=BB= down?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser571

Guest
Je hebt gelijk....Ach ja, je moet toch wat met je troepen he?

Zoals ze hier nog wel eens roepen..."het is tribalwars ja!"
 

DeletedUser

Guest
De BB-ers/CDM-ers/SDM-ers weer terug in 1 stam, zodat het weer 3 stammen zijn. Lijkt me fair.

*DTW*+cervix vs. b~i~b+, TSB, B0RG, FIRM en ILL is niet fair?
Dat zijn 5 stammen tegen 2, alleen uit de top 8.

Ik geloof dat het vroeger de nummer 1 (CdM) tegen de nummers 3, 4, 5 en 6 waren met als bg van CdM =IRB=. Dan is deze situatie toch veel eerlijker en spannender dan de vorige?

Ik denk dat de spanning in de wereld nu zeker niet gaat wegvallen.
 

DeletedUser

Guest
*DTW*+cervix vs. b~i~b+, TSB, B0RG, FIRM en ILL is niet fair?
Dat zijn 5 stammen tegen 2, alleen uit de top 8.

Ik geloof dat het vroeger de nummer 1 (CdM) tegen de nummers 3, 4, 5 en 6 waren met als bg van CdM =IRB=. Dan is deze situatie toch veel eerlijker en spannender dan de vorige?

Ik denk dat de spanning in de wereld nu zeker niet gaat wegvallen.

dat is bs 5 vs 2. haha ik lag er om

Doe het dan eerlijk dan heb je daar ook nog Chaos + CQ2 + =SDM= + Cervix + *DTW* + trust vs B0RG + Firm + Ill + BIB + TSB.
 

DeletedUser

Guest
dat is bs 5 vs 2. haha ik lag er om

Doe het dan eerlijk dan heb je daar ook nog Chaos + CQ2 + =SDM= + Cervix + *DTW* + trust vs B0RG + Firm + Ill + BIB + TSB.

In dat geval kan je B0rg opsplitsen in BORG, B0RG, Order, *DJV*,...
Bib bestaat uit BIB,bel,...

Ik weet het niet allemaal dus ik vergeet er zeker nog.

Dus tel maar gewoon in aantal stammen die nu nog werkelijk bestaan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
King, je bent met kop en schouders de meest zinloze persoon op dit forum.Het slaat NERGENS op om recruits/vorige stammen etctera, etctera mee te nemen.

Het is simpel, het is de

nummer 1&2 (resp. 197M en 192M) (= 389M)

tegen de

nummer 3,4,6&8 (wellicht ook no. 5, ik ben niet zo op de hoogte van FIRM, die wisselen om de week van diplomatie) resp. 158M, 148M, 90M, 76M (115M) (=472M/587M)

Hoe deze stammen tot STAND zijn gekomen, waar spelers vandaan komen boeit geen reet. Zoals je ziet is deze strijd meer dan fair.
Wellicht zou ik nog TFT bij DTW en Cervix moeten zetten, aangezien deze ook tegen b0rg strijden, zou jij nu kunnen aanvoeren. Doet niets af aan het feit dat het nog steeds meer dan fair is.

Aub, huilebalken zoals Tool en King: get a life. Wat de fuck boeit het nu dat de tegenstander nu bij een andere stam zit. Wat nou saaie strijd, het "noordblok" is groter qua punten.
En please, kom nu niet aan met het geween dat ik wat bevooroordeelde uitspraken doe. Ik heb geen belangen binnen cervix of dtw, en ben absoluut niet voor de versmelting van BB met cervix of dtw. Ik heb in mijn tijd in CdM altijd gezegd dat CdM individueel velen malen beter was.

Hoewel ik voor de BBers, als ze toch ergens moeten zitten, toch blij ben dat ze in DTW zitten, en niet in bijvoorbeeld b0rg.

Dus guys, 1 tip: ga gewoon door met de veegjes sturen. Wat ILL dan bijvoorbeeld wel weer erg goed doet. En blijf niet op het forum zeiken/zieken.
 

DeletedUser

Guest
dat is bs 5 vs 2. haha ik lag er om

Doe het dan eerlijk dan heb je daar ook nog Chaos + CQ2 + =SDM= + Cervix + *DTW* + trust vs B0RG + Firm + Ill + BIB + TSB.

Als er van alle posts op deze pagina's iets bs is, dan is het deze post.
FIRM, B0RG en ILL kan je in minstens evenveel stammen opsplitsen als wij cervix en *DTW*.

En omg zeg, trust en chaos ken ik amper van naam.
Bestonden die ooit 2 jaar geleden?

Live in the present!
 

DeletedUser

Guest
In dat geval kan je B0rg opsplitsen in BORG, B0RG, Order, *DJV*,...
Bib bestaat uit BIB,bel,...

Ik weet het niet allemaal dus ik vergeet er zeker nog.

Dus tel maar gewoon in aantal stammen die nu nog werkelijk bestaan ;)

Ik vind het best verdeel B0RG ook maar en BIB en dan kom je op het zelfde aantal ongeveer uit op *DTW* en Cervix want KSWNi zit ook nog wat verdeelt over *DTW* en zo zijn er nog wel meer dingetjes ;)
King, je bent met kop en schouders de meest zinloze persoon op dit forum.

Ik zie dat ik die taak goed volbreng en ben er trots op.

Aub, huilebalken zoals Tool en King: get a life. Wat de fuck boeit het nu dat de tegenstander nu bij een andere stam zit.

Je hebt mij er niet over horen klagen want het intereseert mij ook niet zoveel maar vind het wat bs dat ik hier post zie dat het 2 vs 5 is en dat hun eigenlijk in de minderheid zijn terwijl het gwn bs is.

Dus guys, 1 tip: ga gewoon door met de veegjes sturen. Wat ILL dan bijvoorbeeld wel weer erg goed doet. En blijf niet op het forum zeiken/zieken.

Je hebt gelijk en ik clear helemaal niks de dorpjes worden gewoon aan mij cadeau gegeven :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
De BB-ers/CDM-ers/SDM-ers weer terug in 1 stam, zodat het weer 3 stammen zijn. Lijkt me fair.

Dan wel strijd tussen de nummer 1 en 2. Maar dat zal er wel niet van komen met al die wederzijdse vriendjes en ex-stamgenoten.

de rollen mogen al eens omdraaien, nietwaar?
vroeger waren B0RG en IRB degene met de maximale bondgenootschappen, nu blijkbaar wij
(hoewel ik dat weer niet geloof als ik de B0RG + FIRM + ILL + BIB + TSB vs Cervix + DTW zie staan, mja, ik weet niks van de werelddiplomatie, ma toch...)
 

DeletedUser

Guest
Daar komt het gejank weer.


B0RG met onze "diplomatische" vrienden is ongeveer gelijk met *DTW* en de spelers van de vijanden die erbij komen.

Als B0RG en Firm gaan fuseren gaan jullie daar over zeuren en nu hebben zijn het onze "vrienden" en zitten jullie daar over te janken jullie moeten gewoon iets hebben om over te zeuren en in de tussen tijd alleen maar inactiefe spelers aanvallen en daar eventjes groot mee lopen opscheppen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan