=BB= down?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
verslagen vijanden . oda en shit ja :). DTW heeft dat veel. maar heeft nog nooit tegen FIRM of B0RG gevochten. ja tegen B0RG2. omdat die overal en nergens lagen. maar tegen het B0RG die we nu hebben. en nog nooit tegen ILL :). dus kan Jullia77 nooit zeggen dat DTW het beste is.

nou daar zit je al fout aangezien:

MDG heeft gevochten tegen FIRM/BORG is aan de winnende kant en heeft op 14K aanvallen mss 4,5,6 dorjes verloren..

in welke stam zit MDG

aah jah in DTW natuurlijk maar dtw heeft nog nooit gevochten tegen BORG/FIRM idd jah :rolleyes:

tegen ill zijn ze ook bezig dus jah.. wel nog niet aanvallend maar dat komt wel nog op z'n tijd
 
Reactiescore
1.736
nou daar zit je al fout aangezien:

MDG heeft gevochten tegen FIRM/BORG is aan de winnende kant en heeft op 14K aanvallen mss 4,5,6 dorjes verloren..

in welke stam zit MDG

aah jah in DTW natuurlijk maar dtw heeft nog nooit gevochten tegen BORG/FIRM idd jah :rolleyes:

tegen ill zijn ze ook bezig dus jah.. wel nog niet aanvallend maar dat komt wel nog op z'n tijd



toen hij in BB zat ja :) toen zat hij nog niet in DTW. nu zit hij in dtw en probeert hij wat met edels.
 
Reactiescore
28
Volgens mij hebben jullie al een tijdje door dat jullie het heel lastig gaan krijgen tegen ons en proberen daarom B0RG en Firm wat uit elkaar te spelen.

king, proficiat, dit is een van de meest briljante quotes uit het W3-forum ooit.
Firm en B0RG doen niks anders dan elkaar hier aanvallen, dan ruzie maken, elkaar joinen, dan weer niet, dan uiteen vallen, dan weer terug, van BG naar vijand en terug, ...

en dan ga jij beweren dat andere stammen proberen om FIRM en B0RG uit elkaar te spelen :p
 

DeletedUser

Guest
king, proficiat, dit is een van de meest briljante quotes uit het W3-forum ooit.
Firm en B0RG doen niks anders dan elkaar hier aanvallen, dan ruzie maken, elkaar joinen, dan weer niet, dan uiteen vallen, dan weer terug, van BG naar vijand en terug, ...

en dan ga jij beweren dat andere stammen proberen om FIRM en B0RG uit elkaar te spelen :p

waar heb ik dat al meer gehoord , oh ja vroegere posts van mij , lol

lol, grappig al die reacties daarop , van king zijn we dat gewend , stoere praat , is wel leuk

Moh bedoeld het waarschijnlijk grappig want anders is het compleet waanzinnig wat hij verteld
 

DeletedUser

Guest
nou daar zit je al fout aangezien:

MDG heeft gevochten tegen FIRM/BORG is aan de winnende kant en heeft op 14K aanvallen mss 4,5,6 dorjes verloren..

in welke stam zit MDG

aah jah in DTW natuurlijk maar dtw heeft nog nooit gevochten tegen BORG/FIRM idd jah :rolleyes:

tegen ill zijn ze ook bezig dus jah.. wel nog niet aanvallend maar dat komt wel nog op z'n tijd

En als je MDG zijn stats bekijkt tegen B0RG staat hij achter dat betekend dat B0RG beter is dan *DTW* ???

Wat is dat voor total bs was een zwake aanval met alleen veel fakes. zaten max 300 clears tussen meer niet. De edels kwamen van 1 persoon en die fakte amper de edels waren er dus zo uit te vissen.

king, proficiat, dit is een van de meest briljante quotes uit het W3-forum ooit.
Firm en B0RG doen niks anders dan elkaar hier aanvallen, dan ruzie maken, elkaar joinen, dan weer niet, dan uiteen vallen, dan weer terug, van BG naar vijand en terug, ...

en dan ga jij beweren dat andere stammen proberen om FIRM en B0RG uit elkaar te spelen :p

Ik beweer niks ik weet het zeker. Waarbij we geen bondgenoten zijn. en we swichten ook niet steeds van kant dus als je niet weet waar je het over hebt kan je beter zwijgen.


@ zero als je je ergert aan mij stoere praat doe er dan iets aan ?? Heb het lef eens zet dan zo'n aanval op op mij ?? of durf je niet ofzo. Alleen maar tegen inactieve maar tegen mij het lef niet lafaard.

maar dat geblaat van *DTW* is de beste nee Firm is de beste is 1 en al bs. Laat eens wat ingame zien en dan spreken we elkaar over een half jaartje nog wel een keertje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weer zo heftig king ? , iets tekort gehad ?

als je m'n post goed leest vind ik je stoere praat leuk , dus waar kerm je weer over ?

mij een lafaard noemen vind ik er wel over , ik verwacht je excuses :mad:
 
Reactiescore
1.736
weer zo heftig king ? , iets tekort gehad ?

als je m'n post goed leest vind ik je stoere praat leuk , dus waar kerm je weer over ?

mij een lafaard noemen vind ik er wel over , ik verwacht je excuses :mad:

lol :p trek je niks van aan jong ;). tis maar over een forum he. in RL zal hij mis wel beven. ik weet niet hoe jij eruit ziet.

niks van aantrekken :p



weet je wat:) we kunnen er op 1 manier achter komen welke stam de beste is :) (stiekem weet ik het al maar daar moeten jullie nog achter komen :p) dus laten we is een lekker potje vechten :D.


:bijl::licht::bboog::ram::catapult::edelman: <> :speer::zwaard::boog::verkenner::zwaar::ridder:
:hout::leem::ijzer::buit:
:cool:
 
Reactiescore
28
Ik beweer niks ik weet het zeker. Waarbij we geen bondgenoten zijn. en we swichten ook niet steeds van kant dus als je niet weet waar je het over hebt kan je beter zwijgen.


maar dat geblaat van *DTW* is de beste nee Firm is de beste is 1 en al bs. Laat eens wat ingame zien en dan spreken we elkaar over een half jaartje nog wel een keertje

1. jullie insinueren het zelf, de oorlog ligt quasi stil, jullie werk(t)en samen tegen BB, ... toch enkele argumenten die iets lijken te insinueren
edit: wel, jullie zijn nu NAP, zoals mohniels het in het andere topic postte. BG -> vijand -> nap
toch enkele wisselingen, nee? :)

2. agree on that one. elke stam in de top-5 heeft bewezen dat ze goed kunnen spelen, elke stam is goed. wie de beste is, daar zullen we het over een jaar nog is over hebben. hopelijk is tegen dan de wereld afgelopen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
verslagen vijanden . oda en shit ja :). DTW heeft dat veel. maar heeft nog nooit tegen FIRM of B0RG gevochten. ja tegen B0RG2. omdat die overal en nergens lagen. maar tegen het B0RG die we nu hebben. en nog nooit tegen ILL :). dus kan Jullia77 nooit zeggen dat DTW het beste is.

Nee, goed argument om eerst te zeggen dat je op ODA moet letten, vervolgens te constateren dat wij dat verreweg het meeste hebben en dan alsnog te zeggen dat dat niet relevant is :rolleyes:
 
Reactiescore
1.736
1. jullie insinueren het zelf, de oorlog ligt quasi stil, jullie werk(t)en samen tegen BB, ... toch enkele argumenten die iets lijken te insinueren
edit: wel, jullie zijn nu NAP, zoals mohniels het in het andere topic postte. BG -> vijand -> nap
toch enkele wisselingen, nee? :)

2. agree on that one. elke stam in de top-5 heeft bewezen dat ze goed kunnen spelen, elke stam is goed. wie de beste is, daar zullen we het over een jaar nog is over hebben. hopelijk is tegen dan de wereld afgelopen ;)

ik denk dat als we in dit tempo blijven spelen de zelfde stammen als vandaag nog blijven bestaan :). over een jaar is w3 denk ik nog niet beslist hoor.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij hebben jullie al een tijdje door dat jullie het heel lastig gaan krijgen tegen ons en proberen daarom B0RG en Firm wat uit elkaar te spelen. This taktiek maar ik vind het maar laf, vecht als een man maar niet die bs.

