnames, waar ook nog een paar kleine interns tussen zitten van bijvoorbeeld Lock (oude mb stam van -ST-)

Is deze houvast deftig genoeg?
 

DeletedUser

Guest
Loud, een aantal van je getallen op een rijtje:

1924 veroveringen, waarvan:

- 944 barbs (49%)
- 493 interns van -ST- (25,6%)
- 84 overnames van Swiss (4,3%)
- 68 overnames van jezelf (3,5%)

Blijft er nog pakweg 17,6% over aan andere overnames, waar ook nog een paar kleine interns tussen zitten van bijvoorbeeld Lock (oude mb stam van -ST-)

Is deze houvast deftig genoeg?

Jullie begrijpen het precies niet he :p Je komt hier met cijfers om proberen aan te tonen dat ik een Noob ben. echter zit de gehele verklaring van die getallen in de geschiedenis van mijn acc. vermits jullie die niet kennen kunnen jullie het ook niet snappen. Ben blijkbaar toch echt genoodzaakt om zelf eens alles neer te typen mss dat jullie het dan eindelijk begrijpen
 
Reactiescore
746
Cijfers liegen niet. Welke uitleg je er ook aan koppelt.
Wat je ook zegt,
Een totaal van 49%+25.6% + 3.5% = 78.1% aan interns is echt niet te rechtvaardigen. Welke uitleg je ook geeft, welke geschiedenis dan ook.

Er is geen enkele 'geschiedenis' van een accounts dat bijna 80% aan interns goedmaakt ;)

Dus kom maar op met je verhaal, maar de cijfers liegen niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Jullie begrijpen het precies niet he :p Je komt hier met cijfers om proberen aan te tonen dat ik een Noob ben. echter zit de gehele verklaring van die getallen in de geschiedenis van mijn acc. vermits jullie die niet kennen kunnen jullie het ook niet snappen. Ben blijkbaar toch echt genoodzaakt om zelf eens alles neer te typen mss dat jullie het dan eindelijk begrijpen

Ik denk niet dat er ook maar één wereld is waar een account met slechts 20% vijandelijke overnames goed wordt genoemd. Een noob (nieuwe speler die er niets van snapt) ben je niet, maar je hemelt jezelf continu op terwijl je op w31 echt niets bijzonders met je eigen acc hebt gedaan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat er ook maar één wereld is waar een account met slechts 20% vijandelijke overnames goed wordt genoemd. Een noob (nieuwe speler die er niets van snapt) ben je niet, maar je hemelt jezelf continu op terwijl je op w31 echt niets bijzonders met je eigen acc hebt gedaan.

Lol :p waar hemel ik mezelf op ???? ik spreek enkel jullie tegen wat jullie duidelijk niet zo gezellig vinden enkel ben ik nu enkel de persoon die graag zijn gelijk haalt en daarbovenop ook nog eens het laatste woord wil hebben.

Poo. even voor jou de volgende vragen.

Weet je hoe mijn cluster er in het begin uitzag ?
Wat weet je van de situatie in -ST- ?
Wat weet je van de zuidelijke acc's ?

als je daar al even antwoord op kan geven is het mss al net wat makkelijker om het jou duidelijk te maken
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al zei
geen enkele geschiedenis rechtvaardigd 80% interns.

Niets dus en daar begint jullie eerste probleem dus al

Ten eerste doe je weer een typische FTW streek alles veralgemenen. 78% van interns en Barbs nu zijn het puur interns dusja het is 25% enkel van interns. daarvoor moet je natuurlijk wat afweten van de situatie in -ST- wat je dus al niet doet.

50% aan barbs en dat is deels te wijten aan jullie koppigheid en de wereldveranderende gebeurtenis na Add.

25% is dan puur van andere spelers.

veel nee dat is het niet dat weet ik ook wel, trots bwa ben niet trots op de grote van Loud zoals jullie trachten te beweren ik ben trots op wat ik over het algemeen bereikt heb.

Meest waardige van alles is dat ik de naam Teamspeler helemaal waardig ben en dat dan ook met alle pracht laat uitschijnen, de ontelbaren uren VV die ik heb gedraaid de miljoenen aan troepen die ik van jullie de kop heb ingeslagen.

De duizenden edels die ik van jullie de afgrond heb doen bereiken.

En met mijn kleine offensieve capaciteit toch erin slaag om jullie telkens bij een aanval dorpen afhandig te maken.

Beter gezegd de aandacht dat je aan me hebt besteed beschouw ik enkel als een compliment. De tijd (ook al beweer je dat die te verwaarlozen is wat ik deels wil geloven aangezien iedereen in FTW stuurt met scripts) die jullie in mijn acc hebben gestoken is daar een van de meest gewaardeerde zaken die ik van jullie heb verkregen.
 

DeletedUser63648

Guest
Je bent in staat om dorpen te edelen omdat wij niet aan du's doen, dat weet jij ook wel.

En laat het even heel duidelijk zijn: Ik vind een teamspeler altijd mooi. Maar zeg jij nou dat jij geen noob bent omdat je een teamspeler bent? Enkel daarom? teamspeler is maar een klein onderdeel van het geheel. Een goeie speler kijkt namelijk op welke manieren zijn stam kan overwinnen, en niet hoe zijn eigen account kan groeien. Hij weet echter (dankzij de edelregels etc) dat het bijzonder practisch is voor de overwinning van de stam als hij zelf lekker groeit. Maar een goede speler heeft nog veel meer nodig, en dat mis jij duidelijk. (Zoals beseffen aan de stelregel: Een edel is voor de vijand, niet voor je stamgenoot

En mag ik jou ook ff uitleggen waarom jij geen teamspeler bent? Omdat jij niet in staat bent om spelers te vinden voor je interns, niet tot het uiterste gaat om daar een oplossing voor te vinden, maar het veel gemakkelijker vind om gewoon te internen. Dus jij bent trots op het feit dat jij de schijn hebt weten op te houden dat jij een teamspeler bent. Of je bent wel een teamspeler, maar je bent niet in staat om na te denken zoals Swissers/FTW'ers whatevers dat doen.

P.S.
Gast, je weet toch ook wel dat Poo enkel hier post om zijn postcount te uppen he?
 

DeletedUser

Guest
Als Herrezen Draak niets had verovert hadden wij al de 60% bereikt voordat jij überhaupt front met ons had. En alle toppers van Swiss wisten dat ADD. niet lang zou bestaan, hoezo zag jij dit dan niet?

Je kon ook wat barbaren laten liggen en zo sneller front maken. Maar nee, je edelt ze allemaal.
En de reden dat je naar een nieuw cluster bent gevlucht is volgens jou om zo meer troepen te maken. En wat heeft je dat opgeleverd? Niks.
Je kan zeggen wat je wil, maar we weten beide dat je het ook voor de punten deed;) En je ontkent niet dat je zonder barbaren de top 25 niet had gehaald, gelukkig zijn we het daar over eens:)
 

DeletedUser

Guest
Als Herrezen Draak niets had verovert hadden wij al de 60% bereikt voordat jij überhaupt front met ons had. En alle toppers van Swiss wisten dat ADD. niet lang zou bestaan, hoezo zag jij dit dan niet?

Je kon ook wat barbaren laten liggen en zo sneller front maken. Maar nee, je edelt ze allemaal.
En de reden dat je naar een nieuw cluster bent gevlucht is volgens jou om zo meer troepen te maken. En wat heeft je dat opgeleverd? Niks.
Je kan zeggen wat je wil, maar we weten beide dat je het ook voor de punten deed;) En je ontkent niet dat je zonder barbaren de top 25 niet had gehaald, gelukkig zijn we het daar over eens:)

lol :p Ben je nu serieus ???? Loud is al vanaf het begin een top 25 speler :p als jij al had geëdeld was je nog lang niet aan de 60%. Wie moest je voorbij simpel.

Een inactief acc, Dragiat, mij en Vlemis van die laatste 3 wisten jullie goed genoeg dat je ze niet alleen kan aanpakken wat je uiteindelijk ook hebt opgelost door ons steeds met 2 aan te vallen. eerst was het Dragiat en Ik (vs HD, Innovation, Kingkirito en Bertje) en dan Vlemis en ik met geheel FTW. Waarom ? Heel simpel FTW wist dat als ze 1 van de 3 zouden aanvallen ze eveneens de andere 2 moeten overbruggen.

En BTW geloof het of niet maar minstens de helft van alle barbs die ik heb geëdeld over de gehele duur van W31 waren om steeds front te creëren. Vraag het desnoods na bij Stargate.

En Coentje heb het al eens uitgelegd als je uiteindelijk met 5 acc's een gehele stam draaiende moet houden kun je niet overal blijven vv'en tot er overal weer nieuwe kwalitatieve spelers op zitten. Dan opteer je natuurlijk om enkele acc's te internen, die beslissingen kwamen steeds van Stefpepertje en Vlemis niet van Dragiat, Stargate of mezelf. Ons werden simpelweg dorpen toegeschoven of afgeschreven. Als je men originele cluster zag en men uiteindelijke cluster schiet er helemaal niets meer van over. Dat hele uitsteeksel van Stargate naar mijn richting bijvoorbeeld dat was origineel mijn cluster.
 

DeletedUser

Guest
lol :p Ben je nu serieus ???? Loud is al vanaf het begin een top 25 speler :p als jij al had geëdeld was je nog lang niet aan de 60%. Wie moest je voorbij simpel.
In de startfase heb jij niet in de top 25 gestaan. En dat terwijl je toen al bezig was met je stamgenoten te edelen. In de beginfase is het niet nodig om te internen, het is iets dat je wilt.

Sinds wij begonnen zijn met jou te edelen heb je 602 barbaren gepakt. Als dat niet mogelijk was zou je met 304 dorpen eindigen. Het komt een beetje overeen met Team Mafkees die ook zo makkelijk aan hun punten zijn gekomen. No-life treintjes sturen naar barbaren is geen prestatie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In de startfase heb jij niet in de top 25 gestaan. En dat terwijl je toen al bezig was met je stamgenoten te edelen. In de beginfase is het niet nodig om te internen, het is iets dat je wilt.

Sinds wij begonnen zijn met jou te edelen heb je 602 barbaren gepakt. Als dat niet mogelijk was zou je met 304 dorpen eindigen. Het komt een beetje overeen met Team Mafkees die ook zo makkelijk aan hun punten zijn gekomen. No-life treintjes sturen naar barbaren is geen prestatie!

lol nogmaals ben je echt serieus bezig :p

Ik ben pas begonnen op Loud toen het al 1 mil had heb het zelf opgekrikt tot een 3à4 mil en dan kwam jullie coalititie. Maarja Muppets was op delete gegaan dus een grijs gat tussen mij en de rest van het zuiden heb ik dan ook opgevuld tot aan VJ.

VJ stopte dus heb ik van hen geëdeld tot aan JH. naar het Oosten kon ik niet vanwege de NAP met Remain op dat moment. JH had deftige spelers en eiste dus een voorbereiding. Vlak voor ik zelf wou aanvallen kwam jullie coalitie. Aanval op RZ werd geopend en die gin al snel op delete met als gevolg dat men gehele oostkant van mij phalanx openlag voor remain. Dus JH niet aangevallen maar afgewacht op zijn aanval met Dave, Atjar en The internen laten is er dan ook WOLPC en Mafkees bijgekomen.

Jullie coalitie komt ten val waardoor de optie tot een BG met Remain makkelijker was, aanvallen waren gestopt dus alles was weer rustig. Naar het zuiden kon ik dus niet meer. HDS en Mendor waren die tijd al maanden onbezet en hebben ik en Vlemis ze dus geïnternd. Maarja BG met Remain dus verder kon ik ook niet.

In het noorden was er dan nog dat ene accje tussen Vlemis en Dragiat (de 134 dorpjes) dusja veel front heb ik nooit gehad moest steeds ofwel springen ofwel goed door edelen om front te kunnen maken
 
Bovenaan