Barbaren

Reactiescore
7
Haha pracht discussie dit. Het is niet noob en het is niet skillvol om barbarendorpen vol te zetten, het juiste woord is tactisch. Straks krijg je nog iemand als SHAITAN in je cluster ... :rolleyes:

Ik doe niet aan clusterfucken, in tegenstelling tot de noob-stackers.
 

DeletedUser77564

Guest
Dus de mensen die barbarendorpen stacken om hun cluster te beschermen zijn nu clusterfuckers? ^^

Ook goed, als jij het niet doet doet iemand anders het wel
 

DeletedUser71575

Guest
@FR-Rebel Eerst maar eens kijken wat mijn mede-leiding wil en of onze Sagrada's er wat voor voelen xD Hebben we dan toch nog een gezamenlijke vijand @Kyro. :p

Ik in ieder geval wel Jan. Alleen op voorwaarde dat er in de tijd dat die loopt tussen Forged en Sagra geen offensieven zijn.

2 oorlogen tegelijk wordt een uitputtingsslag. Dus wie veeg je liever weg, Sagra of CIA ;p
 

DeletedUser77564

Guest
Steenzot zeg je nou serieus dat CIA ons op enige manier gaat uitputten? xD
 
Reactiescore
7
Dat begon jij al door mensen skill loos te noemen.
Wat je zaait zal je oogsten vriend. Oh trouwens, groei eventjes, dan kunnen mn troepen bij je komen oogsten.

Dat is op het spel gericht, en niet op rl. Hou het daarbij of hou je stil.
Ik heb behalve over het dorpen weggeven vanwege clustervorming nog steeds geen zinnng of reëel argument gezien, en als je niet op argumenten kan winnen ga je maar schelden? In mijn ogen heb je dan verloren.,
 

DeletedUser75456

Guest
Haha pracht discussie dit. Het is niet noob en het is niet skillvol om barbarendorpen vol te zetten, het juiste woord is tactisch. Straks krijg je nog iemand als SHAITAN in je cluster ... :rolleyes:


Ja dat is waar idd maar liever iemand van C.I.A in mijn cluster dan iemand van C.N.1
 

DeletedUser71575

Guest
Dat is op het spel gericht, en niet op rl. Hou het daarbij of hou je stil.
Ik heb behalve over het dorpen weggeven vanwege clustervorming nog steeds geen zinnng of reëel argument gezien, en als je niet op argumenten kan winnen ga je maar schelden? In mijn ogen heb je dan verloren.,

In feite gaat het over clustervorming bij Kyro. Als jij je zaken nagezocht had, dan had je geweten dat het om clustervorming ging. Maar jij gaat af op blinde stats.
Da's dom. Dus heeft wel degelijk betrekking op je kennis over het spel :)
 

DeletedUser25759

Guest
Van mijn kant is het anders want C.N.1 en BLR zijn mijn vijanden! En aangezien niemand het lef toont om ze weg te vegen doe ik dat maar. Jullie mogen best toe kijken hoor ;).

hahaha cool we hebben vijanden? wat heeft C.N.1 ooit gedaan dan? :eek:
 

DeletedUser77260

Guest
0620c6974a96e52f28748dd11b55b819.png


Anders ga je eerst groeien? Je hebt in de laatste maand 1 bb dorp gepakt? Waar heb je het over?


@Herjan18 Zijn we een half uurtje bezig met een oorlog. Leuk.. Ik kan niet eens clearen, allemaal lage puntjes...
 
Bovenaan