=BB= down?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5148

Guest
Wat is er gebeurt met =BB=? :confused:

7 =BB= 91.901.136 91.901.136 23 3.995.702 9536 9.637

Enige verklaring hiervoor?
 

DeletedUser21085

Guest
als je zelf een beetje goed uitzoekt
denk ik dat ze stoppen
misschien weer inactieve frontspelers zoals zopet die onder VV moet staan:(
de spelers gaan naar Cervix en *DTW* zo te zien
maar sommige grenzen daar niet aan
mja
laten we wahcten op de mededeling van AC of iemand
 

DeletedUser

Guest
als je zelf een beetje goed uitzoekt
denk ik dat ze stoppen
misschien weer inactieve frontspelers zoals zopet die onder VV moet staan:(
de spelers gaan naar Cervix en *DTW* zo te zien
maar sommige grenzen daar niet aan
mja
laten we wahcten op de mededeling van AC of iemand

Laatste wat wij van zopet gehoord hebben is dat hij de ziekte niet heeft overleeft.
 

DeletedUser3166

Guest
Laatste wat wij van zopet gehoord hebben is dat hij de ziekte niet heeft overleeft.

Ben je serieus? Damn dat is hard nieuws en zeer spijtig om te horen :(
Mijn medeleven aan alle familieleden, vrienden en kennissen van zopet.

Veel sterkte.
 

DeletedUser5435

Guest
spijtig om te horen idd....

btw de volgende fusie is ook al bekend als *DTW* en Cervix dalen in spelersaantal :p
 

DeletedUser

Guest
Laatste wat wij van zopet gehoord hebben is dat hij de ziekte niet heeft overleeft.

Dat hebben jullie denk ik dan van familieleden gehoord, want van hem zelf horen kan dat niet lijkt mij.

Familieleden, kennisen, vrienden, alles, gecondoleerd met het overleden van 'Zopet'.

Al kende ik hem zelf niet, mag hij rustig uitrusten in de hemel.

;)
 
Reactiescore
1.736
:( dit is echt zwaar klote :S.


op w11 was het altijd een goede kerel. kende het spelletje goed en kon er wel leuk mee praten op w3 had hij mij geblokt staan -_-.

rust in vrede zopet


sterkte aan familie en vrienden idd.
 

DeletedUser

Guest
was zijn broer stond allemaal heel raar op forum ma kwam er op neer da hij overleden is.
 

DeletedUser

Guest
Maar ons weer even op het topic richten.

We kunnen toch wel stellen nadat =CDM=/=SDM= uit elkaar vielen het eigenlijks niet zoveel meer is geweest. Nu valt het alweer uit elkaar.
Zolang bestond =BB= nog niet namelijk.
 

DeletedUser

Guest
BB zal inderdaad verdwijnen. Tijd voor nieuw elan. We hebben 2 jaar knetterhard gestreden en gaan graag eens een nieuwe weg in. Er zijn wederom inactieve accounts aan de fronten, mensen die hun acc niet op orde bleken te hebben. Onze "harde kern" was het zat. Daarnaast vind ik het na 2 jaar leiding te hebben gegeven ook wel even genoeg en zal verder gaan als speler.

Meer ga ik er niet over zeggen. Ik denk dat ieder weldenkend mens dit wel in een context kan plaatsen. Op naar nieuwe richtingen in W3.
 

DeletedUser4045

Guest
BB zal inderdaad verdwijnen. Tijd voor nieuw elan. We hebben 2 jaar knetterhard gestreden en gaan graag eens een nieuwe weg in. Er zijn wederom inactieve accounts aan de fronten, mensen die hun acc niet op orde bleken te hebben. Onze "harde kern" was het zat. Daarnaast vind ik het na 2 jaar leiding te hebben gegeven ook wel even genoeg en zal verder gaan als speler.

Meer ga ik er niet over zeggen. Ik denk dat ieder weldenkend mens dit wel in een context kan plaatsen. Op naar nieuwe richtingen in W3.

Komt er eigenlijk op neer dat hij mij niet kon missen, maar te ver ligt om bij mij in de stam te komen..
 
Reactiescore
1.736
BB zal inderdaad verdwijnen. Tijd voor nieuw elan. We hebben 2 jaar knetterhard gestreden en gaan graag eens een nieuwe weg in. Er zijn wederom inactieve accounts aan de fronten, mensen die hun acc niet op orde bleken te hebben. Onze "harde kern" was het zat. Daarnaast vind ik het na 2 jaar leiding te hebben gegeven ook wel even genoeg en zal verder gaan als speler.

Meer ga ik er niet over zeggen. Ik denk dat ieder weldenkend mens dit wel in een context kan plaatsen. Op naar nieuwe richtingen in W3.


dus het komt er op neer dat jullie verslagen zijn? of ja de stam BB ;)
 

DeletedUser571

Guest
Bye bye Chaos, Axis, Trust, Exodus, CDM, SdM, Cq2, =BB=...........

Vergeet ik nog wat namen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser571

Guest
En ik heb medelijden met Ricoluci en Musake die zich bij die engerd van een QS aansluiten. Het zal je maar gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan