Barbaren

Reactiescore
7
Waarom willen de grote spelers het zo graag voorde kleinere verpesten door de barbaren te stacken?

Km op stuur clears en edels en probeer ze op die manier te pakken, maar niet op de laffe methode door ze eerst te stacken.
 

DeletedUser76756

Guest
e24770e8af3b6f4d2faffce67770fd4f.png
 

DeletedUser76153

Guest
Waarom willen de grote spelers het zo graag voorde kleinere verpesten door de barbaren te stacken?

Km op stuur clears en edels en probeer ze op die manier te pakken, maar niet op de laffe methode door ze eerst te stacken.

Laf of slim? :p
 
Reactiescore
7.942
Dat heet Spiken. Het is een tactiek om je buurt af te remmen zodat jij sterker uit de bus komt. Immers verliest de vijand troepen, jij als spiker ook maar dat is juist ingecalculeerd.
 
Reactiescore
7
Dat heet Spiken. Het is een tactiek om je buurt af te remmen zodat jij sterker uit de bus komt. Immers verliest de vijand troepen, jij als spiker ook maar dat is juist ingecalculeerd.

Spiken gebruik je bij farmen e.d. bij nieuwe werelden. Daar heb ik het niet over (ook een laffe taktiek, maar dat is een ander verhaal)
 
Reactiescore
4
meestal doe je je eigen cluster de BB vol zetten zodat je geen kleine speler in je cluster krijg die je dan niet meer weg kan spelen :)
 

DeletedUser71575

Guest
Omdat je anders 26 verschillende clusterfuckers in je clustertje hebt.

Ik hou van een mooi cluster, niet een cluster waar er veel spelers op een vierkante meter van elkaar zitten.
 
Reactiescore
7
meestal doe je je eigen cluster de BB vol zetten zodat je geen kleine speler in je cluster krijg die je dan niet meer weg kan spelen :)

Klopt, alleen zijn dit dorpen in/direct grenzend aan mijn cluster

Omdat je anders 26 verschillende clusterfuckers in je clustertje hebt.

Ik hou van een mooi cluster, niet een cluster waar er veel spelers op een vierkante meter van elkaar zitten.

same here
 

DeletedUser16343

Guest
ja clusterfucks zijn zwaar irritant kost veel clears om ze weg te krijgen zwaar vervelend
Omdat je anders 26 verschillende clusterfuckers in je clustertje hebt.

Ik hou van een mooi cluster, niet een cluster waar er veel spelers op een vierkante meter van elkaar zitten.
 

DeletedUser77260

Guest
ja clusterfucks zijn zwaar irritant kost veel clears om ze weg te krijgen zwaar vervelend

Aan jouw zinsbouw te zien weet ik gelijk waar jij speelt ;)

BB dorpen stacken is nogal logisch als je wilt groeien zonder kleine spelers in de buurt.
 

DeletedUser71575

Guest
De 3 grootste stammen zijn in oorlog en edelen bb's in elkaars clusters en proberen elkaar het leven zuur te maken.

En jij vraagt waarom er gespiked wordt..
 
Bovenaan