Waar haal je de redenering *DTW* laf te noemen.
Wij zijn al ons hele leven in oorlog, in tegenstelling tot vele anderen.

Maar de TSB spelers zwart maken vind ik ook erg onsportief ze hefte hun acount op omdat ze het niet eens waren met de Tw leiding. Ik vind dat ze gelijk hadden maar het op de verkeerde manier lieten zien maar dat moet ieder voor zich zelf beslissen.

Wat jij als onsportief vindt van ons, vind ik onsportief van TSB-leiding.
Die kerels laten hun eigen stam in de steek en voor zo'n kak reden.

Spelers overtreden de regels worden gestraft en verdwijnen, zo is het leven.
Iedereen heeft dat al meegemaakt en alleen die whiners van TSB gaan zielig doen. Get real! Volgens mij vonden ze zich wel lekker belangrijk, stellende dat er "een stille oorlog aan de gang was tussen TSB en de tw-leiding". Alsof het hen iets kan schelen dat ze op delete drukken, ze doen maar.

CDM stond ooit eerste ;) waren hun de beste? nee die vielen.

Toen CdM zolang eerste stond als kernstam waren ze de beste.
Als je het tegendeel gaat beweren, lul je nog meer uit je nek dan ik ooit had kunnen denken van je.
 

DeletedUser

Guest
1. jullie insinueren het zelf, de oorlog ligt quasi stil, jullie werk(t)en samen tegen BB, ... toch enkele argumenten die iets lijken te insinueren
edit: wel, jullie zijn nu NAP, zoals mohniels het in het andere topic postte. BG -> vijand -> nap
toch enkele wisselingen, nee? :)

2. agree on that one. elke stam in de top-5 heeft bewezen dat ze goed kunnen spelen, elke stam is goed. wie de beste is, daar zullen we het over een jaar nog is over hebben. hopelijk is tegen dan de wereld afgelopen ;)

De oorlog ligt stil dat ontken ik ook niet. Die aanval tegen MDG was opgezet door Anti en mij en ik vroeg wat bevriende spelers mee dus toen was er totaal geen sprake van een nap of Bondgenootschap.

Waarbij zinds waneer neem jij MOH serieus kom op zeg.

mij een lafaard noemen vind ik er wel over , ik verwacht je excuses :mad:


Het spijt me lieverd :D

Waar haal je de redenering *DTW* laf te noemen.
Wij zijn al ons hele leven in oorlog, in tegenstelling tot vele anderen.

Lees AUB ik heb geen *DTW* in dat stukje genoemt this wel raar dat je je meteen aangesproken voelt maar oké ik had het niet over *DTW*.

Wat jij als onsportief vindt van ons, vind ik onsportief van TSB-leiding.
Die kerels laten hun eigen stam in de steek en voor zo'n kak reden.

Spelers overtreden de regels worden gestraft en verdwijnen, zo is het leven.
Iedereen heeft dat al meegemaakt en alleen die whiners van TSB gaan zielig doen. Get real! Volgens mij vonden ze zich wel lekker belangrijk, stellende dat er "een stille oorlog aan de gang was tussen TSB en de tw-leiding". Alsof het hen iets kan schelen dat ze op delete drukken, ze doen maar.

Weer een kwestie van goed lezen ik ben hier tegen geweest al vanaf het begin en heb het meerdere malen zelf gezegt

Toen CdM zolang eerste stond als kernstam waren ze de beste.
Als je het tegendeel gaat beweren, lul je nog meer uit je nek dan ik ooit had kunnen denken van je.

Ligt er aan waar je keek CDM bij de ILl kant stelde vrij weinig voor maar die bij *DTW* en Cervix hadden wel een redelijk niveau
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
Ligt er aan waar je keek CDM bij de ILl kant stelde vrij weinig voor maar die bij *DTW* en Cervix hadden wel een redelijk niveau

ILL en CdM hebben nooit samen bestaan schat
toen IRB het bnd ophefte is CdM -> BB + DK geworden
waarbij de spelers van dk die aan irb grenzen ook aan cervix grenzen, zoals ORI, Methane, Frezz, Vexx, ...

vroeger was irb safe-side en cervix de vijand, nu is het omgekeerd ;)

dus even nadenken voor je iets zegt want dit is écht brol
 

DeletedUser

Guest
ILL en CdM hebben nooit samen bestaan schat
toen IRB het bnd ophefte is CdM -> BB + DK geworden
waarbij de spelers van dk die aan irb grenzen ook aan cervix grenzen, zoals ORI, Methane, Frezz, Vexx, ...

vroeger was irb safe-side en cervix de vijand, nu is het omgekeerd ;)

dus even nadenken voor je iets zegt want dit is écht brol

Je weet precies wat ik bedoel dus je moet je niet zo aanstellen. De spelers die in =BB= zaten die nu aan de ILL kant liggen. Zoals Riuculie zopet don methadon etc. etc. Waarbij die spelers die je net noemt ik niet echt ken qua speel stijl en ik het te ver vind om hun slecht te noemen dus heb ik het over die spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ligt er aan waar je keek CDM bij de ILl kant stelde vrij weinig voor maar die bij *DTW* en Cervix hadden wel een redelijk niveau

Vind ik dus dikke zever he.
CdM heeft nooit tegen =IRB=/ILL gevochten (behalve mogelijk een weekje?) en ze boekten beiden winst tegen *DTW* en B0RG.

Nu kan je gaan beweren dat ze niet de beste waren, maar ze hadden de meeste oorlogen van iedereen en ze boekten dan ook nog eens overal winst.

Helaas kan je niet meer dan bewijzen dat je wel beter was, want CdM bestaat niet meer, maar toen zij heerstten waren zij de beste. Dat gaf ik zelf toe (lange tijd in mijn profiel).
 
Reactiescore
28
dit was je originele uitspraak:
Ligt er aan waar je keek CDM bij de ILl kant stelde vrij weinig voor maar die bij *DTW* en Cervix hadden wel een redelijk niveau
zo staat het er, en niet als "de leden uit ex-CdM en/of ex-BB die nu grenzen aan ILL of wat je er ook mee schijnt te bedoelen

iig: zopet en ricoluci zijn verhuisd naar het ILL front, net als musake. Op hun oorspronkelijke ligging (FIRM/B0RG kant ergens?) doen ze het aan het front best goed.

De Don's en Biljaarstoksken, da's iets anders. Die waren al maanden inactief voor CdM viel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser571

Guest
iig: zopet en ricoluci zijn verhuisd naar het ILL front, net als musake. Op hun oorspronkelijke ligging (FIRM/B0RG kant ergens?) doen ze het aan het front best goed

Zopet is op verzoek van ILL weer terug naar zijn oorspronkelijke ligging. Ricoluci en Musake zullen volgen.
 

DeletedUser

Guest
De Don's en Biljaarstoksken, da's iets anders. Die waren al maanden inactief voor CdM viel.

Je zegt het zelf maanden inactief en CDM heeft er niks / niet veel aan gedaan. En bij Firm bijv. kwam je dat soort inactiviteit niet tegen.

Dus om CDm als beste ter wereld te omschrijven terwijl het 2x is gevallen vanwege inactiviteit, vind ik nog wel groot
 

DeletedUser

Guest
Zopet is op verzoek van ILL weer terug naar zijn oorspronkelijke ligging. Ricoluci en Musake zullen volgen.

Grote plannen? :p

trwns had je mijn ligging gezien dan weet je dat ik altijd naast jullie zal blijven liggen ;)

tot ik of jullie het opgeven :p
 
Reactiescore
1.736
Je zegt het zelf maanden inactief en CDM heeft er niks / niet veel aan gedaan. En bij Firm bijv. kwam je dat soort inactiviteit niet tegen.

Dus om CDm als beste ter wereld te omschrijven terwijl het 2x is gevallen vanwege inactiviteit, vind ik nog wel groot

wij van FIRM weten hoe we dit spelletje leuk houden :). waardoor niemand stopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan