Becijfering top 25

DeletedUser63648

Guest
Quercus is nooit een tegenstander van FTW geweest :) Maar goed, dat wist je wss niet :)

Verder, ik moet zeggen, best een eerlijke lijst :p, alleen jammer dat ondanks dat je achter het front lag, het bijzonder vindt dat je de wereld hebt overleefd :)
en WIPE is nooit echt hielenlikkend bezig geweest. Enkel aapje heeft daar mee samengewerkt en later de vv van weten te bemachtigen. Dacht ik dan athans. Blood bringer enige uitzondering wellicht.
 
Reactiescore
19
Balen dat je straks niet meer kunt geilen op je eerste plek he, als w31 voorbij is. Heb je dan nog wel iets om stoer mee te doen en voldoening uit te halen?

maak je maar niet druk hoor
andere wereld sta ik ook 1e

maar dat is voor mij zo gewoon dat ik daar niet stoer om hoef te doen
 

DeletedUser

Guest
Quercus is nooit een tegenstander van FTW geweest :) Maar goed, dat wist je wss niet :)

Verder, ik moet zeggen, best een eerlijke lijst :p, alleen jammer dat ondanks dat je achter het front lag, het bijzonder vindt dat je de wereld hebt overleefd :)
en WIPE is nooit echt hielenlikkend bezig geweest. Enkel aapje heeft daar mee samengewerkt en later de vv van weten te bemachtigen. Dacht ik dan athans. Blood bringer enige uitzondering wellicht.

Zo zie je maar hoeveel situational awareness jij hebt heb al maanden front met FTW daarvoor had ik front met MM n remain, heb dus altijd front gehad enkel heb ik mijn cluster continu hervormd om het zo makkelijker te kunnen deffen tegen 2 stammen en uiteindelijk tegen FTW

Moest Quercus jullie tegenstander zijn geweest was die al lang weg dus dat komt zeker niet als een verassing iedereen wist al dat het gehele noorden vriendjes was met FTW waarom, nja who gives a fuck
 

DeletedUser63354

Guest
Cgrain het wordt tijd dat je eens stopt met trollen. Je kan het niet namelijk.
 

DeletedUser68027

Guest
Cgrain kan niet tegen kritiek, gelijk geven en eens serieus zijn.

Oftewel: Louis van gaal / Peter R. de Vries type.
 

DeletedUser

Guest
E: waarom vind je het bij lollers niet bijzonder dat hij het einde van de wereld haalt en ben je zelf wél trots op die prestatie?

Cgrain het wordt tijd dat je eens stopt met trollen. Je kan het niet namelijk.

Bovenstaande vraag is geen troll. Als WOLPC reageerde kon het misschien een inhoudelijke discussie worden.
Voor de rest is Coen gewoon competitief, niks mis mee toch?
 

DeletedUser68027

Guest
E: waarom vind je het bij lollers niet bijzonder dat hij het einde van de wereld haalt en ben je zelf wél trots op die prestatie?

Omdat ik er toch wel wat meer voor heb moeten doen denk ik ( gezien o.a. ODA en ODD. )
 

DeletedUser

Guest
Bovenstaande vraag is geen troll. Als WOLPC reageerde kon het misschien een inhoudelijke discussie worden.
Voor de rest is Coen gewoon competitief, niks mis mee toch?

Coen is niet competitief Coen is arrogant, moest die competitief zijn zou die op een andere manier moeten reageren aangezien zijn stam de wereld gewonnen heeft.

Lollers staat in de top 25 omdat de helft van W31 op delete is gegaan en zoals WOLPC al zei hij heeft niets gepresteerd.
 

DeletedUser63354

Guest
Bovenstaande vraag is geen troll. Als WOLPC reageerde kon het misschien een inhoudelijke discussie worden.
Voor de rest is Coen gewoon competitief, niks mis mee toch?

Uiteraard is er niks met competitief zijn. Ik heb wel eens vóór W31 met Coen gesproken en nooit de indruk gehad dat hij arrogant was, echter kun je niet ontkennen dat hij nu arrogant doet.
 

DeletedUser63648

Guest
Omdat ik er toch wel wat meer voor heb moeten doen denk ik ( gezien o.a. ODA en ODD. )

Bwah, je lag achter het front met FTW tot de wereld al zo goed als gedaan was. Dus je hebt geen substantieel front gehad met de winnende stam. Dus ik vind dat niet heel bijzonder. Je hebt enkel de laatste maanden van FTW ODD gekregen, daarvoor was het van ST, en tja, dat houdt niet over.

Bwah Twan, Ik ben gewoon net als Tjeerdo. Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste. :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Bwah, je lag achter het front met FTW tot de wereld al zo goed als gedaan was. Dus je hebt geen substantieel front gehad met de winnende stam. Dus ik vind dat niet heel bijzonder. Je hebt enkel de laatste maanden van FTW ODD gekregen, daarvoor was het van ST, en tja, dat houdt niet over.

Bwah Twan, Ik ben gewoon net als Tjeerdo. Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste. :)

Denk dat jij niet goed weet wat je zegt jij denkt dat FTW de enige goede stam op W31 was daar zat je verkeerd noem 1 stam die langer als een jaar heeft bestaan owja over geheel W31 was dat er maar 1 namelijk -ST-
 
Bovenaan