Becijfering top 25

DeletedUser63648

Guest
ST was gewoon niet zo'n goede stam. Er was maar 1 andere stam die ik goed wil noemen, en dat is het oude MM, nog voordat complex er vertrok.
 

DeletedUser

Guest
ST was gewoon niet zo'n goede stam. Er was maar 1 andere stam die ik goed wil noemen, en dat is het oude MM, nog voordat complex er vertrok.

-ST- was onderbezet dus had het geen mogelijkheid om zich tot een goede stam te kunnen ontwikkelen. Het zijn de 5 spelers die alles recht hebben gehouden die -ST- sterk maakten
 

DeletedUser73700

Guest
ST was gewoon niet zo'n goede stam. Er was maar 1 andere stam die ik goed wil noemen, en dat is het oude MM, nog voordat complex er vertrok.

Jij bent niet reeel Coen...
-st- heeft anders goed gedefft tegen MM (met name stargate) en remain tegelijk. Hierbij hebben ze zeveraar ook weg kunnen edelen van remain. Dit alles blijkt toch dat we wel ons mannetje stonden ;) heb het zelf mee mogen maken als -st-'er
Alleen waren onder bemand waardoor we soms te kort daardoor kwamen
 

DeletedUser68027

Guest
Bwah, je lag achter het front met FTW tot de wereld al zo goed als gedaan was. Dus je hebt geen substantieel front gehad met de winnende stam. Dus ik vind dat niet heel bijzonder. Je hebt enkel de laatste maanden van FTW ODD gekregen, daarvoor was het van ST, en tja, dat houdt niet over.

Bwah Twan, Ik ben gewoon net als Tjeerdo. Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste. :)

Ik heb ook front gehad met Haantje de Sterke en Roronoa Zoro, 2 goede accounts in -ST-.
Die heb ik beiden goed verslagen, of in ieder geval veel dorpjes afhandig gemaakt (voor die tijd !)

Verder heb ik nog wat dorpjes gepakt van Grotz en heb ik het deze tijd VS FTW volgens mij prima gedaan. Stargate had nauwelijks dorpjes van mij kunnen pakken als hij niet ging clusterfucken (3x).

Ik heb niet zoveel gedaan als Loud, maar ik vind het prima (voor mijn doen).
 

DeletedUser63354

Guest
Jij bent niet reeel Coen...
-st- heeft anders goed gedefft tegen MM (met name stargate) en remain tegelijk. Hierbij hebben ze zeveraar ook weg kunnen edelen van remain. Dit alles blijkt toch dat we wel ons mannetje stonden ;) heb het zelf mee mogen maken als -st-'er
Alleen waren onder bemand waardoor we soms te kort daardoor kwamen

Terugkomend op Zeveraar, dat was Vlemis zn verdienste (ook met clusterfucken, maar dat terzijde).
 

DeletedUser

Guest
Terugkomend op Zeveraar, dat was Vlemis zn verdienste (ook met clusterfucken, maar dat terzijde).

was idd een projectje van Vlemis was normaal de bedoeling dat er tegelijkertijd een massa op Dave en atjar kwam maar daar was ik dan weer de enige die er echt aanvallen opstuurde. Alles wat -ST- die tijd deed werd gecoördineerd door 5 spelers:

Vlemis, Stefpepertje, Loud, Stargate en Dragiat eht is eveneens die tijd dat er een hoop lege acc's bijkwamen, hebben we zo ook 6 maanden volgehouden op het einde waren enkel bovenstaande acc's nog actief die vervolgens alle vv's onder elkaar hadden verdeeld, al je dan als stam nog een situatie als deze uitkomt zonder echt leden te verliezen uitgezonder RZ die op delete is gegaan omdat die zogenaamd niet klaar was voor een massa op hen.

Zal mss nog wel eens het gehele verloop van W31 vanuit mijn opzicht posten.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen hier is verdrietig omdat Bert niet meer reageert op skype. Hierbij kondig ik dan ook drie dagen van rouw aan op wereld 31. Ik hoop dat onze tegenstanders hier ook begrip voor hebben en alleen op bezoek komen.
 
Reactiescore
206
5. McBurgers: 7.
Keurig team, leuke spelers, netjes.
Hebben aanvallend genoeg laten zien, verdedigend ook.
Zullen verder de stam ook geholpen hebben wanneer dit moest. Hebben tegenstanders duidelijk en professioneel verslagen, alhoewel dit niet de meest moeilijke tegenstanders waren. Hadden geen doorzettingsvermogen nodig, want plekje 5/6 was voor de Burgers prima, dat gaf motivatie zat. Meer zat er niet in, maar desondanks hebben ze de verwachtingen waargemaakt. Een keurige 7 voor de Burgers. Good job!

Thanks Mathijs :)!

Mooie post overigens, vind het tof idee en erg leuk om te lezen. Complimentjes!
Ga het Luuk ook zeker doorgegeven. Weet niet of hij het AF volgt, zie het zelf ook pas laat haha ;)
Zoals jullie weten is eind-fase namelijk vooral zijn verdiensten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68027

Guest
Graag gedaan! :).

Hopelijk komen er nog wat FTW-lijstjes. Die hebben vast een andere kijk op sommige zaken / accounts.
 
Bovenaan