=BB= down?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
28
oh god, de engerd voelt zich ook weer geroepen wat te schrijven. Zelfs nu kan hij het niet met zijn eigen woorden af en gebruikt hij woorden van iemand anders. Ik kan niet begrijpen, dat als iemand die zo leugenachtig is als jij, als hij zoiets citeert niet door de bliksem wordt getroffen. :D

zei hij terwijl hij het basis aanspreekwoord voor QS gebruikt ipv zelf iets te verzinnen :rolleyes:
 

DeletedUser13822

Guest
toont de graad van volwassenheid nogmaals in de ILL-hoek, lache me er te pletter mee :D

Amusez-vous, en laat iets weten als je begint te pubere
 
Reactiescore
28
vind het vooral grappig dat ILL Qs zo is beginnen noemen toen cervix de andere kant van de oorlog koos.
toen jullie samen met hen theorietjes smeedde om BB te doen vallen en samen k56tr opnamen, was er geen vuiltje aan de lucht.

maar ach, consequentie hoort niet bij ILL, dus wat doet het ertoe ;)
 

DeletedUser

Guest
vind het vooral grappig dat ILL Qs zo is beginnen noemen toen cervix de andere kant van de oorlog koos.
toen jullie samen met hen theorietjes smeedde om BB te doen vallen en samen k56tr opnamen, was er geen vuiltje aan de lucht.

maar ach, consequentie hoort niet bij ILL, dus wat doet het ertoe ;)

idd vind ik oook ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit begrepen waarom er zoveel geluld wordt op het forum. Vecht godver! ipv van te zeveren en dit forum te verknoeien met allerhande spam;

Voer propaganda! Argumenteer! Maar aub, stop met gewoon elkaar te belasten met onledige boodschappen.

Bij =BB= bleven de beste spelers over met het grootste uithoudingsvermogen en dergelijke kwalitatieve spelers konden eigenlijk overal aansluiten. Toch kozen ze voor hun nemisis: *DTW*. Een logisch besluit want ik zou wel eens willen weten welke stam een betere thuishaven zou zijn voor kwalitatief sterke spelers.

De nieuwe *DTW*-ers zijn een aanwinst, dat is een feit. Is er iemand die nu nog tegenstand kan bieden? BIB? waar al dagen geen leven meer in de brouwerij is, laat staan een post op het forum. TSB? Waar men na de eerste grootschalige aanval met 1500 clears op 1 speler van *DTW* als resultaat had: 3 dorpen verlies voor TSB, die daarna wijselijk besloot om op delete te gaan: wegens geen toekomst op w3 met dergelijk erbambelijk niveau.

Komaan, laat ons eerlijk zijn enkel Cervix komt op het niveau van *DTW* op deze wereld en de rest veroveren is gewoon een kwestie van tijd.
 

DeletedUser

Guest
Kom maar op als jij denkt dat je de wereld zomaar veroverd.

Volgens mij hebben jullie al een tijdje door dat jullie het heel lastig gaan krijgen tegen ons en proberen daarom B0RG en Firm wat uit elkaar te spelen. This taktiek maar ik vind het maar laf, vecht als een man maar niet die bs.

Dat die spelers een aanwinst zouden zijn voor elke stam is een feit. Daar is geen twijfel over ze hebben zich allemaal meerdere malen bewezen.


Maar de TSB spelers zwart maken vind ik ook erg onsportief ze hefte hun acount op omdat ze het niet eens waren met de Tw leiding. Ik vind dat ze gelijk hadden maar het op de verkeerde manier lieten zien maar dat moet ieder voor zich zelf beslissen.


Waarbij ik mijn twijfels heb over de suporiteit van *DTW* + cervix maar dat zullen we later in de toekomst wel zien.
 

DeletedUser

Guest
B0RG en Firm wat uit elkaar te spelen. This taktiek maar ik vind het maar laf, vecht als een man maar niet die bs.

Aangezien deze strategie jullie stamleuze is, concludeer ik dat FIRM openlijk verkondigd dat ze verkiezen om niet als mannen te vechten.

Wat TSB betreft. DTW kwam ook dergelijke zaken tegen in de oorlog tegen CdM/=BB=. Het is nooit prettig om door goede spelkennis en alertheid van je tegenstander, accounts te verliezen maar dan is het zeer kinderachtig om te verkondigen "wij spelen niet meer mee" en op delete te gaan. Get over it!!!

Als je in het voetbal een onterecht rode kaart krijgt dan stopt de volledige ploeg toch ook niet met spelen??? Het is gewoon een teken van onvoldoende veerkracht en dus een teken van zwakte.
 

DeletedUser

Guest
Firm niet vechten als mannen ???

Je kan eerder zeggen dat *DTW* het mietjes pat heeft gevolgt door de spelers waar ze al zo lang tegen vechten te recruiten inplaats van ze gewoon op te edelen.

*DTW* is de laatste stam die een andere stam mag beschuldig voor een laffe speel stijl.

Waarbij jullie de credits willen halen dat hun hun acount ophefte is ook total bs want jullie grenzen amper aan TSB spelers.
 
Reactiescore
1.736
Ik heb nooit begrepen waarom er zoveel geluld wordt op het forum. Vecht godver! ipv van te zeveren en dit forum te verknoeien met allerhande spam;

Voer propaganda! Argumenteer! Maar aub, stop met gewoon elkaar te belasten met onledige boodschappen.

Bij =BB= bleven de beste spelers over met het grootste uithoudingsvermogen en dergelijke kwalitatieve spelers konden eigenlijk overal aansluiten. Toch kozen ze voor hun nemisis: *DTW*. Een logisch besluit want ik zou wel eens willen weten welke stam een betere thuishaven zou zijn voor kwalitatief sterke spelers.

De nieuwe *DTW*-ers zijn een aanwinst, dat is een feit. Is er iemand die nu nog tegenstand kan bieden? BIB? waar al dagen geen leven meer in de brouwerij is, laat staan een post op het forum. TSB? Waar men na de eerste grootschalige aanval met 1500 clears op 1 speler van *DTW* als resultaat had: 3 dorpen verlies voor TSB, die daarna wijselijk besloot om op delete te gaan: wegens geen toekomst op w3 met dergelijk erbambelijk niveau.

Komaan, laat ons eerlijk zijn enkel Cervix komt op het niveau van *DTW* op deze wereld en de rest veroveren is gewoon een kwestie van tijd.

lol jij hebt het ook wel hoog in je bolletje zitten of niet??

DTW en Cervix de beste stammen van w3? blijf dromen. ze staan misschien 1e en 2e maar dat betekend niet dat ze de beste zijn. CDM stond ooit eerste ;) waren hun de beste? nee die vielen. IRB stond ooit 1e waren zij de beste?? nee hun vielen ook.

DTW en Cervix zijn zeker een van de beste :). maar niet DE beste. dat is FIRM en dat kan niemand ontkennen.
 

DeletedUser

Guest
op DIT MOMENT zijn ze de beste, ze staan 1 en 2 :p
wat de toekomst ons zal geven weet ik helaas niet, mijn glazen bol is vanacht kapot gevallen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lol jij hebt het ook wel hoog in je bolletje zitten of niet??

DTW en Cervix de beste stammen van w3? blijf dromen. ze staan misschien 1e en 2e maar dat betekend niet dat ze de beste zijn. CDM stond ooit eerste ;) waren hun de beste? nee die vielen. IRB stond ooit 1e waren zij de beste?? nee hun vielen ook.

DTW en Cervix zijn zeker een van de beste :). maar niet DE beste. dat is FIRM en dat kan niemand ontkennen.

Wa maakt firm dan de beste stam regelmatig een nep oorlog met borg voeren ?
 
Reactiescore
1.736
was hij nep dan???


als die oorlog ook nep was

dan was de oorlog tussen =BB= en DTW ook nep :). de oorlog tussen Cervix en CDM ook nep.
 
Reactiescore
1.736
verslagen vijanden . oda en shit ja :). DTW heeft dat veel. maar heeft nog nooit tegen FIRM of B0RG gevochten. ja tegen B0RG2. omdat die overal en nergens lagen. maar tegen het B0RG die we nu hebben. en nog nooit tegen ILL :). dus kan Jullia77 nooit zeggen dat DTW het beste is.
 

DeletedUser

Guest
verslagen vijanden . oda en shit ja :). DTW heeft dat veel. maar heeft nog nooit tegen FIRM of B0RG gevochten. ja tegen B0RG2. omdat die overal en nergens lagen. maar tegen het B0RG die we nu hebben. en nog nooit tegen ILL :). dus kan Jullia77 nooit zeggen dat DTW het beste is.

Dat is een mes dat langs 2 kanten snijd.

Jullie hebben nog nooit tegen ons gevochten en toch beweer je dat je beter bent. Je zegt dat wij ons tov jullie moeten bewijzen maar dan vind ik dat jullie je eerder tov ons moeten bewijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan